Guest CphGuy Skrevet 16. September, 2019 Nogen der har prøvet dette koncept Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 16. September, 2019 Hun er anmedt i Jyllands forum og positivt, bortset fra en enklet så vidt jeg husker Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Landsbytossen 1572 Skrevet 16. September, 2019 Hun ser godt nok sød ud. Synd, at hun ikke har en adresse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Richard Kimble Skrevet 16. September, 2019 “...sutte København tør!” Fantastisk formulering! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AlfaN 2235 Skrevet 16. September, 2019 Lad os håbe den er god nok. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 16. September, 2019 AlfaN skrev, for 3 minutter siden: Lad os håbe den er god nok. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 16. September, 2019 CphGuy skrev, 1 time siden: Nogen der har prøvet dette koncept Næh, men hun har åbenbart tømt hele Århus og søger nu nye "udfordringer". 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
APMAG 21 Skrevet 16. September, 2019 Hun giver en super godt blow med massere af spyt,savl,slug hvis man er til det og hun er sød og rar. Eneste minus er at tiden måske er lidt knap ca. 15 min. Varm anbefaling herfra;) 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TorbenT 139 Skrevet 16. September, 2019 APMAG skrev, for 10 minutter siden: Hun giver en super godt blow med massere af spyt,savl,slug hvis man er til det og hun er sød og rar. Eneste minus er at tiden måske er lidt knap ca. 15 min. Varm anbefaling herfra;) Hun skriver “Går ikke før du er LYKKELIG!” Det må vil betyde at hun bliver ved indtil du fylder hendes mund med sæd. Lidt ærgerligt med de gule tænder ellers havde hun været perfekt til et du ringer vi bringer blæs Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest lurepikken Skrevet 16. September, 2019 TorbenT skrev, for 15 minutter siden: Hun skriver “Går ikke før du er LYKKELIG!” Det må vil betyde at hun bliver ved indtil du fylder hendes mund med sæd. Lidt ærgerligt med de gule tænder ellers havde hun været perfekt til et du ringer vi bringer blæs Ja og normalt siges der jo at sperm giver hvide tænder......så måske hun ikke lige er den der sluger mest.....:-D Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AlfaN 2235 Skrevet 16. September, 2019 lurepikken skrev, for 2 timer siden: Ja og normalt siges der jo at sperm giver hvide tænder......så måske hun ikke lige er den der sluger mest.....:-D @DK fyr 34 har du meget hvide tænder?;-) 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 16. September, 2019 TorbenT skrev, for 2 timer siden: Lidt ærgerligt med de gule tænder ellers havde hun været perfekt til et du ringer vi bringer blæs De er da ikke særligt gule! Der må da være andet der er vigtigere ved en afbabning, end svagt gule tænder ( det kan iøvrigt også være kameraet der ændrer farven lidt, det er meget almindeligt ved dårlige lysforhold. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Varmemester 2046 Skrevet 16. September, 2019 Jeg er da fuldstændig sikker på hun skal komme ned i en varmecentral en dag på job og ha lov at sut den op fra slap.. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DK fyr 34 4439 Skrevet 17. September, 2019 (edited) AlfaN skrev, for 12 timer siden: @DK fyr 34 har du meget hvide tænder?;-) Haha.....jeg arbejder på det Du/I må da gerne hjælpe til .... Redigeret 17. September, 2019 af DK fyr 34 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AlfaN 2235 Skrevet 17. September, 2019 DK fyr 34 skrev, for 13 minutter siden: Haha.....jeg arbejder på det Du/I må da gerne hjælpe til .... Nyt setup: tandblegning. Du sidder klar med tandbørste, så kommer folk med ‘tandpastaen’ 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DK fyr 34 4439 Skrevet 17. September, 2019 AlfaN skrev, for 3 minutter siden: Nyt setup: tandblegning. Du sidder klar med tandbørste, så kommer folk med ‘tandpastaen’ Haha Jeg har altid overdoseret tandpasta ud fra ideen jo mere jo bedre virker det 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Varmemester 2046 Skrevet 17. September, 2019 AlfaN skrev, for 3 minutter siden: Nyt setup: tandblegning. Du sidder klar med tandbørste, så kommer folk med ‘tandpastaen’ Må sige at det lyder som et frækt setup.. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Tyrion Skrevet 17. September, 2019 Hun er sikkert meget sød og konceptet er sikkert reelt nok... Men den mail leder tankerne hen på noget af det som bliver nævnt i de dårlige anmeldelser. Hmm.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Flopper 21 Skrevet 18. September, 2019 (edited) Jeg havde besøg af hende i går, hun giver et fantastisk blow, men selvfølgelig kun det!! Hun tog hjem til Århus igen i dag, men kommer igen om 3-4 uger!! Hun fortalte at hun tændte vildt på at give blowjob, så hun måtte bare smage, som hun sagde, alt i alt en dejlig oplevelse, til kun 600kr. men hun var også ude af døren efter ca 15 minutter!! Glemte næsten at sige at hun sluger alt!! Redigeret 18. September, 2019 af Flopper Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 18. September, 2019 Flopper skrev, for 5 minutter siden: Hun tog hjem til Århus igen i dag Det er fordi vi alle er fyldt op igen herovre Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 18. September, 2019 Aarhuselsker skrev, for 47 minutter siden: Det er fordi vi alle er fyldt op igen herovre Kan man kalde hende pendler? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg