Hop til indhold
Crossfirevol2

Danske Trine tease, på besøg i støvring

Recommended Posts

Jeg havde længe gået og set efter om Trine Tease skulle komme forbi det nordjyske, rigtig lang tid, da hendes billeder jo ser godt ud. Dagen kom hvor hun faktisk var på besøg og hvor jeg fik en tid om aftenen. vi fik aftalt tid og hvad der skulle ske.. 

jeg må indrømme at mine forventninger var alt for høje, efter at have læst de mange anmeldelser. Meget nervøs bliver jeg lukket ind bag den lukket dør, og døren bliver lukket bag mig, og det gjorde den også inde i mit hoved.. jeg var faktisk så meget i tvivl om det her var den rigtig jeg skulle mødes med, da det ikke helt var det som man så på billederne.

jeg vil ikke gå i detaljer om aftenen men dog kommer jeg ikke tilbage. Dette er ikke ondt ment men ment på den måde at jeg havde alt for store forventninger til udseendet.. 

Hun er super flink og prøver virkelig at berolige en ligesom man kan få en god snak med hende 

https://annoncelight.dk/profile/Danske+Trine+Tease

• Haha 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Røvslikker

Uha....så er der tid til Fredag's snoller :ph34r:

Fuck, nu bliver det hedt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Røvslikker
Crossfirevol2 skrev, for 7 minutter siden:

døren bliver lukket bag mig, og det gjorde den også inde i mit hoved.. jeg var faktisk så meget i tvivl om det her var den rigtig jeg skulle mødes med, da det ikke helt var det som man så på billederne.

...det er jo ikke den store hemmelighed, at pigens billeder er shoppet til ukendelighed.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Røvslikker skrev, for 17 minutter siden:

...det er jo ikke den store hemmelighed, at pigens billeder er shoppet til ukendelighed.

Det må jeg indrømme de er, ellers er det længe siden det har været sådan

Del dette indlæg

Link til indlæg
Røvslikker skrev, for 25 minutter siden:

Kom nu, det kan du da gøre bedere :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Røvslikker
AalborgLook skrev, for 1 minut siden:

Kom nu, det kan du da gøre bedere :D

Hmmmm...hvad betyder "bedere" ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
Crossfirevol2 skrev, for 23 minutter siden:

Det må jeg indrømme de er, ellers er det længe siden det har været sådan

Der  er  tale  om  nyere fotos.

Billederne  er  under  6 mdr  gamle,  idet  Trine  fik  hendes  naturlige  bryster  tilbage her  i  foråret,  hvis  jeg  ikke  husker  helt  galt. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nemtøs skrev, Lige nu:

Der  er  tale  om  nyere fotos.

Billederne  er  under  6 mdr  gamle,  idet  Trine  fik  hendes  naturlige  bryster  tilbage her  i  foråret,  hvis  jeg  ikke  husker  helt  galt. 

Altså jeg tænker ikke at ens hud ændre sig så meget på 6 måneder.. i så fald har hun været i gang med et større vægttab.. det med brysterne er blevet mindre var jeg godt klar over, men her snakker vi om en lidt stor forskel hvor du sagtens kan være i tvivl om det er to forskellige, en kvinde på billederne og en i virkeligheden. 

Ud fra kun at have set hende en gang, vil jeg have meget svært ved at se de to, irl og billeder, være en og samme person

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Trinetease

Hejsa :-) 

Jeg har tabt mig 12 kg siden billederne blev taget. Så det er nok korrekt at de ikke viser min nuværende vægt specielt godt. Jeg har booket tid til nye billeder om 14 dage. Det virkede dumt at tage nye billeder undervejs i et vægttab. Min tattoos er redigeret væk....

Jeg er glad for at du trods alt syntes at jeg er flink :-) 

Min nye vægt er jeg super glad, og mener at den passer rigtigt godt til min højde :-) 

Min hårfarve er nu karamel, så den passer heller ikke med billederne. 

Min vægt har jeg rettet løbende i min tekst.

Kh Trine

Del dette indlæg

Link til indlæg
Trinetease skrev, for 3 minutter siden:

Hejsa :-) 

Jeg har tabt mig 12 kg siden billederne blev taget. Så det er nok korrekt at de ikke viser min nuværende vægt specielt godt. Jeg har booket tid til nye billeder om 14 dage. Det virkede dumt at tage nye billeder undervejs i et vægttab. Min tattoos er redigeret væk....

Jeg er glad for at du trods alt syntes at jeg er flink :-) 

Min nye vægt er jeg super glad, og mener at den passer rigtigt godt til min højde :-) 

Min hårfarve er nu karamel, så den passer heller ikke med billederne. 

Min vægt har jeg rettet løbende i min tekst.

Kh Trine

Men det er ej ondt ment, det var bare lidt ved siden af det jeg havde forestillet mig dog:-) At håret ikke er ens har ikke den store betydning da det kan skifte ofte. Så jeg forstår dig godt

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Trinetease skrev, for 23 minutter siden:

Det virkede dumt at tage nye billeder undervejs i et vægttab

Den sætning vil jeg bruge som undskyldning hvis en gæst mener jeg er større end hvad mine billeder viser. Altså det vil være dumt at skifte mine billeder ud i en øgning af vægten.:D

• Haha 4
  • Sørgelig 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Trinetease
Frodige Ida skrev, for 1 minut siden:

Den sætning vil jeg bruge som undskyldning hvis en gæst mener jeg er større end hvad mine billeder viser. Altså det vil være dumt at skifte mine billeder ud i en øgning af vægten.:D

Jeg ved ikke hvor hurtigt du tager på :D

Men jeg har tabt 12 kg i løbet af 2,5 mdr. Faktisk præcis siden jeg fik taget billederne :-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
Frodige Ida skrev, for 25 minutter siden:

Trinetease skrev, for 23 minutter siden:

Men jeg har tabt 12 kg i løbet af 2,5 mdr. Faktisk præcis siden jeg fik taget billederne :-) 

Jeg har det problem, at nogle mænd ikke tror jeg vejer det jeg gør. Jeg ser åbenbart ikke stor nok ud (mine kilo er placeret for godt). :blink: Det er lige før jeg tager en vægt med i fremtiden, så jeg kan bevise at jeg ikke har overdrevet det jeg skriver. :lol:

Det er flot du har tabt så meget så hurtigt @Trinetease

Del dette indlæg

Link til indlæg
Trinetease skrev, for 32 minutter siden:

Super flot af dig;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Trinetease
Frodige Ida skrev, for 3 minutter siden:

Super flot af dig;)

Tak ♥️

Del dette indlæg

Link til indlæg
Trinetease skrev, for 41 minutter siden:

superflot-og du er vel stadig røgfri ? så er det super superflot.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har også opleve 2 gange en gæst ikke mente jeg var den på mine billeder. Meget øv for jeg gør meget ud af billederne og løbende får nye billeder. 

Er godt og dårlig billede er både hvem er fotografen, hvor det tages, jeg mener billeder der er i et soveværelse, stue med rod og vaske tøj er dårlig. Og mangelfuld lyst til at vise ens bedste side. Nogle billeder kan modsat også blive for redigeret en 55 år med 20 år dukkehud eller der mangles 15-30 kg på billederne 

Dertil handler det meget om rette posering kan vise ens bedste og dårligste figur, maven mindre, en kan gøre jeg virker fladbarmet, en kan fremhæven min barm, lige som der er til bagdel, vise vores ben fra bedste side, helt sikker på billeder med posering der viser en uheldig dobbelthage ikke vil fange liderlig mand opmærksomhed 

Det er nødvendig at få tattoos og andre personlig kende tegn redigeret væk for os fleste af os. 

Og det er meget naturlig vi skifter hårfarve, længde og frisure nogle hurtigere end fotografen kan følge med 

En del har en vægt det går op og ned, i vores samfund, den er heldigvis nemt at rette til i vores annoncer, som Trine har gjort det.

493842BD-191D-4BF8-9ECA-58A6CCCE792D.jpeg

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg

Og en mere her, der viser en stor forskel. 

Så når i ankommer og  og vi byder dig velkommen, så står/sidder/ligger vi ikke på samme måde som vores foto :P 

B68B7984-1B0D-4574-9276-577E69363C1C.jpeg

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Trinetease
sweetstone skrev, for 6 minutter siden:

superflot-og du er vel stadig røgfri ? så er det super superflot.

Jeg holder det, men det er svært når man er på kur :huh:<3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Røvslikker

@Trinetease ....har på fornemmelsen, at der er gået en politiker tabt i dig :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Crossfirevol2 skrev, for 3 timer siden:

Altså jeg tænker ikke at ens hud ændre sig så meget på 6 måneder.. i så fald har hun været i gang med et større vægttab.. det med brysterne er blevet mindre var jeg godt klar over, men her snakker vi om en lidt stor forskel hvor du sagtens kan være i tvivl om det er to forskellige, en kvinde på billederne og en i virkeligheden. 

Ud fra kun at have set hende en gang, vil jeg have meget svært ved at se de to, irl og billeder, være en og samme person

Men det er de altså.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Trinetease skrev, for 3 timer siden:

.... Jeg har tabt mig 12 kg siden billederne blev taget. Så det er nok korrekt at de ikke viser min nuværende vægt specielt godt.

Jeg må nok her erklære mig skyldig: Jeg har vist leveret lidt rigeligt med blomme i Madeira :D

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg

Link til indlæg
Coco Darling skrev, for 2 timer siden:

Og en mere her, der viser en stor forskel. 

Så når i ankommer og  og vi byder dig velkommen, så står/sidder/ligger vi ikke på samme måde som vores foto :P 

B68B7984-1B0D-4574-9276-577E69363C1C.jpeg

Skidt med det. Bare I er søde og rare, så betyder stillingen ikke så meget.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.
  • Create New...