FritidsQ 410 Skrevet 8. September, 2019 Sidder og kigger på lidt nyt til garderoben og der er mange spændende muligheder Hvad foretrækker I mænd? Hvor eksplicit skal man være og stadig være fræk. For mit vedkommende - er det frækt hvis vorterne er synlige allerede ved ankomst, eller er det frækkere at de er pakket ind og fantasien kan arbejde og I selv kan pakke ud, når tiden er til det? Tak for input og god søndag. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr.Mr. 16 Skrevet 8. September, 2019 Stilfuldt og naturligt. der må godt være lidt til fantasien, og lysten til at “pakke ud” 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tømreren 290 Skrevet 8. September, 2019 Jeg foretrækker helt klart pakket ind. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
aktivnydende 43 Skrevet 8. September, 2019 Hejsa. De to gange, jeg har besøgt dig, har jeg været ganske tilfreds med din beklædning, smuk og stilfuldt.......... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pite 3295 Skrevet 8. September, 2019 Ser dig gerne i lange støvler og en læder/lak corsage med 1/2 skåle så vorterne lige titter frem 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Landsbytossen 1641 Skrevet 8. September, 2019 Gerne pakket ind 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest NordFyr Skrevet 8. September, 2019 Gerne uden indpakning Vh NF Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KnudSan 1863 Skrevet 8. September, 2019 Det er vildt frækt hvis brystvorterne er synlige og hvis de også stritter lidt, så er der helt sikkert også noget der stritter hos mig @FritidsQ 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sweetstone 2796 Skrevet 8. September, 2019 pakket ind tak, så der er noget til fantasien,inden jeg pakker ud. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Loser Skrevet 8. September, 2019 Jeg synes nu også at der gerne må være lidt at tage af. Det at hjælpe den stakkels kvinde ud af det sparsomme tøj er da en stor del af fornøjelsen, i hvert fald for mig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Donethat 233 Skrevet 8. September, 2019 God tråd. Alt for mange PG’ere smider tøjet inden man når at stave til erektion. Jeg vil gerne se pigen i det tøj, jeg ville kunne møde hende i i andre sammenhænge - og meget gerne med sexet lingeri, der fremhæver den lækre krop der venter 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sebmus 3087 Skrevet 8. September, 2019 Det er ligesom julegave, spændende og sommerfugle i maven når man åbner, så ja tak til fræk lingeri og noget erotske tøj 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nye-Eventyr Skrevet 11. September, 2019 Det kommer ganske enkelt an på humøret. Er jeg i det kinky og dominerende hjørne, så ville en netsag med fri adgang og udsyn være at foretrække eller sågar lidt læder/latex, der dækker en anelse mere, men stadig tillader snap adgang Er jeg "in the mood for romance" så ville klassisk lingeri, der skjuler lidt mere rangere en kende højere på listen pøj pøj med indkøbene og er sikker på, at du kommer til at se drøngodt ud i det meste Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lovingboobs 359 Skrevet 15. September, 2019 Jeg foretrækker også pakket ind for det meste. Anstændigt og med stil påklædt. Men selvfølgelig noget der vækker øjnene og inviterer hænderne til udpakning. Sekretær looket kan jeg sjældent stå for. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg