Guest Nye-Eventyr Skrevet 24. September, 2019 Hybris skrev, for 7 timer siden: Det kan eg så stort garantere dig for, at det gør hun IKKE ! Nemtøs kan ordne en hel bataljon, hvis hun kom i tanke om det. Jeg har sjældent mødt en kvinde, som er så pik-sulten ! Velvalgt navn til en så markant udtalelse Du får det jo næsten til at lyde, som om hun burde danne spydspids i den fredsbevarende indsats på vegne af Dannevang Well vi har øjensynligt en god kandidat til titlen som DKs ukronede GB Queen derovre i det jyske Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 24. September, 2019 Hybris skrev, for 8 timer siden: Det kan eg så stort garantere dig for, at det gør hun IKKE ! Nemtøs kan ordne en hel bataljon, hvis hun kom i tanke om det. Jeg har sjældent mødt en kvinde, som er så pik-sulten ! Hr. @Hybris jeg rødmer helt. Jeg er blot en smule liderlig. Jeg er klar til at lave et nyt frækt set-up i dit selskab når du har tid og lyst til det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Hybris Skrevet 24. September, 2019 Nemtøs skrev, for 7 timer siden: Hr. @Hybris jeg rødmer helt. Jeg er blot en smule liderlig. Jeg er klar til at lave et nyt frækt set-up i dit selskab når du har tid og lyst til det. Ha ha ha ha, ...... lidt liderlig Det er da årets underdrivelse !!! Safterne driver af dig, når du får pik, som når arken driver rundt i 8 meter høje bølger ..... Aj, spøg til side. Men jeg kan jo godt lide dig - det ved du og jeg ser uendeligt meget frem til at vore "veje" igen krydses ..... og en helt masse andet, som jeg ikke behøver skrive her ! Ha´ en fantastisk dag smukke Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Hybris Skrevet 24. September, 2019 Nye-Eventyr skrev, for 8 timer siden: Velvalgt navn til en så markant udtalelse Du får det jo næsten til at lyde, som om hun burde danne spydspids i den fredsbevarende indsats på vegne af Dannevang Well vi har øjensynligt en god kandidat til titlen som DKs ukronede GB Queen derovre i det jyske Med garanti. Nemtøs hun er årets ukronede GB dronning. Ps. du kan kigge over, så skal du selv få en lille del af fornøjelsen .... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 24. September, 2019 Hybris skrev, for 3 timer siden: Ha ha ha ha, ...... lidt liderlig Det er da årets underdrivelse !!! Safterne driver af dig, når du får pik, som når arken driver rundt i 8 meter høje bølger ..... Aj, spøg til side. Men jeg kan jo godt lide dig - det ved du og jeg ser uendeligt meget frem til at vore "veje" igen krydses ..... og en helt masse andet, som jeg ikke behøver skrive her ! Ha´ en fantastisk dag smukke Du må også have en fantastisk dejlig dag Glæder mig til at modtage en invitation når du er klar Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest norisk Skrevet 24. September, 2019 Det var noget af en påstand. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nye-Eventyr Skrevet 25. September, 2019 Hybris skrev, for 13 timer siden: Med garanti. Nemtøs hun er årets ukronede GB dronning. Ps. du kan kigge over, så skal du selv få en lille del af fornøjelsen .... Det er ikke så ofte at livet bringer mig til smilets by, men det er da hermed noteret Et rask setup ville ikke være den værste måde at påbegynde eller afslutte det næste besøg på Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Hybris Skrevet 25. September, 2019 Nye-Eventyr skrev, for 7 timer siden: Det er ikke så ofte at livet bringer mig til smilets by, men det er da hermed noteret Et rask setup ville ikke være den værste måde at påbegynde eller afslutte det næste besøg på Jeg er faktisk lige ved at tro, at Nemtøs kan fristes til en tur til området omkring hovedstaden, hvis der er tilstrækkelig tilslutning til det. Men I skal være nogle stykker og så skal altså være klar til at afgive lidt med en blot en lille portion sperm pr. mand. Men hun må nok hellere tale for sig selv ………... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nye-Eventyr Skrevet 25. September, 2019 Hybris skrev, for 58 minutter siden: Jeg er faktisk lige ved at tro, at Nemtøs kan fristes til en tur til området omkring hovedstaden, hvis der er tilstrækkelig tilslutning til det. Men I skal være nogle stykker og så skal altså være klar til at afgive lidt med en blot en lille portion sperm pr. mand. Men hun må nok hellere tale for sig selv ………... Ja jeg tror også det er bedst at hun selv afgør, hvor i landet hun ønsker at husere, og så vil jeg undlade at afspore tråden yderligere og blot ønske alle parter en knaldgod dag i det jyske den 5. oktober Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frækkert666 103 Skrevet 26. September, 2019 Kan desværre ikke i nævnte tidsrum den dag desværre. Kunne ellers være skønt at gennemkneppe din mund. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 28. September, 2019 Lige en lille opdatering - jeg er super klar til at være jeres villige "kneppe-dukke" om en uge. Der er 2 ledige pladser tilbage. Jeg glæder mig vildt til dette sindsyge frække set-up Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jørgensen 739 Skrevet 28. September, 2019 (edited) Jeg har tidligere fiske efter, om Nemtøs ikke kunne få lyst til at berige os sjællænderne med sit besøg, men hun var afvisende Håber RIGTIG meget, at hun en dag skifter holdning. Nemtøs, kan du slet ikke fristes? Redigeret 28. September, 2019 af Jørgensen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest NordFyr Skrevet 28. September, 2019 (edited) Jørgensen skrev, for 21 minutter siden: Jeg har tidligere fiske efter, om Nemtøs ikke kunne få lyst til at berige os sjællænderne med sit besøg, men hun var afvisende Håber RIGTIG meget, at hun en dag skifter holdning. Nemtøs, kan du slet ikke fristes? Nej. I har den lille havfrue. Vi har #Nemtøs Kh NF Redigeret 28. September, 2019 af NordFyr Slåfejl. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jørgensen 739 Skrevet 28. September, 2019 NordFyr skrev, for 3 minutter siden: Nej. I har den lille havfrue. Vi har #Nemtøs Kh NF Lad os bytte!!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 29. September, 2019 Jørgensen skrev, for 9 timer siden: Jeg har tidligere fiske efter, om Nemtøs ikke kunne få lyst til at berige os sjællænderne med sit besøg, men hun var afvisende Håber RIGTIG meget, at hun en dag skifter holdning. Nemtøs, kan du slet ikke fristes? Søde Hr. @Jørgensen jeg har stadig ingen planer om at gæste Sjælland. Som der blev skrevet i en anden tråd har I et stort udvalg af gp'er på jeres ø. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jørgensen 739 Skrevet 29. September, 2019 Nemtøs skrev, for 16 timer siden: Søde Hr. @Jørgensen jeg har stadig ingen planer om at gæste Sjælland. Som der blev skrevet i en anden tråd har I et stort udvalg af gp'er på jeres ø. Ja, men bare ikke af din kaliber Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 1. Oktober, 2019 Der er stadig 3 ledige pladser, som kan bookes via min mail eller pb herinde. Få dig meldt til frække mand Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 3. Oktober, 2019 Nemtøs skrev, den 1/10/2019 at 17:12: Der er stadig 3 ledige pladser, som kan bookes via min mail eller pb herinde. Få dig meldt til frække mand Der er totalt stille - er det set-up, tidspunkt eller mig der ikke lokker nok? Kom med jeres input - tak Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9708 Skrevet 3. Oktober, 2019 Nemtøs skrev, for 2 timer siden: Der er totalt stille - er det set-up, tidspunkt eller mig der ikke lokker nok? Kom med jeres input - tak Jeg er skam rigeligt lokket, både af konceptet, de billeder jeg har set af dig, og af hvad du har skrevet forskellige steder. Det er stedet - Jylland (ja alt andet end KBH området passer mig dårligt) og tidspunktet - desværre ikke en af de ganske få dage om året hvor jeg kan snige mig afsted på besøg. Jeg ville det gerne, og vil gerne dig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 3. Oktober, 2019 Lauersen skrev, for 2 minutter siden: Jeg er skam rigeligt lokket, både af konceptet, de billeder jeg har set af dig, og af hvad du har skrevet forskellige steder. Det er stedet - Jylland (ja alt andet end KBH området passer mig dårligt) og tidspunktet - desværre ikke en af de ganske få dage om året hvor jeg kan snige mig afsted på besøg. Jeg ville det gerne, og vil gerne dig. Har tænkt at en lørdag kan være en dårlig dag for mange - oplagt for mig og min hjælper... så koster det ikke en feriedag fra jobbet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hapsen 137 Skrevet 3. Oktober, 2019 Nemtøs skrev, for 2 timer siden: Der er totalt stille - er det set-up, tidspunkt eller mig der ikke lokker nok? Kom med jeres input - tak Hejsa frække, dagen er perfekt tænker jeg, lørdag er en god dag for rigtig mange, der kan være dem der ikke har mulighed for at komme hjemmefra der har en udfordring, setuppet er genial, og mega frækt og tænke på. Og dig, ja du tænder da helt vildt skønne frække kvinde. Alt i alt det er perfekt det du har sat op. Men du står alligevel til en lille røvfuld for at vælge den uge hvor jeg holder ferie og ikke er hjemme i DK. håber du får en fræk og lækker dag. Knus Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 3. Oktober, 2019 Hapsen skrev, for 6 minutter siden: Hejsa frække, dagen er perfekt tænker jeg, lørdag er en god dag for rigtig mange, der kan være dem der ikke har mulighed for at komme hjemmefra der har en udfordring, setuppet er genial, og mega frækt og tænke på. Og dig, ja du tænder da helt vildt skønne frække kvinde. Alt i alt det er perfekt det du har sat op. Men du står alligevel til en lille røvfuld for at vælge den uge hvor jeg holder ferie og ikke er hjemme i DK. håber du får en fræk og lækker dag. Knus Rigtig god ferie og glæder mig til en ordenlig røvfuld... nu har du lovet mig den Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hapsen 137 Skrevet 3. Oktober, 2019 Nemtøs skrev, for 37 minutter siden: Rigtig god ferie og glæder mig til en ordenlig røvfuld... nu har du lovet mig den Sidder allerede i varmen og nyder det hele tro mig jeg husker det, måske med renter på Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 4. Oktober, 2019 Link til annoncen - jeg har desværre modtaget en del afbud Søger mænd til de ledige tidspunkter. https://annoncelight.dk/showad/283003 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5177 Skrevet 4. Oktober, 2019 Grunden til at jeg ikke har tilmeldt mig det frække setup er stedet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg