Hop til indhold

Recommended Posts

Guest lurepikken
Frodige Ida skrev, for 19 minutter siden:

Ser du andre skrive stolpe op og stolpe ned hvilken slags handikappet de ikke modtager? 

Er nu sikker på at rigtige mange mænd fortrækker kvinder der ikke kun er pleaser så mon ikke det går.

Jeg hopper ud af tråden. Vil heller bruge min tid på søde frække mænd der nyder mit selskab, fremfor denne latterlige tråd.

DU er bare for meget!!!!!

Del dette indlæg

Link til indlæg
EksilKøbenhavner skrev, 1 time siden:

Nu er jeg allerede stået af ved "frodig", så havde aldrig været en potentiel kunde, men det er ikke super reklame du laver for dig selv her :(

Der findes heldigvis kvinder til enhver smag:)

Men hvor mange af os mænd tror du ville få en fræk aftale med glædespigerne, hvis det kun handlede om vi var deres smag og de følte sig tiltrukket af os ? 

Der ligger mange gode anmeldelser af Ida

Fx 

https://www.eroguide.dk/forum/topic/89499-frodige-ida-seriøst-den-vildeste-deepthroath-sutter-med-slug/

Så jeg tror faktisk at dem der overvejer at besøge  Ida vægter anmeldelserne fra mænd der faktisk har besøgt hende, højere end en anmeldelse af en nyoprettet profil som sviner hende til og aldrig har mødt hende.

Frodige Ida leverer virkelig varen

Redigeret af Fræk-mand
  • Sørgelig 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
EksilKøbenhavner skrev, for 9 minutter siden:

Hvorfor det, sidder du ikke ovre i hjørnet med en spids hat?

Fordi han har så evig travlt med at slikke både Ida og Nemtøs et vist sted. Hatten sover han sikkert med om natten :-) 

• Haha 2
  • Sørgelig 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest lurepikken
Æ´Synderjyde skrev, for 8 minutter siden:

Fordi han har så evig travlt med at slikke både Ida og Nemtøs et vist sted. Hatten sover han sikkert med om natten :-) 

Er SÅ meget fan af dit input/indlæg.....:-D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest lurepikken
AalborgLook skrev, for 23 minutter siden:

@lurepikken @Æ´Synderjyde @EksilKøbenhavner @4wheels @Redboys i må hilse på rød stue i børnehaven når i mødes på mandag. 

Skal vi så også hilse fra dig????

Altså fordi du ikke har tiden fordi du IGEN knalder Nemtøs og Ida.....og vel og mærket SAMTIDIGT......:lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest lurepikken
Nemtøs skrev, Lige nu:

@lurepikken og @Æ´Synderjyde vil  I venligst  holde  mig  ude  af  denne  anmeldelse.  Tråden  handler ikke  om  mig  - tak!

Og kan du gi en ENESTE god begrundelse for det???????????

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det her kører da fuldstændig af sporet. Reelt er der ikke grundlag for en anmeldelse, som er det forum indlægget ligger i, da trådstarter kun har snakket i telefon med GP’en, så var det ikke en ide at lukke den der, og så må I alle have en god weekend.

• Synes godt om 2
  • Tak 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest lurepikken
Frodige Ida skrev, for 5 timer siden:

Det du skrev til mig var ikke et spørgsmål men hvis du er sød at læse på div forums så står der faktisk klart og tydeliget at jeg ikke er til chat herigennem eller via SMS . 

Beklager jeg overså dig.

God weekend.

Forretningen kører vel heller ikke så godt.....du flytter rundt i landet, og giver jo snart blow for en " slik".........er du egentlig okay IDA????

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.
  • Create New...