skytten 6 Skrevet 22. September, 2019 hej kommer forbi Hamborg fredag aften. jeg har været på Harmony nogle gange og syndes der har været godt og knap så gode oplever så kommer mit spøsmål er der nogle som har nogle gode forslag på hvad det ellers kunne være godt i Hamborg og besøge er næsten med på alt? Håber og høre fra jer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13836 Skrevet 22. September, 2019 (edited) Du kunne jo f.eks. besøge: https://www.modelle-hamburg.de/swinger_fkk/hamburg/stellingen/fantasy_lounge_9468.html Det er lang tid siden jeg har været der - og lang tid siden jeg har set beretninger derfra - men søg anmeldelser herinde, hvis du ikke kender stedet og konceptet, så du nogenlunde ved hvad du kan forvente. Redigeret 22. September, 2019 af Jernsvinet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
otto06 771 Skrevet 24. September, 2019 skytten skrev, den 22.9.2019 at 19:37: hej kommer forbi Hamborg fredag aften. jeg har været på Harmony nogle gange og syndes der har været godt og knap så gode oplever så kommer mit spøsmål er der nogle som har nogle gode forslag på hvad det ellers kunne være godt i Hamborg og besøge er næsten med på alt? Håber og høre fra jer Ja, eller Art of Touch, deres sensuelle massage er ret lækker. Ligger i Barmbek. Eller Maribelle i Schnelsen. Ligger fint hvis du kommer ned via A7. Du kommer ikke tættere på et bj uden. Har kun prøvet én gang. Men det var godt... God tur Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg