Hop til indhold
Varmemester

Fantasier....

Recommended Posts

Hej til alle farver herinde.. :)

Jeg må at det er faktisk @jensemanden der har lidt givet mig idéen til denne tråd. For han søger en mand til en fantasi han har. Og der er også en (kan ikke huske hans nickname) der søger en der kan prutte på ham. Og ud fra det tænkte jeg lidt at det ku være hyggeligt at høre jeres fantasier. Både dem i har udlevet og dem i bare går rundt med. De kan jo gi inspiration til os andre. :)

Jeg vil starte med min fantasi som jeg regner med snart skal udleves. Den kræver bare en vis form for behåring på kvinden. Den handler om at jeg gerne vil se en kvinde tisse. Se hende tage sin hånd ind i strålen imens hun tisser og køre det rundt i hendes behåring. Hun må ikke tørre sig (må selvfølgelig godt vaske hænder) bagefter for jeg vil slikke hende ren og smage. :)

Så blev ham den gamle sq da lige rød i hovedet.. :oops: :lol:

Og ALLE må komme med deres fantasier.. Håber at I har lyst til at dele dem med os andre. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs

Jeg  får  udlevet en af  mine  fantasier i den  kommende  tid,  hvor  jeg bare  ligger  klar  som  en  anden  kneppe-dukke  for  at  mænd  kan  bruge  mig  til  deres  udløsning.  De  behøver  ikke  forholde  sig  til  mig  som person,  da  jeg  vil  være  blindfolded og bundet.  Mega  fræk fantasi  jeg  har  mulighed  for  at  udleve. 

At  tisse  foran  en  mand  og  gerne  mens  han  slikker  er  liderligt og  frækt og  omvendt  også. 

Mener  jeg  oprettede  en  tråd  på  et  tidspunkt  med  fantasier 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det var vist den her. Sjovt lige at genlæse mine posts fra før sommerferien. Det var vist også der jeg fik smidt mit første forsøg på en erotisk novelle.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lauersen skrev, for 1 minut siden:

Det var vist den her. Sjovt lige at genlæse mine posts fra før sommerferien. Det var vist også der jeg fik smidt mit første forsøg på en erotisk novelle.

Tak. Så er min tråd lidt overflødig. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Varmemester skrev, den 3/10/2019 at 10:21:

Hej til alle farver herinde.. :)

Jeg må at det er faktisk @jensemanden der har lidt givet mig idéen til denne tråd. For han søger en mand til en fantasi han har. Og der er også en (kan ikke huske hans nickname) der søger en der kan prutte på ham. Og ud fra det tænkte jeg lidt at det ku være hyggeligt at høre jeres fantasier. Både dem i har udlevet og dem i bare går rundt med. De kan jo gi inspiration til os andre. :)

Jeg vil starte med min fantasi som jeg regner med snart skal udleves. Den kræver bare en vis form for behåring på kvinden. Den handler om at jeg gerne vil se en kvinde tisse. Se hende tage sin hånd ind i strålen imens hun tisser og køre det rundt i hendes behåring. Hun må ikke tørre sig (må selvfølgelig godt vaske hænder) bagefter for jeg vil slikke hende ren og smage. :)

Så blev ham den gamle sq da lige rød i hovedet.. :oops: :lol:

Og ALLE må komme med deres fantasier.. Håber at I har lyst til at dele dem med os andre. 

Tak:rolleyes: fordi du deler din fantasi med os her på sitet 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anna - fræk og sexet skrev, 1 time siden:

Tak:rolleyes: fordi du deler din fantasi med os her på sitet 

Jamen velbekomme da smukke. :wub: Der er skam flere men er ikke helt sikker på de skal deles lige nu. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Varmemester skrev, den 3.10.2019 at 10:21:

Jeg vil starte med min fantasi som jeg regner med snart skal udleves. Den kræver bare en vis form for behåring på kvinden. Den handler om at jeg gerne vil se en kvinde tisse. Se hende tage sin hånd ind i strålen imens hun tisser og køre det rundt i hendes behåring. Hun må ikke tørre sig (må selvfølgelig godt vaske hænder) bagefter for jeg vil slikke hende ren og smage. :)

Hvis det skulle lykkedes mig at finde sammen med en pige der både har behåring og giver GS, kan det være at jeg "stjæler" din fantasi. Har ikke lige prøvet det setup.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Min fantasi:

En meget høj, slank kvinde med lange ben og høje stilletter på, kommer gående hen mod mig, der sidder på gulvet. Stiller sig så jeg strække hendes trusser af, spreder benene, stadig stående, så jeg kan slikke hende mens jeg har et fast greb om hendes baller. Derefter smider vi os på sengen i en 69'er, og bagefter hed sex i alle mulige stillinger. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...