8000 1991 Skrevet 9. September, 2019 Aften Besøgte denne pige i sidste ude https://annoncelight.dk/showad/277654 Hun holder til pd i nordbyen fin lejlighed med badefaciliteter. Bestilte 45 min og fik så rigeligt. Emily gjorde det meste for at behage mig og vi svingede bare godt sammen. Hun har en fin krop/silicone c skål Jeg kommer gerne igen. 8000 ps hvis hun siger jeg er under fyrre lyver hun ikke om sin alder (moms) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
exostar 374 Skrevet 9. September, 2019 Det ligner aura der har været i Randers gør - hun er top lækker Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
8000 1991 Skrevet 10. September, 2019 exostar skrev, for 9 timer siden: Det ligner aura der har været i Randers gør - hun er top lækker Der tror jeg at du har ret. Har ikke besøgt hende under navnet aura men der er mange sammenfald i annoncerne. Lidt pudsigt vi fandt ud af at vi har en fælles bekendt i Aarhus. Verden er lille sommetider. 8000 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
exostar 374 Skrevet 10. September, 2019 8000 skrev, for 50 minutter siden: Der tror jeg at du har ret. Har ikke besøgt hende under navnet aura men der er mange sammenfald i annoncerne. Lidt pudsigt vi fandt ud af at vi har en fælles bekendt i Aarhus. Verden er lille sommetider. 8000 Tror vi er mange hul-brødre herinde der har nydt Aura Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg