Hop til indhold
kamilla K

Ligestilling ? Nej tak !

Recommended Posts

Citat

 

Hej Kamilla K.

Hvor er det skønt at læse at en kvinde som dig kalder en 'spade for en spade'

Jeg er dødtræt af det der foregår i danmark, det ender med at vi får svenske tilstande

Man må ikke på uni. siger kvinder og mænd , eller Drenge og piger,  Nu er det Kastreret ,Det skal være ikke kønsbestemte udtalelser .

Jeg brækker mig.

Kim Larsens skønne sang fra Midt om natten Haveje ( skrevet af Jacob Haugård) må man ikke synge midt i et negerdistrekt

En mand skal 1 år i fængsel ( efter en påstået voldtægt) af en kvinde han havde kysset på , og efter en glad aften ,

var endt i sengen sammen med kvinden og sin tidligere kæreste, Han listede derefter sin p.. ind. Hans gl kæreste blev fornærmet, og krævede at han meldte sig til politiet 

1 års Fængsel, det er absurd. Jeg godkender på ingen måde voldtægt, Men i dette tilfælde er det latterligt.

Hvad har det med trådstarters  oplæg at gøre. Det er hele tilgangen i disse metoo tider.

En mand tør sku da ikke sige til kvinde hun ser dejlig ud . Uden at risikere et sagsanlæg,

Skal have en samtykkerapport i baglommen.

Og hvad med alle de kvinder der bevist laver sexchikane mod os mænd, Jeg tænker på alle kvinder med et brystmål fra C-skål og opefter.

De har sjovt nok altid nedringet Bluser på så man ikke er i tvivl om det er kvinder.

Hvordan skal vi som mænd , tackle det. De har jo taget disse udfordrende klæder på, så vi mænd jo ikke kan holde vores øjne fra disse barme ( Mænd er jo Urmennesker)

Det er derfor jeg besøger jer skønne piger som kalder jer for glædespiger, så ved begge parter hvad de går ind til.

Og ja , jeg er nok en gl mandchauvinist. Jeg elsker at tage en kvinde bagfra, og da gerne holde fast i hendes hår, som en ægte hulemand.

Det er da fedt bare at bruge en kvinde på den måde. Og ja det er måske ikke så pænt. Men jeg er også fra en anden tid

Jeg misunder ikke de unge mænd i dag, hvordan skal de få sig en kvinde, når man ikke må sige til en kvinde hun ser dejlig ud eller et lille klem eller klap. 

Jeg er dødtræt af bløde mænd og rundbordsdiskusioner og ligeberetigelse ned til mindste detalje

Jeg Elsker Kvinder, netop fordi de er kvinder, sexede forførende og bare dejlige. Og vi mænd er jo hulemænd inderst inde, vi er så nemme, og i kvinder er så stærke.

Men Kastrere i os , mentalt ved at kræve ligestilling, samtykkeerklæringer Metoo osv ….Hvad så?

Jeg er heldigvis så gammel at jeg ikke kan nå at blive afrettet til skødehund, Jeg vil blive ved med at være en gl liderlig Hanhund

 

Redigeret af Bamsen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, den 24.9.2019 at 08:18:

Altså jeg vil da nok betakke mig fra at skulle være handymand. Men jeg vil sateme gerne have lige Løn for lige arbejde. 

Ligestilling og den seksuelle rollefordeling er langt fra det samme. 

 

Altså Trine. Jeg ville heller aldrig begå mig som Glædespige. Jeg tror det er godt vi har hver vores hylde.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease
Handy66 skrev, for 5 minutter siden:

Altså Trine. Jeg ville heller aldrig begå mig som Glædespige. Jeg tror det er godt vi har hver vores hylde.

Jeg ville være en sløøøøøj handymand:D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 39 minutter siden:

Jeg ville være en sløøøøøj handymand:D

Så din tilgang til kunderne er ikke "Den fikser jeg, du bliver sgu glad for det i længden makker"

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...