Guest Altidliderlig29 Skrevet 11. September, 2019 Har haft besøg af https://annoncelight.dk/showad/252660 hun skriver hun er xl, men hun er meget, meget stor. Det eneste jeg kunne med hende var blowjob det er hun god til ja, men er så stor at jeg ikke kunne tænde på hende. Så mundkneppede hende med lukkede øjne om kom hun slugte og jeg sagde farvel. Man skal være til fede piger for at kunne tænde på hende. Hun er sød er ikke det, men underdriver i annoncen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5183 Skrevet 11. September, 2019 Hun kan ikke beskyldes for at bruge falske billeder. Hendes højde og drøjde står da fint oplyst i annoncen. Hvordan kunne du forvente andet end en stor pige? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest WhoKnowsWhat Skrevet 11. September, 2019 Jeg er nu lidt mere positiv; Blev mødt af én dejlig pige, som gjorde mig én glad mand. Og der er jo ingen grund til, at beskrive hende -> der er jo billede her på siden af hende. Og, tak, til "Frodige Ida" for hendes indlæg. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Altidliderlig29 Skrevet 11. September, 2019 WhoKnowsWhat skrev, for 5 timer siden: Jeg er nu lidt mere positiv; Blev mødt af én dejlig pige, som gjorde mig én glad mand. Og der er jo ingen grund til, at beskrive hende -> der er jo billede her på siden af hende. Og, tak, til "Frodige Ida" for hendes indlæg. Ingen billeder på annoncelight Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Altidliderlig29 Skrevet 11. September, 2019 Altidliderlig29 skrev, Lige nu: Ingen billeder på annoncelight Man ser ikke hvor stor hun er det er ekstremt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
EksilKøbenhavner 1478 Skrevet 11. September, 2019 (edited) Altidliderlig29 skrev, for 10 minutter siden: Man ser ikke hvor stor hun er det er ekstremt 100kg fordelt på 170cm - ved ikke hvad du havde forventet? 1kg fedt fylder noget mere end 1kg muskel. Edit: det giver en BMI på 35 (ca) som kategoriseres som svært overvægtig. Redigeret 11. September, 2019 af EksilKøbenhavner Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5183 Skrevet 11. September, 2019 Altidliderlig29 skrev, for 10 minutter siden: Man ser ikke hvor stor hun er det er ekstremt Øhhh hvordan vil du have at andre skal vudere det du skriver når der ikke er billede på annoncen? Men ord som Fed /ekstrem hvis hendes data er sandt så håber jeg ikke du vælger at besøge mig og efterfølgende at ligge en anmeldelse op herinde for jeg er også en voksen kvinde. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fræk-mand 39 Skrevet 11. September, 2019 (edited) Du skriver hun er god til blow og slugte som aftalt. Så burde hun have fået en god og positiv anmeldelse, da du jo har været tilfreds med hendes ydelse. Hun har jo ikke prøvet at skjule hun er kvinde af en vis str. Så det virker ikke fair eller rimeligt at du er så hård i din retorik af hendes str. Redigeret 11. September, 2019 af Fræk-mand 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
XLBlowTøs 18 Skrevet 31. Oktober, 2019 Hej. Kan se du er utilfreds med min str. Men jeg har også skrevet i min annonce min vægt.. Jeg er en stor pige, og hvis du ikke tænder på store piger skulle du ikke have bestilt mig.. Så du burde finde ud af hvad du er til jeg gør altid mit bedste for kunden og vil helst sørge for manden er tilfreds og det er der også mange der kan lide mig for.. Jeg har intet problem med at være nøgen eller vise min krop frem.. For jeg kan godt lide hvordan min krop ser ud og bare mit udseende generelt.. Så beklager hvis du har fået et dårligt indtryk af mig og min krop.. Men du er 1 ud af fx. 10 som kan lide mit udseende og det jeg kan og gør for hver mand jeg er en sød, lyttende og forstående pige så det er okay at du ikke kunne lide hvad du så, så kommer du jo bare ikke igen til mig.. men husk at store tøser er nogengange en mands frækkeste drøm mvh T (XXLBlowtøs) 170/110.. Så du ikke i tvivl.. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
XLBlowTøs 18 Skrevet 31. Oktober, 2019 Og tak for din støtte frodige Ida, du burde kende til det? kan også se du er en frodig pige og du har heller ingen problemer med dit udseende for du ser smuk ud og har en dejlig krop kan jeg se det er det der også tæller.. Jeg ville fx. Elske hvis jeg kunne gå nøgen rundt derhjemme og så lige gå ned i netto.. Ville være fedt hvis alle i hele verden gik nøgen rundt, det er smukt og dejligt at se så mange forskellige former af kroppe og forskellige udseende.. For alle er ikke ens, og det er forskelligt hvad man kan lide og tænder på.. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 31. Oktober, 2019 (edited) Altidliderlig29 skrev, den 11/9/2019 at 07:12: Har haft besøg af https://annoncelight.dk/showad/252660 hun skriver hun er xl, men hun er meget, meget stor. Det eneste jeg kunne med hende var blowjob det er hun god til ja, men er så stor at jeg ikke kunne tænde på hende. Så mundkneppede hende med lukkede øjne om kom hun slugte og jeg sagde farvel. Man skal være til fede piger for at kunne tænde på hende. Hun er sød er ikke det, men underdriver i annoncen. Hvorfor gennemføre aftalen når du ser hende og kan konstatere du ikke tænder på hende? Du kunne havde valgt at takke pænt nej tak. Mænd som dig der besøger en de ikke tænder på, og derefter anmelder negativt burde skamme sig. Hun har ikke forsøgt at snyde med hendes størrelse - ros til @XLBlowTøs for at acceptere sin krop. Jeg undgår meget bevidst de mænd som udtrykker at de er til petit piger, så jeg ikke havner med en anmeldelse som denne, da jeg ikke er petit eller en pige (ung). Det er fair du ikke er til store kvinder, men så lad da vær med at opsøge noget du ikke tænder på. Redigeret 31. Oktober, 2019 af Nemtøs . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest lurepikken Skrevet 1. November, 2019 XLBlowTøs skrev, for 21 timer siden: Hej. Kan se du er utilfreds med min str. Men jeg har også skrevet i min annonce min vægt.. Jeg er en stor pige, og hvis du ikke tænder på store piger skulle du ikke have bestilt mig.. Så du burde finde ud af hvad du er til jeg gør altid mit bedste for kunden og vil helst sørge for manden er tilfreds og det er der også mange der kan lide mig for.. Jeg har intet problem med at være nøgen eller vise min krop frem.. For jeg kan godt lide hvordan min krop ser ud og bare mit udseende generelt.. Så beklager hvis du har fået et dårligt indtryk af mig og min krop.. Men du er 1 ud af fx. 10 som kan lide mit udseende og det jeg kan og gør for hver mand jeg er en sød, lyttende og forstående pige så det er okay at du ikke kunne lide hvad du så, så kommer du jo bare ikke igen til mig.. men husk at store tøser er nogengange en mands frækkeste drøm mvh T (XXLBlowtøs) 170/110.. Så du ikke i tvivl.. Ja jeg havde ikke tvivlet et sekund på at aflægge dig et besøg frække, hvis det ikke lige var fordi det der med afstanden. Men håber ikke for dig der kommer flere svinske udtalelser herinde, for vælger selvfølgelig og stole på hvad du skriver vedr dig selv, og det er virkelig LIGE min smag... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg