Hop til indhold

Recommended Posts

Aruba skrev, for 14 timer siden:

Ja. 

Og hvis hun nu virkelig ikke var en mand, ville hun så ikke reagere anderledes end at slette sine annoncer tror du? 

Hold da op Mr Sherlock Holmes, du har det vildt!

Fordi Mille ikke regerer som du synes og er 180 høj, så er hun en mand?!

Jeg kan udmærket godt forstå hun sletter sin annonce, når flere af jer skriver virkelig grimt!! 

Jeg får helt ondt og kvalme over jeres sprogbrug om min rigtig gode veninde igennem mange år! 
Mille er altid sød og rar over for alle og behandler alle sine gæster godt, så den sviner har hun sgu ikke fortjent!! 
Kan slet ikke forstå man tillader her på eroguide at skrive så grimt

Bare fordi man sidder bag en skærm, behøver man ikke være dum smart og svine andre til på det groveste, vel

Vil ikke bruge mere tid på det her, skulle bare ha luft - Godaften d'herre 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er da præcis derfor Eroguide er så vigtig!

Det kan skåne både Mille og os heterodrenge for en dum og ubehagelig situation.

Skal der rejses nogen kritik, så er det da til dem, der ikke melder ærligt ud om deres originale køn.

Jeg tror der er rigtig mange brugere her, der gerne vil vide præcis hvad de køber, før de stiger ombord!!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Danske liderlige Sandra skrev, for 17 timer siden:

Hold da op Mr Sherlock Holmes, du har det vildt!

Fordi Mille ikke regerer som du synes og er 180 høj, så er hun en mand?!

Jeg kan udmærket godt forstå hun sletter sin annonce, når flere af jer skriver virkelig grimt!! 

Jeg får helt ondt og kvalme over jeres sprogbrug om min rigtig gode veninde igennem mange år! 
Mille er altid sød og rar over for alle og behandler alle sine gæster godt, så den sviner har hun sgu ikke fortjent!! 
Kan slet ikke forstå man tillader her på eroguide at skrive så grimt

Bare fordi man sidder bag en skærm, behøver man ikke være dum smart og svine andre til på det groveste, vel

Vil ikke bruge mere tid på det her, skulle bare ha luft - Godaften d'herre 

Jeg er sådan set ligeglad hvor gode veninder du er med ham/hende.. Du er svær at tage seriøs når der er billeder af jer sammen på annoncen.. Så er du nok ikke helt objektiv vel.

Faktum er at hvis man er født som en mand så bør man fandme melde det ud og lade være med at lyve om det overfor kunderne! SLUT!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest stantheman

Jeg er enig med Sandra i, at tonen i denne her tråd er helt uacceptabel. Udtryk som "klamt" og "fy for satan" siger man bare ikke om andre mennesker! 

Jeg har besøgt Mille rigtig mange gange da jeg boede fast i Danmark. Både i Glostrup og helt tilbage til SMS. Hun er både sød og sjov, samt lidt skør på den virkelig gode måde. Og i denne sammenhæng (købesex), er hun et sjældent eksempel på en person, der virkelig bare er stangliderlig og oplagt til kinky sex man ellers ikke sådan lige kan støve op.

Påstanden om, at "...bør melde sådan noget ud..." i en annonce vidner om en indskrænket opfattelse af seksualitet. Milles opfatter sig som kvinde, ligner en (høj) kvinde og har gjort store ofre for at fremstå som kvinde. Selvfølgelig skylder hun ikke nogen at skrive i sin annonce "PS, selvom du ikke kan se det, hed jeg, skal vi sige, Preben for 20 år siden".

Jeg vil opfordre til, at forums medlemmer overvejer, om det er nødvendigt at skrive et indlæg, hvis man ikke har noget faktuelt at bidrage med og hvis man gør, holder en anstændig og konstruktiv tone, som ikke nedgør den piger, som vi alle elsker at elske med.

Del dette indlæg

Link til indlæg
stantheman skrev, for 4 timer siden:

Jeg er enig med Sandra i, at tonen i denne her tråd er helt uacceptabel. Udtryk som "klamt" og "fy for satan" siger man bare ikke om andre mennesker! 

Jeg har besøgt Mille rigtig mange gange da jeg boede fast i Danmark. Både i Glostrup og helt tilbage til SMS. Hun er både sød og sjov, samt lidt skør på den virkelig gode måde. Og i denne sammenhæng (købesex), er hun et sjældent eksempel på en person, der virkelig bare er stangliderlig og oplagt til kinky sex man ellers ikke sådan lige kan støve op.

Påstanden om, at "...bør melde sådan noget ud..." i en annonce vidner om en indskrænket opfattelse af seksualitet. Milles opfatter sig som kvinde, ligner en (høj) kvinde og har gjort store ofre for at fremstå som kvinde. Selvfølgelig skylder hun ikke nogen at skrive i sin annonce "PS, selvom du ikke kan se det, hed jeg, skal vi sige, Preben for 20 år siden".

Jeg vil opfordre til, at forums medlemmer overvejer, om det er nødvendigt at skrive et indlæg, hvis man ikke har noget faktuelt at bidrage med og hvis man gør, holder en anstændig og konstruktiv tone, som ikke nedgør den piger, som vi alle elsker at elske med.

Jeg mener da absolut at man bør skrive i sin annonce, hvis man har været mand tidligere. Så har køber mulighed for at forholde sig til det. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tvr
AlfaN skrev, for 10 minutter siden:

Jeg mener da absolut at man bør skrive i sin annonce, hvis man har været mand tidligere. Så har køber mulighed for at forholde sig til det. 

Joh, men der er ingen undskyldning for at tale grimt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
tvr skrev, for 11 minutter siden:

Joh, men der er ingen undskyldning for at tale grimt.

Og her er vi helt enige. Det vil jeg slet ik forholde mig til. 

Er normal dannelse at man opfører sig ordentligt, også bag en skærm. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg besøgte hende også for en del år siden, jeg var mildest talt chokeret. Hun har helt sikkert været en mand. 

... At jeg så alligevel kneppede hende, det er en helt anden sag :mrgreen: 

Det var først efter blodet løb fra pikken at brikkerne faldt på plads.

Det er ærgerligt at hun lyver/tilbageholder den viden, for hun er jo skidesød og der er sikkert mange der vil tænde vildt på hende. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har været der, to gange over de seneste 15 år, og der er ingen diller at se. Tro mig. Der har der så nok engang været, måske, men engang. 

Derudover. Kan man kneppe en pige i røven, kan man sgu også kneppe Mille bagi. Ellers er man en hykler

Mille er super sød, venlig, serviceminded, giver en god blæser og tager den hårdt i bagi. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
tusse skrev, for 6 timer siden:

Jeg har været der, to gange over de seneste 15 år, og der er ingen diller at se. Tro mig. Der har der så nok engang været, måske, men engang. 

Derudover. Kan man kneppe en pige i røven, kan man sgu også kneppe Mille bagi. Ellers er man en hykler

Mille er super sød, venlig, serviceminded, giver en god blæser og tager den hårdt i bagi. 

Men det er vel reelt heller ingen der skriver...?

Jeg tror bare at fleste gerne lige vil informeres inden blodet løber fra hjernebakken ned i pikkemanden... Jeg vil ihverfald som udgangspunkt gerne lige vide hvad jeg går ind til....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sailorman skrev, den 9/9/2019 at 22:08:

Ja, sådan kan det gå.... for mange herrens år siden var der en fræk annonce om ‘Miss Vandala huserer i Helvede’ 

Jeg var der et par gange hos hende i Eskildsgade efter nogle fugtige byture. Det var dengang sidst i firserne hvor jeg var soldat i KBH.  Det var ganske okay oplevelser. Hun kunne i hvertfald sutte som en mand kan lide det. Efter nogle år så jeg en artikel med hende i Se & Hør tror jeg det var, hvor han/hun fortalte om livet some trans. Så velkommen i klubben...,,

Åh  ja "miss Vandala huserer i helvede" - jeg hørte dengang en fortælle om hendes annoncer - men har aldrig hverken set eller mødt hende - og anede ikke hun var trans. Tak for info

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...