UnderSolen 57 Skrevet 17. September, 2019 Jeg var den anden dag i Aalborg og jeg trængte lidt Thai massage, mens jeg var deroppe. Valget faldt på butikken i Vingaardsgade, da den så spændende ud på annoncelight. Jeg blev betjent af Ann. En ganske sød thai, ikke blandt de yngste. Måske 30-40 år. Måske ikke det kønneste ansigt, men kroppen er s.. ikke helt ringe. Tillige taler hun et rimeligt thai-dansk. For mig er det vigtigeste en god massage, gerne med pirring og lidt ekstra, hvis der er kemi til det. Og lad mig sige det med det samme. Jeg har aldrig fået så ringe massage. Ingen trykken, eller noget som helst i den retning. Til gengæld var der masser af pirring og ingen tvivl om, hvad der er formålet med driften af butikken. Jeg kommer ikke igen, da jeg vægter massagen højt. Er det noget andet der er vigtigere for dig, ja så kan det måske godt være stedet for dig. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
grå 88 Skrevet 13. Januar, 2020 UnderSolen skrev, den 17.9.2019 at 20:29: Jeg var den anden dag i Aalborg og jeg trængte lidt Thai massage, mens jeg var deroppe. Valget faldt på butikken i Vingaardsgade, da den så spændende ud på annoncelight. Jeg blev betjent af Ann. En ganske sød thai, ikke blandt de yngste. Måske 30-40 år. Måske ikke det kønneste ansigt, men kroppen er s.. ikke helt ringe. Tillige taler hun et rimeligt thai-dansk. For mig er det vigtigeste en god massage, gerne med pirring og lidt ekstra, hvis der er kemi til det. Og lad mig sige det med det samme. Jeg har aldrig fået så ringe massage. Ingen trykken, eller noget som helst i den retning. Til gengæld var der masser af pirring og ingen tvivl om, hvad der er formålet med driften af butikken. Jeg kommer ikke igen, da jeg vægter massagen højt. Er det noget andet der er vigtigere for dig, ja så kan det måske godt være stedet for dig. jeg har været der en gang det var lækkert nok men de skifter piger tit ud så man når ikke at blive stamkunde ved en bestemt pige ja det går ud pa et man skal betale extra for sex kan ikke lide hende der står som ejer derfor kommer jeg der ikke mere Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Knud 50 Skrevet 13. Januar, 2020 Er også blevet pirret voldsomt derinde før, fik at vide ejeren kun er der 3 gange om måneden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pølsemanden 162 Skrevet 5. Maj, 2020 Jeg var der - vistnok januar - hvor der er en ny ejer. Bestilte en time helkrops med hård massage til især ryg og skuldre. Jeg fik den bedste massage til dato. Da jeg kom, blev jeg tilbudt bad, men takkede nej, da jeg lige var steget ud af bruseren hjemme. Inden massagen smed hun tøjet og træk i en lille lækker kjole. Hun har de flotteste, fyldige store bryster og en super flot krop. Så var jeg da gjort opmærksom på det. Under massagen liggende på maven kom hun godt op under håndklæden og fik vækket lysten til mere. Da jeg vendte mig, spurgte hun, om jeg kunne tænke mig et hj eller en b2b. Jeg valgte hj. Så gik hun igang med at massere forsiden og trak håndklædet væk og trak kjolen ned over skuldrene og masserede pikken med brysterne, spillede lidt og kyssede og slikkede lidt på skaftet uden kondom. Sagde, at for 1000 ville jeg få b2b, og hun ville give et bj. Jeg skulle desværre på job bagefter, så jeg holdt mig til massagen og fik i stedet et lækkert hj, som hun gjorde godt og pirrende mens hun kasserede benene. Lidt leg og så seriøs massage, leg igen og så igen massage. Brysterne fik lov at være med alligevel. Fedt nok! Efter akten fik jeg et bad og betalte de aftalte 700 og gav 100 som "bonus" for den kærlige behandlig og det ekstra med slik og hendes forkælelse af pikken med brysterne. Min ryg trænger, så jeg vil derned igen, nu hvor der er åbnet op efter coronaen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg