NoobGPexplorer 1105 Skrevet 7. Oktober, 2019 tvr skrev, for 5 timer siden: Du kan være 100% sikker på de alle er ude på at udnytte dig. På den ene eller anden måde. Men forskellen i levevis og indkomst er så stor, at du godt kan lade dig udnytte..... Du skal bare være opmærksom på hvor meget du vil lade dig udnytte. Jeg lader mig i og for sig gerne udnytte. Af pigerne. Bare det ikke er urimeligt eller at mine penge går til en bar som overpris for drikkelse eller lignende. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NoobGPexplorer 1105 Skrevet 7. Oktober, 2019 tvr skrev, den 1.10.2019 at 05:55: Selvtak. Du spørger bare. Jeg har boet i Kenya i et stykke tid, og rejser stadig dertil nu og da. Hvad med vaccinationer? Er der nogen stor risiko eller er det overdrevet? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 7. Oktober, 2019 NoobGPexplorer skrev, for 5 minutter siden: Hvad med vaccinationer? Er der nogen stor risiko eller er det overdrevet? Hvis du ikke har et opdateret gult vaccinationskort, vaccinerer de dig i lufthavnen og giver dig en bøde. Hvis du ikke vil vaccineres med deres (muligvis ikke helt rene) nåle, smider de dig på samme fly ud igen. Så sørg for at have dine vaccinationer i orden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
butterfly 835 Skrevet 7. Oktober, 2019 Hepatitis a + b , er nok at anbefale på disse breddegrader Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
butterfly 835 Skrevet 7. Oktober, 2019 Glemte lige, der er ting man ikke kan blive vaccineret mod Så husk regntøj Måske helst dine egne Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
reknas 926 Skrevet 7. Oktober, 2019 Husk 50% har HIV og de andre 50% har tuberkulose, så knald kun dem der hoster... 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
newbee 370 Skrevet 9. Oktober, 2019 Vaccine mod tuberkulose. Prep mod HIV. Så er den sgu klaret. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg