Frodige Ida 5186 Skrevet 21. Oktober, 2019 Niceboner skrev, Lige nu: Det kommer jo an på, om du gider svare ham, når han kontakter dig. Hvad er dit problem? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5186 Skrevet 21. Oktober, 2019 Nemtøs skrev, for 1 time siden: God bedring til dig Takker. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5186 Skrevet 21. Oktober, 2019 NordFyr skrev, for 34 minutter siden: Rigtig god bedring Tak. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ungfyr30aalborg 2 Skrevet 29. Juni, 2023 Hej Ida, kan du huske den unge fyr fra Aalborg på 30? jeg har aldrig nogensinde fået så god sex! Jeg blev mødt af en super flot og lækker iklædt kvinde, hun tog pænt imod mig og hun førte mig ind til sengen hvor hun langsomt pakkede mig ud, jeg blev så liderlig med det samme, hun kunne virkelig godt lide en stiv ung veril pik, hun tog den i munden først blidt og efterfølgende satte hun tempoet op men hun blev ved med at forsikre mig om hun ville ikke gå for hurtigt for den her unge pik skulle forkæle hendes fisse jeg blev redet jeg fik lov at tage hende bagfra og jeg fik slikket hende godt og grundigt, er du gal det var lækker sex jeg har nu fået 2 blow jobs og et knald og jeg køre gerne fra Aalborg igen inden længe for at trænge op i hende igen hilsen den unge fyr fra Aalborg 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5186 Skrevet 29. Juni, 2023 Ungfyr30aalborg skrev, for 55 minutter siden: Hej Ida, kan du huske den unge fyr fra Aalborg på 30? jeg har aldrig nogensinde fået så god sex! Jeg blev mødt af en super flot og lækker iklædt kvinde, hun tog pænt imod mig og hun førte mig ind til sengen hvor hun langsomt pakkede mig ud, jeg blev så liderlig med det samme, hun kunne virkelig godt lide en stiv ung veril pik, hun tog den i munden først blidt og efterfølgende satte hun tempoet op men hun blev ved med at forsikre mig om hun ville ikke gå for hurtigt for den her unge pik skulle forkæle hendes fisse jeg blev redet jeg fik lov at tage hende bagfra og jeg fik slikket hende godt og grundigt, er du gal det var lækker sex jeg har nu fået 2 blow jobs og et knald og jeg køre gerne fra Aalborg igen inden længe for at trænge op i hende igen hilsen den unge fyr fra Aalborg Du er så hjertelig velkommen i smørhullet igen frække 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Peterxxxxxxxxxxxxx 43 Skrevet 1. Juli, 2023 (edited) Jeg er enig i at Ida er mega fristende - og har endnu et besøg hos hende til gode. Har haft en aftale med hende, hvor jeg desværre røg ind i et trafikuheld og måtte aflyse, hvilket hun ikke tog ilde op. Hun er fin at tale med, rolig og autentisk. Til diskussionen af om hin 'gider' at tage telefononen; jeg ringede indledningsvist én gang hver dag i tre dage, indenfor hendes annoncerede åbningstid, før hun kunne tage den. Det er okay, jvf. hendes varsling i annoncen. Redigeret 1. Juli, 2023 af Peterxxxxxxxxxxxxx Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5186 Skrevet 1. Juli, 2023 Peterxxxxxxxxxxxxx skrev, for 2 timer siden: Jeg er enig i at Ida er mega fristende - og har endnu et besøg hos hende til gode. Har haft en aftale med hende, hvor jeg desværre røg ind i et trafikuheld og måtte aflyse, hvilket hun ikke tog ilde op. Hun er fin at tale med, rolig og autentisk. Til diskussionen af om hin 'gider' at tage telefononen; jeg ringede indledningsvist én gang hver dag i tre dage, indenfor hendes annoncerede åbningstid, før hun kunne tage den. Det er okay, jvf. hendes varsling i annoncen. Ja engang imellem kunne det være fint med en teletrunte da det ikke er skide populært at tage telefonen imens man er ved at knaldeDet kan være svært at fange mig beklager. Men du er velkommen en anden gang du er i området 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Peterxxxxxxxxxxxxx 43 Skrevet 1. Juli, 2023 Tak, det vil jeg glæde mig rigtigt meget til, Ida. Og jeg synes som antydet ikke at du skylder nogen beklagelse. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg