Hop til indhold
Indomitable

Komme til Danmark som thai.

Recommended Posts

Guest chann

hej  jeg er gift med en thai   (20 år nu ) men har haft flere af hendes veninder på besøg på turist visum 

man sender en invitation  til hende og hun tager den med på et visa kontor i bangkok  hvor hun skal vise hun har lidt penge og kan tale engelsk 

og man skal som den der bor i danmark vise at man har penge til at have hende boende og betale for hendes ophold her og sygeforsikring  og der efter kan hun købe en flybillet 

som hun skal vise på visa kontoret og derefter får sit visa 

Men der er mange thaier som er her kommer via sverige  dan det lidt lettere der 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

jeg tror TS tænker permanent ophold - Så hvis det er det der er missionen  skal pågældende søge ophold i et schengenland på permanent basis og så er vupti ophold i lille danmark...og hun kan installeres som wellness massøse, uden sex officielt, men  de rkan foregå meget og familienn i thailand er rige og TS får havd han skal have ---

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nej var ikke som noget permanent.. 

Og var ikke igennem noget massage halløj. 

Bare en der var aupair her for nogle år siden, som jeg gerne ville ha på Besøg igen. Hun har sin egen forretning dernede, så har penge nok. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nyidanmark.dk er et godt sted at lede. 

Ægteskabudengrænser.dk er et bedre forum at spørge om disse ting. 

Ellers skal du have dokumentation af jer sammen billeder, også lave en vu2 invitation

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...