Hop til indhold
Le Male

Tantratemplet Rødovre

Recommended Posts

Har været der et par gange. Massagen er i sig selv fin. Jeg tog den store pakke. De gange jeg har været der er der ikke blevet tilbudt nogen form for afslutning og jeg spurgte ikke.

Massørerne er altid glade og smilende.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Tantra Templet er Natha Yogas penge maskine. Man kan få en overfladisk tantra massage, som i og for sig er dejlig nok, men som fås i langt højere kvalitet andre steder. Det er som regel unge og ret smukke piger fra europæiske østlande der masserer. Mænd tilbydes ikke intim massage. Dvs at den med at hele legemet betragtes ens i tantra ikke gælder her. Det vil sige at man, isted for at fjerne skammen ved sin seksualitet og lyst, forstærker den. 

Ønsker man at lære tantra dybere har Templet et stor program, som hænger så fikst sammen at det bliver enormt dyrt før man er færdig. Når man kommer dybere ind i Templets undervisnings univers bliver man sluset ind i Natha, og her sker ting og sager. Der har været talrige sager med snyd med aftenskole tilskud, sekt lignende bindinger, orgier og meget "karismatiske" ledere. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, 1 time siden:

Tantra Templet er Natha Yogas penge maskine. Man kan få en overfladisk tantra massage, som i og for sig er dejlig nok, men som fås i langt højere kvalitet andre steder. Det er som regel unge og ret smukke piger fra europæiske østlande der masserer. Mænd tilbydes ikke intim massage. Dvs at den med at hele legemet betragtes ens i tantra ikke gælder her. Det vil sige at man, isted for at fjerne skammen ved sin seksualitet og lyst, forstærker den. 

Ønsker man at lære tantra dybere har Templet et stor program, som hænger så fikst sammen at det bliver enormt dyrt før man er færdig. Når man kommer dybere ind i Templets undervisnings univers bliver man sluset ind i Natha, og her sker ting og sager. Der har været talrige sager med snyd med aftenskole tilskud, sekt lignende bindinger, orgier og meget "karismatiske" ledere. 

Endvidere kan det tilføjes, at pigerne i templet heller ikke er nøgne, de beholder trussen på.

Som min ærede broder skriver, ville jeg nok også lede andetsteds efter mere kvalificeret tantramassage. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 2 timer siden:

Tantra Templet er Natha Yogas penge maskine. Man kan få en overfladisk tantra massage, som i og for sig er dejlig nok, men som fås i langt højere kvalitet andre steder. 

Nogen af de andre steder du kan anbefale?

Syntes at der er mange der reklamerer med tantra, men tvivler stærk på at kvaliteten er lige god alle steder

Del dette indlæg

Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 3 timer siden:

Du får det til at lyde som en lettere frisk udgave af Scientologi :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
underdog40 skrev, for 11 timer siden:

Du får det til at lyde som en lettere frisk udgave af Scientologi :) 

Ja, det er vel egentlig meget passende ;-)

Prøv at søge på det, stifteren af Natha er eftersøgt i flere lande, han hedder Gregg.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Le Male skrev, for 12 timer siden:

Nogen af de andre steder du kan anbefale?

Syntes at der er mange der reklamerer med tantra, men tvivler stærk på at kvaliteten er lige god alle steder

Du skal gøre op med dig selv hvad du søger i mantraen, for hvis du søger en sexuel oplevelse, skal du gå thai-vejen.

Det har ikke så meget med "rigtig" tantra at gøre, men har fokus på de nedre regioner.

Hvis du vil bruge tantraen konstruktivt, og arbejde lidt med din egen selvbevidsthed, så kan du med fordel benytte dig af Google. Der er flere steder, alt efter hvor i landet du bor.

Men igen, du skal ikke regne med at du bliver revet rundt på lagenet eller får den store suttetur, for sådan fungerer det ikke.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Thomsen skrev, for 5 minutter siden:

Du skal gøre op med dig selv hvad du søger i mantraen, for hvis du søger en sexuel oplevelse, skal du gå thai-vejen.

Det har ikke så meget med "rigtig" tantra at gøre, men har fokus på de nedre regioner.

Hvis du vil bruge tantraen konstruktivt, og arbejde lidt med din egen selvbevidsthed, så kan du med fordel benytte dig af Google. Der er flere steder, alt efter hvor i landet du bor.

Men igen, du skal ikke regne med at du bliver revet rundt på lagenet eller får den store suttetur, for sådan fungerer det ikke.

Jeps, ingen tvivl om at ordet tantra er lidt en floskel der mange steder bliver brugt for at tiltrække de uvidende. Thai stederne kan have sin charme, men har intet med tantra at gøre.

Imø så er hele kroppen en stor erogen zone, inklusive vores hjerne. Selvbevidstheden plejer jeg via daglig meditation. Er dog endnu ikke lykkedes med at finde et seriøst sted hvor hele kroppen er inkluderet når man kommer som mand. Der er spandevis af tantrabehandlere der kun tilbyder deres service til kvinder.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bebop skrev, for 11 timer siden:

Åh, haha, vildt! Tak for tip. Det er jo en guldgrube at Google:

https://www.bt.dk/danmark/tilbyder-bubber-rabat-sex-sekt-haaner-tv2-vaert-efter-afsloering

Det undrer mig, at du ikke havde læst dette før...du ved jo som regel alt ;)

Artiklen er fra 2013, og dengang hylde de op om bagvaskelse og injurier, men de kom ikke så langt med det. 

Den eneste ændring der er sket er, at Natha er blevet mere lukket end før.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Thomsen skrev, for 2 timer siden:

Det undrer mig, at du ikke havde læst dette før...du ved jo som regel alt ;)

Der er er trick jeg kan: Jeg udtaler mig kun om ting jeg ved lidt om, ellers prøver at jeg lade være. Det er super effektivt til at fremstå vidende, især online, hvor de fleste udtaler sig om alt - uanset om de ved noget om det.

Nej, den her historie kendte jeg slet ikke. Lidt interessant, da jeg faktisk kender nogen i yoga-miljøet, som har beskæftiget sig meget med overgreb. Men altså ikke denne (ældre) sag.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bebop skrev, for 12 timer siden:

Der er er trick jeg kan: Jeg udtaler mig kun om ting jeg ved lidt om, ellers prøver at jeg lade være. Det er super effektivt til at fremstå vidende, især online, hvor de fleste udtaler sig om alt - uanset om de ved noget om det.

Nej, den her historie kendte jeg slet ikke. Lidt interessant, da jeg faktisk kender nogen i yoga-miljøet, som har beskæftiget sig meget med overgreb. Men altså ikke denne (ældre) sag.

Ja, det er et smart trick... ;)

Ulempen er dog, hvis man kun ved lidt, og det viser sig at være for lidt ;)

Ja, sagen om Natha er af ældre dato, men det foregår præcis på samme måde ideer, også med de overgreb og udnyttelse af stakler fra østlande, som arbejder hos Templet.

Der har for nylig været en lignende sag om TNT, og deres måde at drive praksis på.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...