AalborgLook 5177 Skrevet 23. September, 2019 Syntes de to friske fyre med solbriller, der havde et site med annoncer over klinikker, var vildt morsomme på en pinlig måde. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alkoholikeren Skrevet 23. September, 2019 Prinz skrev, for 3 minutter siden: Ang. de kunde deltagere der er med, så kunne vi andre jo bare have tilbudt at være med, hvis vi er utilfredse med dem der er med. Herfra bare kæmpe respekt for at have modet til at stå frem. så meget enig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Prinz 5028 Skrevet 23. September, 2019 Loser skrev, for 16 minutter siden: Jeg fik altså kuldegysninger da budskabet om at vi ødelægger pigerne tonede frem. Det budskab der også blev udbredt af en bruger her på sitet. Jeg vælger piger med omhu, men er det nok? Jeg håber inderligt ikke at han har ret. Det er en branche med hurtige penge, og som følge deraf tiltrækker den også piger med et mere eller mindre akut penge behov. Dette behov kan være opstået ved at man måske ikke fungere i et normalt job. Der findes helt sikkert piger med problemer i branchen, men disse problemer havde de fleste af dem også inden de fandt ind i branchen. Jeg har til gode at se et eksempel på en pige, der er blevet "ødelagt" udelukkende pga af branchen. Om branchen er med til at forstærke allerede eksisterende problemer, bliver nok svært at blive enige om...... 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pele10 388 Skrevet 23. September, 2019 Jeg synes der var en undertone af at besøge en glædespige/sexarbejder var at købe en vare og det var respektløst. Ja man køber sex og tid med en pige og så længe begge har valgt det selvstændigt og man ellers udviser almindelig menneskelig respekt og takt og tone er det vel ok. Pigerne er ikke anderledes end som alle andre (omend jeg tror mange er stærke personligheder) og kunderne ligeså. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13702 Skrevet 23. September, 2019 Elprebsi skrev, for 7 timer siden: I lighed med første sæson, synes jeg Zorniger er overraskende neutral i sin tilgang. Ahr. - bare titlen viser hendes forudintagede og moraliserende tilgang og når man som Zorning i en tidligere udsendelse spørger en glædespige: "Hvordan har det skadet dig at være luder?" - fremfor: "Hvordan har det påvirket dig at være glædespige?" - så ved man godt at hun ikke er helt objektiv og har sin egen agenda. Men jeg tager hatten af for at hun i denne nye udsendelse, lader deltagerne få lov til at komme mere til orde, uden at hun lægger dem alt for mange ord i munden. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9400 Skrevet 23. September, 2019 Brug af ordet Luder Det er jo samme sæt som lavede "Sæson I". Dengang havde vi jo også debatten. Der kom det faktisk frem, at de deltagende kvinder synes at man skulle bruge ordet Luder. Jeg bryder mig faktisk ikke om ordet, men jeg føler ikke behov for endnu engang at bruge krudt på det. Selve udsendelserne Jeg var i store træk ganske tilfreds med den første udseendelsesrække af "Mit liv som luder" vist nok fra 2018 hvor fokus var på kvinderne. Denne gang handler det som om mændene, både som køber og udbyder. Konceptet og holdet bag et det samme. Stilen er ligeledes afslappet med fokus på at lade deltagerne fortælle deres historier (Sandhederne for dem) Taget i betragtning hvor svært det må have været dels, at finde nogen der vil stille op, og dels finde nogen med forskellig indgang til branchen synes jeg faktisk, at de to første afsnit er gode. Jeg har såmænd allerede bemærket at nogle allerede har skrevet, at de er skuffede - De synes der tegnes nogle billeder og sendes nogle signaler m.v. som de ikke kan genkende. Da jeg så dem, havde jeg ikke nogen forventninger om, at jeg nødvendigvis skulle kunne genkende mig selv. Jeg synes faktisk at man fik et rimeligt nuanceret billede af mændene, deres bevæggrunde, hvad de søgte, hvordan det har påvirket deres liv, deres opvækst osv. Når det så er sagt er det nok vigtigt, at man ser det, eller prøver at se det objektivt og husker på "Udseendelser skildre nogle mænds historier, uden at forholde sig til hvad der er mest udbredt osv." Formålet er således hverken at sælge eller fordømme branchen. Det er selvfølgelig klart, at hvis man ønsker at blive forarget eller føler sig stødt på sin moral osv, tja.... så bliver man det, uagtet hvordan man ellers havde fortalt disse historier og oplevelser. Så på den berømte anmelder skala, giver jeg dem 3,5 stjerne ud af 5 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Miza 944 Skrevet 24. September, 2019 Jeg har lige set første afsnit af sæson 2. Er der nogen der ved hvad det er for en hjemmeside Jacob og Jesper står for? Man kan i øvrigt få 30 dages gratis TV2 Play med dette link. https://index1.play.tv2.dk/?cid=eml:Winback:play_win_v2_eml_2_b_:komigang Det er ikke affiliated. Men tænker ikke det virker så længe. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Elprebsi 1656 Skrevet 24. September, 2019 Siden er vidst nok sextra.dk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GenerationX 165 Skrevet 24. September, 2019 @Miza god info til folket hvis de ikke var oplyst om det, men det er et meget normalt fenomen at streaming udbyderne giver 14-30 dage gratis ved oprettelse så den udløber nok ikke sådan lige Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3633 Skrevet 24. September, 2019 Ja det er sextra.dk er jeg næsten 100% sikker på Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Doggeren 17212 Skrevet 25. September, 2019 Frække Tanja skrev, for 11 timer siden: Ja det er sextra.dk er jeg næsten 100% sikker på Det er Sextra.dk Meget griner fyre men hatten af for de stiller sig frem, det kunne jeg ikke gøre på tv i hvert fald min mor vil da få et hjertestop Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3633 Skrevet 25. September, 2019 Doggeren skrev, for 3 timer siden: Det er Sextra.dk Meget griner fyre men hatten af for de stiller sig frem, det kunne jeg ikke gøre på tv i hvert fald min mor vil da få et hjertestop De er ret så indforståede med hvad de laver de knægte Tager hatten af for alle der har deltaget i programmerne. Det er stort af dem 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Val Venis 478 Skrevet 30. September, 2019 Jeg syntes det kunne være interessant hvis der blev lavet et program om de mere ærgerlige ting i miljøet. Folk der står bag trafficking f.eks. Hvis man altså overhovedet kan få nogen til at stå frem? Og hvis de ikke vil stå frem, så vil de måske heller ikke bryde sig om hvis et kamerahold løber efter dem. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg