Corleone 2 Skrevet 20. September, 2019 Hej Jeg vil høre om der er nogen der kan hjælpe mig med og find et sted jeg kan købe ydelse af en underdanig slavepige/tøs. Gerne en amatør/privat og ikke klinik. Synes det er meget svært og finde den gren. Håber der nogen der kan guide mig den rette vej Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 20. September, 2019 Hvor I landet søger du ? Og hvilke forventninger har du til slavetøsen? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Corleone 2 Skrevet 20. September, 2019 Sjælland/København Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9405 Skrevet 20. September, 2019 Slavetøs er et forholdsvist vidt begreb. Det ville nok gøre det nemmere for andre at komme med anbefalinger, hvis du kunne skrive lidt om dine forventninger, hvad der skal ske osv. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Varmemester 2046 Skrevet 20. September, 2019 Til det kan jeg KUN anbefale den underdanige tøs @Tekla.. Der får du en pige der præcis kan opfylde dine ønsker. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rolias 536 Skrevet 20. September, 2019 Alt afhængigt af hvor meget du kræver så tjek Mette https://annoncelight.dk/search/mette?region=DK&type=any Nb hun lukker med udgangen af måneden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SpankingSub 1042 Skrevet 20. September, 2019 Varmemester skrev, for 3 timer siden: Til det kan jeg KUN anbefale den underdanige tøs @Tekla.. Der får du en pige der præcis kan opfylde dine ønsker. Helt enig Varmemester, Tekla er den ultimative slavetøs med meget få begrænsninger. I mine + 25 år i BDSM verdenen er Tekla den bedste slavetøs jeg har leget med og det gælder smerte, ydmygelse, (mis)brug og udnyttelse. Og hun tænder tydeligt på at blive brugt 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Varmemester 2046 Skrevet 20. September, 2019 SpankingSub skrev, for 38 minutter siden: Helt enig Varmemester, Tekla er den ultimative slavetøs med meget få begrænsninger. I mine + 25 år i BDSM verdenen er Tekla den bedste slavetøs jeg har leget med og det gælder smerte, ydmygelse, (mis)brug og udnyttelse. Og hun tænder tydeligt på at blive brugt Jeg har kun været sammen med hende en gang og må sige at det BESTEMT IKKE var sidste gang. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Corleone 2 Skrevet 24. September, 2019 Tak til alle for deres indlæg. jeg prøver og aftale noget med Tekla. annoncere hun nogen steder ? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SpankingSub 1042 Skrevet 24. September, 2019 Corleone skrev, for 1 time siden: Tak til alle for deres indlæg. jeg prøver og aftale noget med Tekla. annoncere hun nogen steder ? Prøv annoncelight.dk Hun er normalt i København om torsdagene Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SEXY JASMIN HERLEV 2984 Skrevet 11. November, 2019 Corleone skrev, den 24.9.2019 at 09:57: Tak til alle for deres indlæg. jeg prøver og aftale noget med Tekla. annoncere hun nogen steder ? Nu ved jeg ikke om du har fået kontakt til @Tekla men hun har opdateret sin profil her den 8 november så den burde være aktual . https://erosmassageguide.dk/profile/Tekla 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Trinetease Skrevet 20. November, 2019 Kamilla som træffes i Mon-Cheries kælder er også slavetøs og kan tåle en del. Plus hun har nogle va vittigt smukke bryster Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest BlackMagic2020 Skrevet 12. Februar, 2020 Rolias skrev, den 20.9.2019 at 16:24: Alt afhængigt af hvor meget du kræver så tjek Mette https://annoncelight.dk/search/mette?region=DK&type=any Nb hun lukker med udgangen af måneden Læg mærke til advarslen i Mette´s profil Vær opmærksom på falske billeder: Denne annoncør har indenfor de seneste 90 dage fået fjernet et eller flere falske billeder fra en annonce. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest BlackMagic2020 Skrevet 12. Februar, 2020 Corleone skrev, den 20.9.2019 at 14:13: Hej Jeg vil høre om der er nogen der kan hjælpe mig med og find et sted jeg kan købe ydelse af en underdanig slavepige/tøs. Gerne en amatør/privat og ikke klinik. Synes det er meget svært og finde den gren. Håber der nogen der kan guide mig den rette vej https://mon-cherie.dk/uncategorized/kamilla/ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest BlackMagic2020 Skrevet 12. Februar, 2020 Rolias skrev, den 20.9.2019 at 16:24: Alt afhængigt af hvor meget du kræver så tjek Mette https://annoncelight.dk/search/mette?region=DK&type=any Nb hun lukker med udgangen af måneden Hvorfor linker du ikke til den specifikke profil i stedet for Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rolias 536 Skrevet 12. Februar, 2020 BlackMagic2020 skrev, for 1 time siden: Hvorfor linker du ikke til den specifikke profil i stedet for Hi BlackMagic, du har fat i en gammel tråd, Mette er stoppet (kun på i ny og næ) og om der er et billede der er fjernet, så ?? Alle de billeder jeg har set af hende har været ægte og når du først har besøgt hende, kan du se det, i øvrigt også de billeder og videoer der er/var til salg på hendes hjemmeside Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg