Bebop 9504 Skrevet 20. September, 2019 Borende X skrev, for 2 minutter siden: DK fyr 34 ville jo ikke medvirke, men det har vel ikke noget at gøre med, om han tænder på tungnemme typer? Okay, jeg skærer den ud: Først hører vi om at fyren opfører sig som en tumpe igen og igen, derefter at DKF34 synes den samme fyr er "hot". Derfor mit satiriske spørgsmål. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 20. September, 2019 Bebop skrev, for 1 minut siden: Okay, jeg skærer den ud: Først hører vi om at fyren opfører sig som en tumpe igen og igen, derefter at DKF34 synes den samme fyr er "hot". Derfor mit satiriske spørgsmål. Tjah, en tumpe kan vel også synes hot. Rent sexuelt. Det er ikke noget, man selv styrer. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9504 Skrevet 20. September, 2019 Borende X skrev, for 3 minutter siden: Tjah, en tumpe kan vel også synes hot. Rent sexuelt. Det er ikke noget, man selv styrer. Nej, virkelig. Det vidste jeg ikke. For mig er stupiditet et kæmpe turnoff. Hvis jeg virkelig tænder på en kvinde prøver jeg aktivt at undgå at afsløre evt. stupiditet hos hende så længe som muligt (medmindre jeg ved hun er uopnåelig, så er det nærmest omvendt). Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 20. September, 2019 Bebop skrev, for 1 minut siden: Nej, virkelig. Det vidste jeg ikke. Sikkert ikke. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NoBS 1078 Skrevet 20. September, 2019 @Sifpigen - tak for et meget informativt indlæg. Må ærligt sige jeg ikke havde forestillet mig, at kunder kunne opføre sig så dårligt. Måske er jeg naiv - men så elendig opdragelse og mangel på empati er mig ret fremmed. Mænd der har opført sig som i din beskrivelse, håber jeg, læser dit indlæg, og skammer sig hårdt og længe. Desværre forhindrer deres mangel på pli og samvittighed at det er tilfældet. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sifpigen 326 Skrevet 20. September, 2019 NoBS skrev, for 19 minutter siden: @Sifpigen - tak for et meget informativt indlæg. Må ærligt sige jeg ikke havde forestillet mig, at kunder kunne opføre sig så dårligt. Måske er jeg naiv - men så elendig opdragelse og mangel på empati er mig ret fremmed. Mænd der har opført sig som i din beskrivelse, håber jeg, læser dit indlæg, og skammer sig hårdt og længe. Desværre forhindrer deres mangel på pli og samvittighed at det er tilfældet. Tak for dit indspark Tjaa. Jeg har lidt en fornemmelse af, at disse typer bestemt ikke skammer sig. De kommer kun med ét formål. Ingen respekt og jo mere de kan skubbe grænsen, jo mere tændt bliver de. Og så også denne faktor med, at de tror, at bare fordi de har købt en halv time med dig, så ejer de dig. Intet kunne være mere forkert. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
People Pleaseren 875 Skrevet 9. Oktober, 2019 Sifpigen skrev, den 10.9.2019 at 00:32: Tak min søde! Han virkede bestemt ikke uerfaren, tværtimod! Det værste af det hele var faktisk, at manden var omkring midt 40'erne, med vielsesring. :O Han blev meget vred, men på det tidspunkt var jeg, undskyld mit sprog, røvhamrende ligeglad! Endte han med at betale fuld pris eller hvordan? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Runaldo Skrevet 9. Oktober, 2019 Var du på klinik eller var det een der havde kontaktet dig pga din annonce? Uanset hvad burde personen vel have læst hvor dine do's og dont's er. Virker til at han har været ligeglad og håbet på du var med på en frækkert. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sifpigen 326 Skrevet 9. Oktober, 2019 Runaldo skrev, for 2 timer siden: Var du på klinik eller var det een der havde kontaktet dig pga din annonce? Uanset hvad burde personen vel have læst hvor dine do's og dont's er. Virker til at han har været ligeglad og håbet på du var med på en frækkert. På klinik Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Runaldo Skrevet 9. Oktober, 2019 Sifpigen skrev, for 1 time siden: På klinik Lyder satme trist. Måske burde i have sådan nogle foldere folk lige kan læse igennem omkring omgangsmåde og attitude Du skal vist have en ommer af en ordentlig gentlemen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg