Hop til indhold
Crossfirevol2

Danske Trine tease, på besøg i støvring

Recommended Posts

Clonatu skrev, for 5 minutter siden:

Afvisning, fra hvem? 

Tror du virkeligt jeg smider mine penge på fede kvinder? 

Hahaha... Sjovt du har redigeret det positive væk i min kommentar.. :lol: Det fortæller os andre jo bare at du ER et sørgeligt eksempel.. :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Varmemester skrev, for 2 minutter siden:

Hahaha... Sjovt du har redigeret det positive væk i min kommentar.. :lol: Det fortæller os andre jo bare at du ER et sørgeligt eksempel.. :lol:

Du er lidt deluded

Jeg ville redigere alt, undtagen den sætning om afvisning. Så slap af, fanboy

Afvisning fra en overvægtig luder? 

Tak, Gud... 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Røvslikker
Clonatu skrev, 1 time siden:

Det vil sige, når pigen bruger falske billeder, så er det bare i orden. 

Men når en kunde, som bruger tid og penge for at aflægge et besøg, møder en overvægtig kvinde, så må man ikke sige noget... 

....naaaa vil nu ikke på noget tidspunkt kalde @Trinetease for overvægtig, tværtimod....men at redigere sine billeder så kraftigt, er temmelig svært at forholde sig til når diverse fans udtrykker at pigen's udseende er bedre i virkeligheden, det giver ligesom ingen mening...og i forhold til troværdigheden Danske contra Turné piger falmer forskellen kraftigt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Røvslikker
Trinetease skrev, for 1 time siden:

Jeg vil ikke gå i dialog med dig - du hetzer mig igen og igen. Og jeg orker dig faktisk ikke.

Jooo men sanheden vil nu engang stå stærkest, kan godt forstå du ikke orker mig, du kan ikke få mig ned med nakken lige som alle de profiler som du i tidens løb har trynet...sorry, men jeg kan kun forholde mig til faktums, og ikke personlige interesser..:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Trinetease
Røvslikker skrev, for 26 minutter siden:

Jooo men sanheden vil nu engang stå stærkest, kan godt forstå du ikke orker mig, du kan ikke få mig ned med nakken lige som alle de profiler som du i tidens løb har trynet...sorry, men jeg kan kun forholde mig til faktums, og ikke personlige interesser..:)

Så fordi at du ikke kan lide min måde at skrive på herinde, så føler du et indædt behov for at kommentere i ALT hvad der vedrøre mig. 

Men tak fordi at du langt om længe afslørede din sande intention. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.
  • Create New...