newtome 0 Skrevet 4. Oktober, 2019 (edited) Hej Jeg vil hører jeg om erfaringer omkring kondomer, jeg har altid haft fast partner og derfor heldigvis aldrig rigtig brugt det. Men generelt de enkelte gange jeg har brugt det, har jeg ikke kunne komme, og det føles som at kneppe en blowdoll eller noget virkelig kedeligt, og vil sådan set heller undvære end at bruge. Men hvor stor er forskellen på ekstra tynde kondomer og normale kondomer? eller er der andet som kan kan give en ala real følelse? På forhånd tak Redigeret 4. Oktober, 2019 af newtome Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Crossfirevol2 108 Skrevet 4. Oktober, 2019 Jeg føler selv at ekstra tynde kondomer giver den mest realistiske følelse af sex uden kondom, med kondom.. dem som er tykkere føles som der er en mur i mellem Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Klumb 196 Skrevet 4. Oktober, 2019 Crossfirevol2 skrev, for 11 minutter siden: Jeg føler selv at ekstra tynde kondomer giver den mest realistiske følelse af sex uden kondom, med kondom.. dem som er tykkere føles som der er en mur i mellem Går de ik mere i stykker end de tykke? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Crossfirevol2 108 Skrevet 4. Oktober, 2019 Klumb skrev, for 27 minutter siden: Går de ik mere i stykker end de tykke? Nej det syntes jeg ikke. Det er kun hvis du har en som er tør dernede, men sådan virkelig hård sex i bund så kan det, ligesom alle andre, gå i stykker hvis ikke hun er våd eller bruger glidecream Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9413 Skrevet 4. Oktober, 2019 newtome skrev, for 3 timer siden: Hej Jeg vil hører jeg om erfaringer omkring kondomer, jeg har altid haft fast partner og derfor heldigvis aldrig rigtig brugt det. Men generelt de enkelte gange jeg har brugt det, har jeg ikke kunne komme, og det føles som at kneppe en blowdoll eller noget virkelig kedeligt, og vil sådan set heller undvære end at bruge. Men hvor stor er forskellen på ekstra tynde kondomer og normale kondomer? eller er der andet som kan kan give en ala real følelse? På forhånd tak Jeg tror at det også lige skal nævnes, at for en del handler det mere om psykologi end om markant nedsat følelse. Har man dyrket sex uden kondom i mange år, kræves der nok også lidt tilvænning. Der er bestemt også forskel på kondomer. Det handler sådant set ikke kun om tykkelse, det handler i høj grad også om pasform m.v. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg