Guest lurepikken Skrevet 18. September, 2019 Nemtøs skrev, for 18 minutter siden: Jeg afholder dette set-up... med de mænd som møder op. Nemtøs Erfaren bruger Glædespige 12.568 3.713 indlæg Lokation: Østjylland E-mail: [email protected] Website: Besøg mit website Rapporter indlæg Skrevet 6. August Har valgt at aflyse grundet manglende interesse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 18. September, 2019 Spørgsmål om set-uppet og tilmeldinger er meget velkommen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest lurepikken Skrevet 18. September, 2019 Afholder du set-uppet HVIS jeg er og bliver eneste deltager??? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 18. September, 2019 lurepikken skrev, for 8 minutter siden: Afholder du set-uppet HVIS jeg er og bliver eneste deltager??? Hvorfor blive ved med at spolere en tråd med et kommende set-up?? Tvivler på at du tager toget fra syd Fyn til Østjylland. Når jeg skriver at set-uppet bliver afholdt så bliver det gennemført! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest lurepikken Skrevet 18. September, 2019 Nemtøs skrev, for 1 minut siden: Hvorfor blive ved med at spolere en tråd med et kommende set-up?? Tvivler på at du tager toget fra syd Fyn til Østjylland. Når jeg skriver at set-uppet bliver afholdt så bliver det gennemført! Fint.....Så er jeg helt sikkert på......og glæder mig Nemtøs...;-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 18. September, 2019 lurepikken skrev, for 6 minutter siden: Fint.....Så er jeg helt sikkert på......og glæder mig Nemtøs...;-) Det kræver en tilmelding for at være sikret en plads - der er ikke mange ledige pladser /tider tilbage. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest lurepikken Skrevet 18. September, 2019 Nemtøs skrev, for 2 minutter siden: Det kræver en tilmelding for at være sikret en plads - der er ikke mange ledige pladser /tider tilbage. Og hvor skal man smide sin tilmelding??? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 18. September, 2019 lurepikken skrev, for 7 minutter siden: Og hvor skal man smide sin tilmelding??? Hvis du læser min annonce vil du kunne se at tilmelding kan ske via pb eller mail med angivelse af tidspunkt https://annoncelight.dk/showad/283003 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest lurepikken Skrevet 18. September, 2019 Nemtøs skrev, for 4 minutter siden: Hvis du læser min annonce vil du kunne se at tilmelding kan ske via pb eller mail med angivelse af tidspunkt https://annoncelight.dk/showad/283003 Jeg er HELT med........men aflyser du så igen pga manglende interesse???? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 18. September, 2019 lurepikken skrev, for 6 minutter siden: Jeg er HELT med........men aflyser du så igen pga manglende interesse???? Det behøver du ikke at bruge mere energi på - alle pladser er optaget. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hev 140 Skrevet 18. September, 2019 lurepikken skrev, Lige nu: Jeg er HELT med........men aflyser du så igen pga manglende interesse???? Hvis jeg var Nemtøs, ville jeg ha' tabt interessen for dig for længst 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest lurepikken Skrevet 18. September, 2019 Nemtøs skrev, for 3 minutter siden: Det behøver du ikke at bruge mere energi på - alle pladser er optaget. DET glæder mig at høre.....også det ENDELIG lykkedes for dig at få FULDT hus...........og jeg skal SÅ meget spille pik til de lækre kommentarer og beretninger der kommer efterfølgende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest lurepikken Skrevet 18. September, 2019 hev skrev, for 4 minutter siden: Hvis jeg var Nemtøs, ville jeg ha' tabt interessen for dig for længst DET har hun også da....og mer til......så bare ta det roligt!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 18. September, 2019 lurepikken skrev, for 6 minutter siden: DET glæder mig at høre.....også det ENDELIG lykkedes for dig at få FULDT hus...........og jeg skal SÅ meget spille pik til de lækre kommentarer og beretninger der kommer efterfølgende Må igen skuffe dig - det der sker den 5 oktober bliver mellem mig og de mænd som deltager. Jeg fodre ikke wankere længere Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 20. September, 2019 Der er en enkelt ledig tid kl 15.00 Det er muligt at skrive sig på venteliste, såfremt der kommer afbud Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nye-Eventyr Skrevet 20. September, 2019 Nemtøs skrev, for 18 minutter siden: Der er en enkelt ledig tid kl 15.00 Det er muligt at skrive sig på venteliste, såfremt der kommer afbud Det er et heftigt program du har fået stablet op @Nemtøs Godt at se, at du trods alt får en pause midt i løjerne, så du kan restituere. God fornøjelse til dig og alle hanløverne Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 20. September, 2019 Nye-Eventyr skrev, for 8 timer siden: Det er et heftigt program du har fået stablet op @Nemtøs Godt at se, at du trods alt får en pause midt i løjerne, så du kan restituere. God fornøjelse til dig og alle hanløverne Mange tak - en beskidt fantasi som bliver udlevet. Jeg tror ikke jeg "får lov" til at holde pause i pausen - jeg er sikker på at min ven vil lege med mig i det tidsrum. Jeg håber at jeg er godt brugt, på den gode frække måde når den sidste mand er gået. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MrLovaLova 1111 Skrevet 20. September, 2019 Nemtøs skrev, for 12 timer siden: Der er en enkelt ledig tid kl 15.00 Det er muligt at skrive sig på venteliste, såfremt der kommer afbud @lurepikken så er der en mulighed for dig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest lurepikken Skrevet 20. September, 2019 MrLovaLova skrev, for 1 minut siden: @lurepikken så er der en mulighed for dig Du kan gange med 100000 på jeg ikke skal meldes til......og specielt ikke til noget der igen igen bliver aflyst.....:-D Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest lurepikken Skrevet 20. September, 2019 Nemtøs skrev, for 4 timer siden: Mange tak - en beskidt fantasi som bliver udlevet. Jeg tror ikke jeg "får lov" til at holde pause i pausen - jeg er sikker på at min ven vil lege med mig i det tidsrum. Jeg håber at jeg er godt brugt, på den gode frække måde når den sidste mand er gået. Nemtøs skrev, for 4 timer siden: Mange tak - en beskidt fantasi som bliver udlevet. Jeg tror ikke jeg "får lov" til at holde pause i pausen - jeg er sikker på at min ven vil lege med mig i det tidsrum. Jeg håber at jeg er godt brugt, på den gode frække måde når den sidste mand er gået. Jamen det ELSKER du jo.....:-D Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest lurepikken Skrevet 20. September, 2019 Nemtøs skrev, for 12 timer siden: Der er en enkelt ledig tid kl 15.00 Det er muligt at skrive sig på venteliste, såfremt der kommer afbud Kan 15.09...... Men er det ok??? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nye-Eventyr Skrevet 21. September, 2019 Nemtøs skrev, for 12 timer siden: Mange tak - en beskidt fantasi som bliver udlevet. Jeg tror ikke jeg "får lov" til at holde pause i pausen - jeg er sikker på at min ven vil lege med mig i det tidsrum. Jeg håber at jeg er godt brugt, på den gode frække måde når den sidste mand er gået. Man kunne ihvertfald snildt forestille sig at vennen var godt liderlig efter at have set på fra sidelinjen under første halvleg Jeg er helt sikker på, at du får stillet appetitten den pågældende dag Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Koreaneren 68 Skrevet 21. September, 2019 Ville ønske jeg kunne deltage.. Du ser dejlig ud @Nemtøs Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mrplow 19 Skrevet 23. September, 2019 Det lyder som et rigtig spænende setup. Håber i får en kanon dag hende nemtøs har fortjent en god gang pik. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Hybris Skrevet 23. September, 2019 Nye-Eventyr skrev, den 21-09-2019 at 04:07: Man kunne ihvertfald snildt forestille sig at vennen var godt liderlig efter at have set på fra sidelinjen under første halvleg Jeg er helt sikker på, at du får stillet appetitten den pågældende dag Det kan eg så stort garantere dig for, at det gør hun IKKE ! Nemtøs kan ordne en hel bataljon, hvis hun kom i tanke om det. Jeg har sjældent mødt en kvinde, som er så pik-sulten ! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg