Guest Røvslikker Skrevet 4. Oktober, 2019 Grunden til jeg ikke har tilmeldt mig, er at jeg har mine sager ....og at du ikke ønsker besøg af min monster pik Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 4. Oktober, 2019 Røvslikker skrev, den 4.10.2019 at 11:11: Grunden til jeg ikke har tilmeldt mig, er at jeg har mine sager ....og at du ikke ønsker besøg af min monster pik Menstration?? Har aldrig sagt nej tak til en monsterpik - det må være en anden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest norisk Skrevet 4. Oktober, 2019 AalborgLook skrev, den 4.10.2019 at 07:00: Grunden til at jeg ikke har tilmeldt mig det frække setup er stedet. Stedet kan vel ikke være grunden med mindre det er Rådhuspladsen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5177 Skrevet 4. Oktober, 2019 norisk skrev, den 4.10.2019 at 15:13: Stedet kan vel ikke være grunden med mindre det er Rådhuspladsen. Selve stedet kender jeg ikke men det er Hadsten, altså transporten... SUK... Nemtøs skrev, den 18.9.2019 at 15:02: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kinky fyr 176 Skrevet 5. Oktober, 2019 Ville rigtig gerne deltage men kan ikke i weekenden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest not bad Skrevet 6. Oktober, 2019 hvad så smukke nemtøs fik su nok pik Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 6. Oktober, 2019 not bad skrev, den 6.10.2019 at 01:46: hvad så smukke nemtøs fik su nok pik Nej!!! Der må være en stor epidemi blandt mænd med alle de afbud grundet pludselig opstået sygdom og rejseaktivitet. Synes det er sindsyg ærgerligt at mænd melder sig til for dernæst at få kolde fødder. Men dejligt at de fleste trods alt melder afbud. Men mange tak til de mænd som mødte op og min hjælper. Havde en god fræk oplevelse med de fremmødte mænd. Min fantasi om at ligge blindfolded og bundet for dernæst at blive gennemkneppet af en del forskellige mænd er stadig ikke udlevet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest not bad Skrevet 6. Oktober, 2019 Nemtøs skrev, den 6.10.2019 at 04:58: Nej!!! Der må være en stor epidemi blandt mænd med alle de afbud grundet pludselig opstået sygdom og rejseaktivitet. Synes det er sindsyg ærgerligt at mænd melder sig til for dernæst at få kolde fødder. Men dejligt at de fleste trods alt melder afbud. Men mange tak til de mænd som mødte op og min hjælper. Havde en god fræk oplevelse med de fremmødte mænd. Min fantasi om at ligge blindfolded og bundet for dernæst at blive gennemkneppet af en del forskellige mænd er stadig ikke udlevet. sur røv du sige bare til næste gang jeg hjælp dig grene Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 6. Oktober, 2019 not bad skrev, den 6.10.2019 at 05:01: sur røv du sige bare til næste gang jeg hjælp dig grene Jeg tror desværre ikke, at der vil være større tilslutning og fremmøde hvis jeg forsøger at lave tilsvarende set-up igen. Nogen fantasier skal forblive fantasier og her var en af dem for mit vedkommende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest not bad Skrevet 6. Oktober, 2019 Hehe fair nok frækkert held og lykke med andre frække set up Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 6. Oktober, 2019 Lige en tilføjelse til set-uppet. Jeg havde en super god og fræk dag - tak til de mænd som mødte op. En stor tak til den venlige mand som hjalp mig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
biker 283 Skrevet 31. Oktober, 2019 Guest Pik sprøjt skrev, den 17.9.2019 at 13:42: Alle der deltager i dette aragement, og lignende, benytter selvfølgelig kondom, for pigens, andres, og egen sikkerhed. God fornøjelse, held og lykke til Nemtøs, du fortjener alt det pik du kan få. det er fuldstændig ligegyldigt om I benytter kondom eller ej.....så snart der slikkes pik er det sikre sex helt væk....HIV infektionen findes faktisk i prespermen, som ingen Q bemærker når de sutter pik....så sikker sex med kondom....glem det....det er ren indbildning... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 2. November, 2019 (edited) biker skrev, den 31.10.2019 at 02:11: det er fuldstændig ligegyldigt om I benytter kondom eller ej.....så snart der slikkes pik er det sikre sex helt væk....HIV infektionen findes faktisk i prespermen, som ingen Q bemærker når de sutter pik....så sikker sex med kondom....glem det....det er ren indbildning... Dine holdninger til smittefare og sikker sex bedes du oprette en tråd i generel debat eller under hyggesnak. Tak! Redigeret 2. November, 2019 af Nemtøs . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg