Guest nr21 Skrevet 23. September, 2019 https://www.damsthaimassage.dk/ Kan man få ekstra på stedet og hvordan ser hun ud? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Richard Kimble Skrevet 23. September, 2019 Klik på “Om Dam’s Thaimassage”. Dér ser du et foto af indehaveren (går jeg ud fra). Der er ca. 99% sandsynlighed for ekstra på alle thaiklinikker. Jeg bliver målløs hvis det ikke er tilfældet hos Dam Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest NA/NA Skrevet 23. September, 2019 Mit gæt er du nærmest bliver tvunget når du først er mødt op! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 23. September, 2019 Også hun skriver, at hun er uddannet thaimassør i Bangkok. Gad vide, om der snart er flere tilbage dernede? De synes efterhånden alle at være havnet heroppe 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Diskusprolaps 525 Skrevet 24. September, 2019 nr21 skrev, den 23.9.2019 at 07:44: https://www.damsthaimassage.dk/ Kan man få ekstra på stedet og hvordan ser hun ud? Moden, nydelig thai med godt humør og fine massage evner. Giver en venlig hånd og har nogle gange kollega til det mere grove arbejde. Har ingen erfaring med kollega. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Victorsmil 52 Skrevet 24. September, 2019 Kære Diskusprolaps; tak for din vurdering af damen, men du svar ikke på spørgsmålet , er hun til mere end massage? Min erfaring med Thaiklinkker er, at der findes ligeså mange klinkker som er kun for massagebehandlinger som klinkker for mere end massage. Det er vores forforståelse som løber ud foran os og påvirker vores dømmekraft, når vi bedømmer thaiklinikker. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Diskusprolaps 525 Skrevet 24. September, 2019 Victorsmil skrev, for 42 minutter siden: Kære Diskusprolaps; tak for din vurdering af damen, men du svar ikke på spørgsmålet , er hun til mere end massage? Min erfaring med Thaiklinkker er, at der findes ligeså mange klinkker som er kun for massagebehandlinger som klinkker for mere end massage. Det er vores forforståelse som løber ud foran os og påvirker vores dømmekraft, når vi bedømmer thaiklinikker. Kære Victorsmil, du læser ikke hvad jeg skriver I et anfald af høflighed (håber det går over) har jeg fulgt vores bror, Borende X eksempel fra tråden om Frihedens Wellness om IKKE at udlevere nogen. Læser du mit skriv igen og prøver med lidt simpel tekstforståelse finder du svar på hendes ekstraydelse og grænse for samme 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Victorsmil 52 Skrevet 24. September, 2019 Diskusprolaps skrev, for 4 timer siden: ære Victorsmil, du læser ikke hvad jeg skriver I et anfald af høflighed (håber det går over) har jeg fulgt vores bror, Borende X eksempel fra tråden om Frihedens Wellness om IKKE at udlevere nogen. Læser du mit skriv igen og prøver med lidt simpel tekstforståelse finder du svar på hendes ekstraydelse og grænse for samme Kære Diskusprolaps; Min sidste 2 sætning var jeg i dialog med NA/Na og Borende X i forhold til deres syn på thaiklinkker. I forhold til min forståelser af tekst, vil jeg give dig ret i, at jeg ikke var god til at forstå dig. Jeg kender ikke noget til tråden om Frihedens.. jeg er ikke god til at fortolke. have god aften. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg