Henriette506 14 Skrevet 17. September, 2019 Hvor finder jeg en Domina hvor jeg kan blive tvunget til at slikke hende i numsen efter hun har været på toilettet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9590 Skrevet 17. September, 2019 Du skulle måske have skrevet under "efterlysninger". Prøv at læse den her anmeldelse: https://www.eroguide.dk/forum/topic/105499-dejlige-yssa-dominans-og-toilet-session/ Eller led lidt mere rundt her BDSM/fetish sektionen. Jeg synes det har været oppe et par gange. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Madame Illona 1452 Skrevet 17. September, 2019 Henriette506 skrev, for 2 timer siden: Hvor finder jeg en Domina hvor jeg kan blive tvunget til at slikke hende i numsen efter hun har været på toilettet I hvilken del af landet søger du Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Henriette506 14 Skrevet 17. September, 2019 Madame Illona skrev, for 10 minutter siden: I hvilken del af landet søger du Hele landet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg