telaviv 27 Skrevet 6. September, 2019 Hej, Søger en israelsk GP Nogen, der kender nogen? Det må gerne være i Tyskland eller Danmark, bare ikke for langt ned i Tyskland 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13841 Skrevet 6. September, 2019 telaviv skrev, for 49 minutter siden: Hej, Søger en israelsk GP Nogen, der kender nogen? Det må gerne være i Tyskland eller Danmark, bare ikke for langt ned i Tyskland Der skulle ellers ifølge statistikken være en hel del glædespiger i Irael - så du kunne jo overveje en "studierejse" til det "hellige land" 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sebmus 3087 Skrevet 6. September, 2019 Jernsvinet skrev, 1 time siden: Der skulle ellers ifølge statistikken være en hel del glædespiger i Irael - så du kunne jo overveje en "studierejse" til det "hellige land" Jeg vil gerne med Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest allo-allo Skrevet 6. September, 2019 Det vrimler med lækre kvinder i Israel, og chancen for at støve dem op på cafeer og barer er tårnhøj. De er lækre, veltrænede og gavmilde med krop, kys og sex. Der er ingen grund til at spilde tid og penge på GPere Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jung 221 Skrevet 9. September, 2019 allo-allo skrev, den 6/9/2019 at 15:46: Det vrimler med lækre kvinder i Israel, og chancen for at støve dem op på cafeer og barer er tårnhøj. De er lækre, veltrænede og gavmilde med krop, kys og sex. Der er ingen grund til at spilde tid og penge på GPere Må nikke med hovedet. Pigerne i Israel er vilde og ka li det, så behold pengene i pungen og ta dem med hjem fra diverse steder du nu kommer forbi. Det behøver slet ik være om aftenen/ natten, men kan også gøres i dagtimerne, de elsker selvskab og er meget taknemmelige og venlige. Jung 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
telaviv 27 Skrevet 10. September, 2019 tak for jeres kommentarer, men nu står jeg ikke lige og skal til Israel Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TommyHansen 2972 Skrevet 3. Oktober, 2019 allo-allo skrev, den 06-09-2019 at 15:46: Det vrimler med lækre kvinder i Israel, og chancen for at støve dem op på cafeer og barer er tårnhøj. De er lækre, veltrænede og gavmilde med krop, kys og sex. Der er ingen grund til at spilde tid og penge på GPere Det lyder som om du taler af egen erfaring? Kunne du ikke berette lidt mere detaljeret om dine oplevelser? Det tror jeg, at vi er mange som kunne være interesseret i at høre om. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest allo-allo Skrevet 3. Oktober, 2019 Jeg rejste fra medio firserne til slutningen af nullerne en del i Israel og Libanon. Overalt vrimlede det med lækre kvinder, der levede hver som var det den sidste. Fra israelske venner ved jeg, at sådan er det fortsat. Der var som sådan ikke noget specielt sted, men blot på cafeer og barer. Gerne lidt ud på aftenen. Generelt var nemt at få en uforpligtende samtale i gang, og ofte udviklede det sig til mere. Både i Tel-Aviv og Haifa var det nemt. Beirut var også et slaraffenland. I alle tre byer tog hotellerne det ret afslappet, selv om man ofte skulle vise pas eller legitimation. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg