T43869 0 Skrevet 3. Oktober, 2019 My beautiful queen. (LeQueen) In my boredom, I am a Dane, work in the UK 6 weeks and 2 free, sit one evening and fall over ad from LeQueen, Newly created here on Eroguide. I'll just give my description of her. But I would rather keep her to myself. Writes in English for her sake .. Got an appointment with her for approx. 3 months ago, and i met with her on a beautiful summer day, at noon. We had talked together on the phone, where we had exchanged what our expectations were for this date together. I parked at the agreed location and time, as I stop in the car and write to her if everything is ok, I see a glimpse of her in the window, already there I am sold. Now shut up she looked so good and was wearing as agreed clothing. Went up the stairs and knocked, and there she stood. My beautiful Queen. I was completely sold. We said hello to each other and I was followed into the hallway, I got a kiss on the cheek and we gave each other a big hug, that's where I felt for the first time, her body, her perfume, her touch. We talked for a while, had a drink, then went into the bedroom. What happened there and how long is between me and my queen. And that's how it is. And would most likely keep her for myself, can only say she is the most beautiful, most beautiful, sexiest, naughty, gentle, inventive, soft and so rare woman I have ever met. So 100 billion kisses from you know. See you soon , I will be back. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
T43869 0 Skrevet 3. Oktober, 2019 Citat Link https://www.eroguide.dk/forum/profile/45155-le-queen/ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Benjamin 2633 Skrevet 3. Oktober, 2019 (edited) Lidt mystisk anmeldelse, det hele er spritnyt Redigeret 3. Oktober, 2019 af Benjamin Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Valderrama Skrevet 3. Oktober, 2019 Undskyld mig, hvorfor skrive på engelsk??? Ikke fordi jeg ikke forstår det, men det er da fløjtende ligegyldig om trunten forstår det, det er vel en anmeldelse til “brødrene”!!! Hvis du vil skamrose og takke pigen for besøget, kan du da bare skrive til hende direkte..... Er det bare mig ..... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Tatra Skrevet 3. Oktober, 2019 Valderrama skrev, for 5 minutter siden: Er det bare mig ..... Nej! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mythos 63 Skrevet 3. Oktober, 2019 Gad vide hvor mange indlæg man skal have skrevet, og hvor længe man skal have været aktiv medlem her på siden før man bliver accepteret? Manden er tydeligvis glad for sin oplevelse og prøver på den mest lødige måde at komme med en beskrivelse uden at komme med unødvendige detaljer. Jeg ser den faktisk som en ganske god tekst, og at han så skriver den på engelsk er da kun en cardot til den han skriver om. Det kunne jo også tænkes at at han derved undgår at skrive i sætninger som kan genkendes af andre, som han ikke ønsker at blive genkendt ? Blot en tanke.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Benjamin 2633 Skrevet 3. Oktober, 2019 Mythos skrev, for 51 minutter siden: Jeg ser den faktisk som en ganske god tekst, og at han så skriver den på engelsk er da kun en cardot til den han skriver om. Gad vide om du havde haft samme positive indstilling, såfremt @T43869 havde skrevet sit kærestebrev på tysk, ungarsk eller tjekkisk for pigens skyld. I øvrigt synes jeg, at de første 5 linier i kærestebrevet virker lidt mystisk, idet mødet fandt sted for ca. 3 måneder siden, og anmeldelsen først kommer nu, efter at LeQueen kom på EG i mandags: My beautiful queen. (LeQueen) In my boredom, I am a Dane, work in the UK 6 weeks and 2 free, sit one evening and fall over ad from LeQueen, Newly created here on Eroguide. I'll just give my description of her. But I would rather keep her to myself. Writes in English for her sake .. Got an appointment with her for approx. 3 months ago, and i met with her on a beautiful summer day, at noon. We had talked together on the phone, where we had exchanged what our expectations were for this date together. Man bliver altid lidt skeptisk, når en anmeldelse virker som en reklame. Mvh 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mythos 63 Skrevet 3. Oktober, 2019 Ja, det må være ganske forfærdeligt at manden har haft en god oplevelse. Jeg polerede den enøjede til en film med Jenna Jameson for 8 år siden, men vil da lige dele det..... 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg