Ginne 323 Skrevet 9. September, 2019 Haløjsa allesammen Nu bliver der da kamp om kunderne i Vejle. S er tilbage - Beer er tilbage - Ten er der og Rose er der. Mine favoritter Må Nok trække lod om det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Timber 20 Skrevet 9. September, 2019 Ginne skrev, for 17 minutter siden: Haløjsa allesammen Nu bliver der da kamp om kunderne i Vejle. S er tilbage - Beer er tilbage - Ten er der og Rose er der. Mine favoritter Må Nok trække lod om det. For et halvt år siden ville give dig ret i denne top 4. Men i mellemtiden synes jeg at både Rose og Ten er røget neden ud af skalaen. Rose for dårlig service. Ten for at være for anal fikseret og svær at få hende til at forstå hvor grænsen går 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
trek 6 Skrevet 11. September, 2019 Ginne skrev, den 9.9.2019 at 11:47: Haløjsa allesammen Nu bliver der da kamp om kunderne i Vejle. S er tilbage - Beer er tilbage - Ten er der og Rose er der. Mine favoritter Må Nok trække lod om det. Hvis man laver en Vejle-søgning på Annoncelight, står der at "mange kalder Vejle for Jyllands svar på Hamborg". Måske Hamborg skal byttes ud med Pattaya? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg