Hop til indhold
Guest Den flittige

Razzia Århus

Recommended Posts

Connoisseur skrev, for 6 minutter siden:

Der er nogen der påstår, at Aarhus er Århus. Det passer ikke. Det er kun etnisk udrensning af bolle-å'et i det danske sprog. Man kan blive så påtaget international, at man glemmer sine rødder i en (kort) periode.   :shock:

International? Sjovt,  jeg troede egentlig det handlede om nostalgi for tiden før bolle-å'et blev indført, fordi det var byens oprindelige stavemåde. :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Midtvestagurken skrev, for 8 timer siden:

International? Sjovt,  jeg troede egentlig det handlede om nostalgi for tiden før bolle-å'et blev indført, fordi det var byens oprindelige stavemåde. :D

Nej. Det var en del af den daværende borgmesters pinlige tiltag for at gøre Århus international ( han udtaler det indernatonal) og "sætte Åhus på værdenkortet" . Sloganet "Smilet By" blev udskiftet med  "Aarhus, Danish for progres" ( udtalt med fladt Århus accent :mrgreen:. Og idag er klammergøjen finansminister. Hvem sidder ikke og nynner Admiralens Vise :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Den flittige

Razzia er åbenbart ikke over endnu, kunne forstå på Cream at politi stadig kører rundt om musikhuset.

Så der har været dage hvor hun ikke har haft open lampen tændt.

Derfor er det nok en god ide at bestille tid først.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nogen der har prøvet og ligge med stiv dolk og have gang i den helt store tur når skat kommer på besøg?

Tænker er det bare på med kludene og afsted eller hvordan?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
dickens skrev, for 11 timer siden:

Nogen der har prøvet og ligge med stiv dolk og have gang i den helt store tur når skat kommer på besøg?

Tænker er det bare på med kludene og afsted eller hvordan?

Den er nok ikke stiv ret længe :D

Du bliver vist bare bedt om at opgive dit navn og cpr og så er den ikke længere. Du gør jo ikke noget ulovligt. Jeg har talt med en enkelt der var til stede under et kontrolbesøg. Han hørte aldrig yderligere. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Den flittige

Mandag og tirsdag var der razzia ved thaiklinikker i århus.

Når jeg i dag ser på AL, er det nemt og se hvilke klinikker der ikke har opdateret deres annonce.

Jeg håber alle piger, stadig har tag over hovedet, det er jo en kold tid vi går i møde.

Kan også se piger i lejligheder har trukket fribillet, så det er nok den vej det går.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, den 12.10.2019 at 09:54:

Den er nok ikke stiv ret længe :D

Du bliver vist bare bedt om at opgive dit navn og cpr og så er den ikke længere. Du gør jo ikke noget ulovligt. Jeg har talt med en enkelt der var til stede under et kontrolbesøg. Han hørte aldrig yderligere. 

Du er aldrig forpligtet til at opgive dit cpr, højst navn, bopæl og fødselsdato.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest The Dark Knight
Onslow skrev, for 23 minutter siden:

Du er aldrig forpligtet til at opgive dit cpr, højst navn, bopæl og fødselsdato.

Nej, men det gør til gengæld, at personen der bliver spurgt kan komme hurtige videre igen. 

Politiet skal bruge dit cpr. nr. Så det er nemmest blot at give det i stedet for blot de oplysninger du er forpligtet til. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
The Dark Knight skrev, for 2 minutter siden:

Politiet skal bruge dit cpr. nr.

Jamen, så lad da politiet bøvle med selv at finde de sidste 4 tal, hvis de ikke har bedre at få tiden til at gå med end at genere fredelige borgere, som intet lovstridigt foretager sig!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...