Indomitable 53 Skrevet 28. September, 2019 Hej gutter. Hvordan kommer man som thai til Danmark, som barnløs og over aupair grænsen.? Visa er blevet afvist 2 gange. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BadbiBoy87 39 Skrevet 28. September, 2019 Meget interessant spørgsmål... Hvem spørger? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Pophair Skrevet 28. September, 2019 Det bedste sted at hente hjælp, er nok her https://www.thaiguide.dk/ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest chann Skrevet 28. September, 2019 hej jeg er gift med en thai (20 år nu ) men har haft flere af hendes veninder på besøg på turist visum man sender en invitation til hende og hun tager den med på et visa kontor i bangkok hvor hun skal vise hun har lidt penge og kan tale engelsk og man skal som den der bor i danmark vise at man har penge til at have hende boende og betale for hendes ophold her og sygeforsikring og der efter kan hun købe en flybillet som hun skal vise på visa kontoret og derefter får sit visa Men der er mange thaier som er her kommer via sverige dan det lidt lettere der Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alkoholikeren Skrevet 28. September, 2019 jeg tror TS tænker permanent ophold - Så hvis det er det der er missionen skal pågældende søge ophold i et schengenland på permanent basis og så er vupti ophold i lille danmark...og hun kan installeres som wellness massøse, uden sex officielt, men de rkan foregå meget og familienn i thailand er rige og TS får havd han skal have --- Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Indomitable 53 Skrevet 28. September, 2019 Nej var ikke som noget permanent.. Og var ikke igennem noget massage halløj. Bare en der var aupair her for nogle år siden, som jeg gerne ville ha på Besøg igen. Hun har sin egen forretning dernede, så har penge nok. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
david a 135 Skrevet 28. September, 2019 Nyidanmark.dk er et godt sted at lede. Ægteskabudengrænser.dk er et bedre forum at spørge om disse ting. Ellers skal du have dokumentation af jer sammen billeder, også lave en vu2 invitation Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg