xerxes 3 Skrevet 28. September, 2019 (edited) Er i Århus og ønsker å treffe en GP , da jeg kommer fra norge så blir jeg avvist når jeg prøver å ringe fra mobil. Er det noen som avtaler pr.. mail? Må jeg investere i ett dansk abonnement? . Finnes det noen som kan kontaktes på mail. Redigeret 28. September, 2019 af xerxes Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
helga 13 Skrevet 28. September, 2019 xerxes skrev, for 16 minutter siden: Er i Århus og ønsker å treffe en GP , da jeg kommer fra norge så blir jeg avvist når jeg prøver å ringe fra mobil. Er det noen som avtaler pr.. mail? Må jeg investere i ett dansk abonnement? . Finnes det noen som kan kontaktes på mail. Ringer du fra et dansk nummer? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
xerxes 3 Skrevet 28. September, 2019 Nei, har norsk nummer. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tutankhamon 525 Skrevet 28. September, 2019 xerxes skrev, for 14 minutter siden: Nei, har norsk nummer. Har du prøvet at sende en SMS i stedet. Har flere gange gjort det fra min danske mobil, når jeg er i udlandet og vil besøge en GP, og det plejer ikke at være en udfordring. /Tutankhamon Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
xerxes 3 Skrevet 28. September, 2019 Takk for tilbakemelding, skal prøve med sms. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
helga 13 Skrevet 28. September, 2019 xerxes skrev, for 26 minutter siden: Nei, har norsk nummer. Piger på telefoner har kun en intern plan for Danmark... Du har ikke problemer med det danske nummer... eller brug whatsapp... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
xerxes 3 Skrevet 28. September, 2019 Takker for tilbakemelding.Har prøvd å ringe men blir automatisk avvist, skal prøve whatsapp Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg