Hop til indhold
kamilla K

Jeg har fået en stalker...

Recommended Posts

Jeg har som overskriften rigtigt nok lyder, fået en stalker .

Han kører forbi mit hus utal af gange hver dag , selvom mit hus ligger som en omvej for ham at køre. 

Af og til, gasser han op

andre gange kører han laaaangsomt forbi , med næsen helt flad mod hans bilrude, for bedre at kunne skimte mig , såfremt jeg ikke skulle have andet at foretage mig, end at stå helt blottet i min stue og glo ud på vejen . 

Jeg har aldrig følt mig så beæret :D 

Tænk, hvor meget ekstra denne mandsperson dog ikke bruger i kroner og øre om ugen i brændstof , med alle de omveje han kører hver dag 

og al den tid han sætter af , kun til mig

hver eneste dag :) 

Ikke engang min ekskæreste brugte så meget tid på mig hver dag 

og jeg har sjældent følt mig mere speciel, end efter at denne mandsperson foldede sig ud som stalker 

Hvordan kan man andet, end at føle sig helt speciel og værdsat , når en stalker af denne karakter kommer ind i sit liv ? 

jeg er beriget med mange ting og nu også en stalker - hvor heldig har man lov at være ? :D 

Min veninde gøs i telefonen da jeg fortalte hende om min stalker( han har også bedrevet andre imponerende ting, som jeg ikke har nævnt her i tråden, eftersom dette ville blive for omfattende )  og hun spurgte : " jamen er du ikke bange ? " 

og JO!

jeg er bange ! 

Jeg er bange hver aften

for at solen ikke står op næste dag  .

For uden solen , er vi alle doomed (dødsdømte) 

Jeg er bange for at min jomfruhinde er ved at gro sammen ,

fordi jeg ikke har fået pik nok

i gud-ved-hvor-lang-tid :-o

men bange for en stalker ?

Haha, Come on !    :lol::lol::lol:

Redigeret af kamilla K

Del dette indlæg

Link til indlæg
kamilla K skrev, 1 time siden:

Jeg har aldrig følt mig så beæret :D 

Tænk, hvor meget ekstra denne mandsperson dog ikke bruger i kroner og øre om ugen i brændstof , med alle de omveje han kører hver dag 

og al den tid han sætter af , kun til mig

hver eneste dag :) 

Ha, ha. Du er den særligt udvalgte.  :) 

Kan du ikke dele bilmodel, farve og nummerplade med os andre, så vi også har en mulighed for at få et glimt af Don Johansen.  :P

Redigeret af Connoisseur

Del dette indlæg

Link til indlæg
Borende X skrev, for 14 minutter siden:

Mon det er B.arnerøv, der har fundet et nyt koncept?

Med risiko for unødvendig provokation, så tvivler jeg på hans kontanthjælp dækker en bil og slet ikke ekstra kilometer ;)

Redigeret af EksilKøbenhavner

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest fede

Jeg stiller mig fuldt ud til rådighed såfremt en Kvinde skulle have lyst til at stalke mig :wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
EksilKøbenhavner skrev, for 43 minutter siden:

Med risiko for unødvendig provokation, så tvivler jeg på hans kontanthjælp dækker en bil og slet ikke ekstra kilometer ;)

Hans bil er lille, og han havde råd til at køre til Ballerup engang i november sidste år. Men det var i starten af måneden, så det kan være han brugte sine sidste penge på det. :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
fede skrev, for 47 minutter siden:

Jeg stiller mig fuldt ud til rådighed såfremt en Kvinde skulle have lyst til at stalke mig :wub:

Med dit nick? :D:D:P

Del dette indlæg

Link til indlæg

sgu lidt beskæmmende, at voksne mennesker har så travlt med at mobbe en person, der tydeligvis har nok problemer i forvejen. 

Lige så beskæmmende, at I på den måde hijacker tråden. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest fede
Borende X skrev, for 6 minutter siden:

Med dit nick? :D:D:P

I den situation, kan jeg sagtens finde på et andet nick :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
LesterBurnham skrev, for 23 minutter siden:

sgu lidt beskæmmende, at voksne mennesker har så travlt med at mobbe en person, der tydeligvis har nok problemer i forvejen. 

Det første har du helt ret i. Men det andet undrer jeg mig lidt over, når man kender til pigeplageren B.jarnerøv. Hans mobning er i tidens løb da hundredefold værre end den, som Kamilla K er blevet udsat for, og hun tager det – som EksilKøbenhavneren – dog fra den humoristiske side.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg

Link til indlæg
Borende X skrev, for 16 minutter siden:

Det første har du helt ret i. Men det andet undrer jeg mig ærlig talt lidt over, eftersom du jo liker EksilKøbenhavners humoristiske indlæg. Det må vel betyde, at du morer dig/er enig?

Nu er et vredt ansigt vel ikke et like?

Del dette indlæg

Link til indlæg
LesterBurnham skrev, for 9 minutter siden:

Nej, jeg vedgår, at jeg fejlfortolkede din liker, hvilket jeg beklager.

Inden du reagerede, har jeg faktisk omskrevet mit indlæg, da jeg opdagede fejlen. Du har så ikke nået at registrere dette. Jeg håber, at min omformulering imødekommer din kritik.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg

Link til indlæg
Privatmail skrev, for 15 minutter siden:

Kamilla k

Ny bruger oprettet for 9 timer siden ?

Kamilla k har da haft sin profil længe ???

Nej , jeg slettede min profil herinde sidste år , sidst på året - eller var det i januar i år ? husker det ikke helt 

men jeg kunne ikke logge ind igen med samme , derfor var jeg nødt til at oprette ny profil nu . 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Maxi90

Hej Kamilla K, hvis du føler dig så speciel og værdsat pga ham, så skal du jo tage fat i ham og fortælle ham det. Måske er han din soulmate, uden at du ved det ;):lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
LesterBurnham skrev, for 42 minutter siden:

Jeg tvivler, holder helt ærligt ikke styr på det :) men jeg takker for din respons under alle omstændigheder <3

Bjarne mobber jeg med glæde, jeg føler absolut ingen empati for en mand, der plager så mange mennesker som ham. Uanfægtet af hvor hårdt han så måtte have det. 

Så er jeg for øvrigt ret vild med @kamilla K's måde at håndtere stalkeren på :) tæntænker at tråden godt kunne hijackes en lille smule - vi var jo stadigt på det overordnede emne, som må være "triste mænd med kontakt besvær"?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
LesterBurnham skrev, 1 time siden:

Så vi må ikke nævne ham, men han må godt udstille en psykisk handicappet kvinde, ved uopfordret at sende billeder af hende til andre? Billeder hvor kvinden er i gang med seksuelle ting, som hun tydeligvis ikke kan lide! :angry:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Christina ssbbw skrev, for 1 minut siden:

Så vi må ikke nævne ham, men han må godt udstille en psykisk handicappet kvinde, ved uopfordret at sende billeder af hende til andre? Billeder hvor kvinden er i gang med seksuelle ting, som hun tydeligvis ikke kan lide! :angry:

Two wrongs do not make a right

Har på intet tidspunkt sagt, at fyrens handlinger bare i nærheden af at være ok. Uanset hvad hans måtte have gjort, kan det ikke forsvare at du kaster dig ud i en gang voksenmobning. Det er så usmageligt som det kan blive. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
EksilKøbenhavner skrev, for 8 minutter siden:

Jeg tvivler, holder helt ærligt ikke styr på det :) men jeg takker for din respons under alle omstændigheder <3

Bjarne mobber jeg med glæde, jeg føler absolut ingen empati for en mand, der plager så mange mennesker som ham. Uanfægtet af hvor hårdt han så måtte have det. 

Så er jeg for øvrigt ret vild med @kamilla K's måde at håndtere stalkeren på :) tæntænker at tråden godt kunne hijackes en lille smule - vi var jo stadigt på det overordnede emne, som må være "triste mænd med kontakt besvær"?

og så er du jo lige præcis ikke et hak bedre :(

Bizart at have behov for at mobbe en person, der tydeligvis har store problemer. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
LesterBurnham skrev, Lige nu:

Two wrongs do not make a right

Har på intet tidspunkt sagt, at fyrens handlinger bare i nærheden af at være ok. Uanset hvad hans måtte have gjort, kan det ikke forsvare at du kaster dig ud i en gang voksenmobning. Det er så usmageligt som det kan blive. 

Manden kastede første sten mod mig, dengang i november. Har han et problem så siger han bare til. Så skal jeg gerne tage en alvorlig samtale med ham på hans hjemmeadresse. Og, i modsætning til mange andre, så vil jeg nøjes med at tale med ham. Jeg er ikke voldelig, ikke som dem der har kontaktet mig, der vil have hans adresse for at "tale" med ham. Nej, de fik ikke hans adresse. Jeg går nemlig ikke ind for vold, ikke engang mod en som ham. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Christina ssbbw

@LesterBurnham så nu sætter du en sur smiley, fordi jeg ikke gav hans adresse ud til mennesker der måske havde smadret manden? Tag dig dog sammen. Du er tydeligvis ikke klar over hvor voldsomme chikaner den mand har gang i overfor mange kvinder i branchen. Kendte du det fulde omfang, så sad du ikke her og spillede hellig. 

Redigeret af Christina ssbbw

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg genere ikke nogen, der ikke selv har kastet sig ind i ringen, skulle Bjarne have lyst til at svarer igen så ville jeg imødekomme dette. Hvis du syntes det der sker her er sammenligneligt med det Bjarne udsætter diverse GPer for, så er din proportion sans liiiidt skæv, med Det i mente så har din konklusion at jeg ikke er et hak bedre, meget ringe værdi.

Bizart at have et behov for at forsvarer en mand der gør livet surt for så mange af de piger du nyder at besøge ;)

Det her er for dumt kære @LesterBurnham jeg kravler i seng, du burde gøre det samme, sov godt :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
EksilKøbenhavner skrev, for 2 minutter siden:

Jeg genere ikke nogen, der ikke selv har kastet sig ind i ringen, skulle Bjarne have lyst til at svarer igen så ville jeg imødekomme dette. Hvis du syntes det der sker her er sammenligneligt med det Bjarne udsætter diverse GPer for, så er din proportion sans liiiidt skæv, med Det i mente så har din konklusion at jeg ikke er et hak bedre, meget ringe værdi.

Bizart at have et behov for at forsvarer en mand der gør livet surt for så mange af de piger du nyder at besøge ;)

Det her er for dumt kære @LesterBurnham jeg kravler i seng, du burde gøre det samme, sov godt :)

Du er jo helt blind for pointen. UANSET hvad han måtte have gjort eller ikke gjort, kan det på ingen måde retfærdiggøre din eller andres mobning - eller det der måtte være værre. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aros

Ved vi overhovedet, at det er Bjarne der er ham der forfølger Kamilla K ? 

Det med at GPerne af og til får en stalker fra forskellige mænd hører vi jo desværre om. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...