Clonatu 8 Skrevet 5. Oktober, 2019 Trunten har haft de billeder i lang tid og hun siger, hun har tabt sig 12 kg. Falske billeder hele vejen igennem. 4 3 Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Røvslikker Skrevet 5. Oktober, 2019 Clonatu skrev, for 15 minutter siden: Trunten har haft de billeder i lang tid og hun siger, hun har tabt sig 12 kg. Falske billeder hele vejen igennem. ....mon ikke det ligesom er et kendetegnende billede for branchen, hvor 100% faktiske samt uredigerede billeder er en sjældenhed....med respekt for pigens annonymitet. Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Trinetease Skrevet 5. Oktober, 2019 Clonatu skrev, for 2 timer siden: Trunten har haft de billeder i lang tid og hun siger, hun har tabt sig 12 kg. Falske billeder hele vejen igennem. Det der er jo en lodret løgn. Og det stinker Big time, at du opretter en profil og starter med at svine mig til. Del dette indlæg Link til indlæg
Energy 457 Skrevet 5. Oktober, 2019 Det er let at sidde bag en skærm og svine folk til. Det der i har gang i er for lavt. Har både besøgt den gamle version og den nye version af Trine. Begge super lækre og hendes personlighed er fantastisk. Vis man taber 12 kg over kort tid, får farvet hår eller negle What so ever. Kan i da ikke forvente billederne altid er opdateret. Intet over trines billeder er misvisende udover hendes tatoo. Hun er toppen af poppen i denne branche. Det at man redigere lidt væk, fx tatoo er vel for hendes egen anonymitet og det må man da kunne forstå. Vil i måske stå frem til jeres omgangskreds og fortælle i besøger gp’er? stop jeres mudderkasteri imod en kvinde som er så Real som man kan være i dette job 9 Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9413 Skrevet 5. Oktober, 2019 Clonatu skrev, for 3 timer siden: Trunten har haft de billeder i lang tid og hun siger, hun har tabt sig 12 kg. Falske billeder hele vejen igennem. To indlæg - Begge tenderer til personangreb. Disse er nu indrapporteret 3 Del dette indlæg Link til indlæg
Clonatu 8 Skrevet 5. Oktober, 2019 Trinetease skrev, for 38 minutter siden: Det der er jo en lodret løgn. Og det stinker Big time, at du opretter en profil og starter med at svine mig til. Jeg har oprettet denne konto for at få oplysninger om en pige, jeg vil besøge. Jeg er faktisk ret ligeglad med dig. Vedr dine voldsomt redigerede billeder : jeg har tidligere læst andre skrive, du er meget glad for Photoshop og de blev hurtigt angrebet af dine fanboys. Når dine billeder ikke afspejler den rigtige vægt, jeg kan til et vist omfang forstå et par kilo "skjult" af Photoshop, men 6-8-12 kg, det er meget flabet, synes jeg. 2 Del dette indlæg Link til indlæg
Clonatu 8 Skrevet 5. Oktober, 2019 (edited) Energy skrev, for 27 minutter siden: Kan i da ikke forvente billederne altid er opdateret. Hun er toppen af poppen i denne branche. Jo, Jeg forventer, at når trunten kalder sig "luksus", så er billederne up to date. Fanboys som dig er grunden til, at jeg ikke stoler på langt de fleste anmeldelser herinde. Enten er de skrevet af mænd, som sidder hjem med en grim og fed kone eller de er skrevet af pigernes alfonser. Redigeret 5. Oktober, 2019 af Clonatu 1 2 3 Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Trinetease Skrevet 5. Oktober, 2019 Clonatu skrev, for 5 minutter siden: Jo, Jeg forventer, at når trunten kalder sig "luksus", så er billederne up to date. Fanboys som dig er grunden til, at jeg ikke stoler på langt de fleste anmeldelser herinde. Enten er de skrevet af mænd, som sidder hjem med en grim og fed kone eller de er skrevet af pigernes alfonser. Nu er jeg et menneske - ikke en ting og ikke en trunte. Og jeg beskriver altså ikke mig selv som luksus. Tværtimod prøver jeg at lægge vægt på min personlighed og ikke kun måden jeg ser ud på i min beskrivelse. Og hvad der er pænt for den ene er ikke nødvendigvis pænt for den anden. Og der er altså ingen piger som tager nye billeder under et vægttab. Og slet ikke når det kun har varet 2,5 mdr. Hvilken pige søger du oplysninger om ? Jeg er spændt på at se hvad luksus er for dig. Del dette indlæg Link til indlæg
Clonatu 8 Skrevet 5. Oktober, 2019 Trinetease skrev, for 10 minutter siden: Nu er jeg et menneske - ikke en ting og ikke en trunte. Og jeg beskriver altså ikke mig selv som luksus. Tværtimod prøver jeg at lægge vægt på min personlighed og ikke kun måden jeg ser ud på i min beskrivelse. Og hvad der er pænt for den ene er ikke nødvendigvis pænt for den anden. Og der er altså ingen piger som tager nye billeder under et vægttab. Og slet ikke når det kun har varet 2,5 mdr. Hvilken pige søger du oplysninger om ? Jeg er spændt på at se hvad luksus er for dig. Jeg kan ikke se, hvor jeg har skrevet, at jeg var interesseret i en dialog med dig. Vaya con Dios. 1 1 2 Del dette indlæg Link til indlæg
ZEUS 1585 Skrevet 5. Oktober, 2019 Clonatu skrev, for 28 minutter siden: Jeg har oprettet denne konto for at få oplysninger om en pige, jeg vil besøge. Jeg er faktisk ret ligeglad med dig. Vedr dine voldsomt redigerede billeder : jeg har tidligere læst andre skrive, du er meget glad for Photoshop og de blev hurtigt angrebet af dine fanboys. Når dine billeder ikke afspejler den rigtige vægt, jeg kan til et vist omfang forstå et par kilo "skjult" af Photoshop, men 6-8-12 kg, det er meget flabet, synes jeg. Men hvorfor oprette en ny konto, når du som du selv skriver er flittig gæst herinde, siden du ved hvad der er skrevet om hende før ? 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Røvslikker Skrevet 5. Oktober, 2019 Trinetease skrev, for 7 minutter siden: Og der er altså ingen piger som tager nye billeder under et vægttab. Og slet ikke når det kun har varet 2,5 mdr. ...kære @Trinetease det har jo ikke noget at gøre med dit evnt vægttab, men dejligt at høre specielt hvis det giver en større personlig velbefindende....der hvor hunden ligger begravet er at dine billeder er mega stærkt redigeret over til det uigendkendelige, og ja...jeg har besøgt dig og kan ikke se en lighed...desværre Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Trinetease Skrevet 5. Oktober, 2019 Clonatu skrev, for 6 minutter siden: Jeg kan ikke se, hvor jeg har skrevet, at jeg var interesseret i en dialog med dig. Vaya con Dios. Nå men så Hej igen. Du kommentere på en tråd som omhandler mig - faktisk sviner du mig til. Så må du forvente et svar.... Del dette indlæg Link til indlæg
Clonatu 8 Skrevet 5. Oktober, 2019 ZEUS skrev, for 2 minutter siden: Men hvorfor oprette en ny konto, når du som du selv skriver er flittig gæst herinde, siden du ved hvad der er skrevet om hende før ? Boss, nu skal vi ikke skifte fokus... 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Trinetease Skrevet 5. Oktober, 2019 @Røvslikker Vi to har diskuteret det her så flittigt både på Pm og i div tråde. Jeg vil ikke gå i dialog med dig - du hetzer mig igen og igen. Og jeg orker dig faktisk ikke. Del dette indlæg Link til indlæg
Clonatu 8 Skrevet 5. Oktober, 2019 Trinetease skrev, for 1 minut siden: Nå men så Hej igen. Du kommentere på en tråd som omhandler mig - faktisk sviner du mig til. Så må du forvente et svar.... Når du bruger voldsomt redigerede billeder, som skjuler de mange ekstra kilo, så kan dette vel betragtes som svineri, ud fra kundens synsvinkel. Farvel. 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Niels Ebbesen Skrevet 5. Oktober, 2019 @Clonatu du har skrevet i 2 tråde, intil nu har det bare værert mere eller mindre tilsvindninger. Er nu spændt på at se om du virkeklig har andet at bidrage med. Del dette indlæg Link til indlæg
Clonatu 8 Skrevet 5. Oktober, 2019 Fanboys er allerede gået i gang... Del dette indlæg Link til indlæg
Clonatu 8 Skrevet 5. Oktober, 2019 Det vil sige, når pigen bruger falske billeder, så er det bare i orden. Men når en kunde, som bruger tid og penge for at aflægge et besøg, møder en overvægtig kvinde, så må man ikke sige noget... Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Trinetease Skrevet 5. Oktober, 2019 Clonatu skrev, for 3 minutter siden: Når du bruger voldsomt redigerede billeder, som skjuler de mange ekstra kilo, så kan dette vel betragtes som svineri, ud fra kundens synsvinkel. Farvel. Du har stadig ikke fattet at jeg har tabt mig - ikke taget på. Det eneste du har gjort herinde er at svine til - Du må være lidt bitter og forsmået. Det bliver interessant om du kan andet.... Del dette indlæg Link til indlæg
Varmemester 2046 Skrevet 5. Oktober, 2019 Jeg skal så være ærlig at sige at jeg blev også overrasket da jeg mødte @Trinetease.. Hun havde skrevet til mig at hun havde et par tattooes.. Da hun så åbner døren den dag, ja da må jeg sige at jeg blev MEGET POSITIVT overrasket.. For er der noget jeg tænder på, så er det sq en pige der er tusset som @Trinetease.. Det går lige i varmelegemet.. Efter en snak med hende om det kan jeg faktisk godt forstå at de er photoshoppet væk. For så er der ikke lige en kollega eller et familie medlem som genkender hende. Og det tager jeg sq hatten af for. Så kære @Trinetease, bliv ved med at være som du er og altid har været... @Clonatu du er så bare endnu et sørgeligt eksempel på en der ikke kan tåle en afvisning.. Har sq kun latter tilovers til sådan en som dig.. 3 Del dette indlæg Link til indlæg
Clonatu 8 Skrevet 5. Oktober, 2019 Trinetease skrev, for 1 minut siden: Du har stadig ikke fattet at jeg har tabt mig - ikke taget på. Det eneste du har gjort herinde er at svine til - Du må være lidt bitter og forsmået. Det bliver interessant om du kan andet.... Tante, dine billeder er mindst 4-5 måneder gamle.Man ser en (næsten) slank kvinde på dem. Du siger du har tabt dig 12 kg de sidste 2.5 mdr... Det er klart, at du var overvægtig på det tidspunkt, hvor billederne blev taget. Del dette indlæg Link til indlæg
Armstrong 76 Skrevet 5. Oktober, 2019 Trinetease skrev, for 23 timer siden: Hejsa Jeg har tabt mig 12 kg siden billederne blev taget. Så det er nok korrekt at de ikke viser min nuværende vægt specielt godt. Jeg har booket tid til nye billeder om 14 dage. Det virkede dumt at tage nye billeder undervejs i et vægttab. Min tattoos er redigeret væk.... Jeg er glad for at du trods alt syntes at jeg er flink Min nye vægt er jeg super glad, og mener at den passer rigtigt godt til min højde Min hårfarve er nu karamel, så den passer heller ikke med billederne. Min vægt har jeg rettet løbende i min tekst. Kh Trine Dine billeder her https://annoncelight.dk/profile/Danske+Trine+Tease er redigerede mere end du der skriver. Krop, hud mv. Det kan næsten alle se også og i hvert fald konstatere ved besøg. Vær nu ærlig. Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Christina ssbbw Skrevet 5. Oktober, 2019 @Clonatu Jeg er hverken fanboy eller Trines alfons (hun har ingen). Jeg har mødt hende inden hendes vægttab, og kunne sagens genkende hende ud fra hendes billeder. At du opretter en profil kun for at svine et menneske til, siger alt om dig. Kan du ikke stå ved hvad du skriver, så lad være med at skrive det. Del dette indlæg Link til indlæg
Clonatu 8 Skrevet 5. Oktober, 2019 Varmemester skrev, for 2 minutter siden: Jeg skal så være ærlig at sige at jeg blev også overrasket da jeg mødte @Trinetease.. Hun havde skrevet til mig at hun havde et par tattooes.. Da hun så åbner døren den dag, ja da må jeg sige at jeg blev MEGET POSITIVT overrasket.. For er der noget jeg tænder på, så er det sq en pige der er tusset som @Trinetease.. Det går lige i varmelegemet.. Efter en snak med hende om det kan jeg faktisk godt forstå at de er photoshoppet væk. For så er der ikke lige en kollega eller et familie medlem som genkender hende. Og det tager jeg sq hatten af for. Så kære @Trinetease @Clonatu du er så bare endnu et sørgeligt eksempel på en der ikke kan tåle en afvisning.. Har sq kun latter tilovers til sådan en som dig.. Afvisning, fra hvem? Tror du virkeligt jeg smider mine penge på fede kvinder? 2 Del dette indlæg Link til indlæg