Peterpedal 164 Skrevet 1. Februar, 2013 General Error SQL ERROR [ mysqli ] Can't connect to local MySQL server through socket '/var/lib/mysql/mysql.sock' (111) [2002] An sql error occurred while fetching this page. Please contact an administrator if this problem persists. Har lige fået denne besked op flere gange da jeg forsøgte at komme ind i underfora. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Administrator 6269 Skrevet 1. Februar, 2013 Der har vist desværre været lidt bøvl med vores MySQL-server her i dag, jeg håber på at problemerne er ovre nu :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
secretsexlover 16 Skrevet 1. Februar, 2013 Det er de og igen tak for et fedt board ! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Peterpedal 164 Skrevet 14. Februar, 2013 General Error SQL ERROR [ mysqli ] Can't connect to local MySQL server through socket '/var/lib/mysql/mysql.sock' (111) [2002] An sql error occurred while fetching this page. Please contact an administrator if this problem persists. Så kom den frem igen..... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
oxen 420 Skrevet 14. Februar, 2013 Opdagede også fejlen her til formiddag. Dejligt i fik det op at køre igen. God dag Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 14. Februar, 2013 Hæ, hæ, det var sgu’ nok Thors hammer, der kom ud af kurs og ramte serveren :lol: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ThorsHammer 519 Skrevet 14. Februar, 2013 Hæ, hæ, det var sgu’ nok Thors hammer, der kom ud af kurs og ramte serveren Arhh, mon dog? Min teori er ellers, at det var Borebissens sneglebor, der havde lavet en skæv, utilsigtet pirouette http://www.thistedvand.dk/drikkevand/pr ... /bor-typer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Administrator 6269 Skrevet 14. Februar, 2013 Hvad der lige gik galt her til morgen og kostede noget nedetid, ved jeg endnu ikke. Men jeg sætter en teknikker til at undersøge det :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg