ppd 7847 Skrevet 5. Oktober, 2019 DR sætter fokus på noget som mænd historisk set gennem flere 1000 år, virkelig har haft svært ved, uanset hvor meget de elsker og begærer kvinden/pigen. Nemlig at give kvinden/pigen den rullende orgasme, så hun kvidrer af fryd. "I heteroseksuelleforhold kommer 95% af mændene ofte eller altid under samleje ("Jaa..*Splat*) For kvinder er tallet 65%("Bliv ved, bliv ved..Hmm) "I USA kalder man det et ‘pleasure gap'." "Det er kun 20-25 % af kvinder, der kan opnå en orgasme ved penetrationssex. "For verden ville blive et bedre sted at leve, hvis (alle uenigheder og krige stopper. Folk bliver der hvor de etnisk hører hjemme) og vi gør en indsats for at løse orgasmeuligheden og får løftet kvinders orgasme-hyppighed op i nærheden af mændenes" https://www.dr.dk/nyheder/indland/orgasmer-det-er-da-noget-maend-faar-kvinder-kommer-sidst-i-orgasmeraeset-og-det-er Kvindens klit, knoppen, har 8.000 nerveender, mens mandens penis har 4.000-5.000 nerveender. (I sådan en lille prik!) "Kvinder og mænd er lige længe om at komme ved onani. Der skal i gennemsnit 4 minutter til (!) , hvis der er tale om klitorisorgasme eller berøring af pikken." Men der er desværre nogle kvinder, der skammer sig over at tale om sex og orgasmer - og det gør det sværere at få en. Det viser forskning, der har gennemgået 59 spørgeskeamer om kvinders sexliv og undersøgt, hvad kvinderne ikke vil svare på. "Kvinder vil gerne fortælle om deres sexliv, hvis der er problemer med det. Men lige så snart spørgsmålene omhandler nydelse og orgasme, så springer kvinderne de spørgsmål over". Tabubelagt, men vigtigt for at kroppens som helhed er sund og tilfreds "Størrelsen på klitorisorganet først blev opdaget i 1998. Det er, ifølge Mette Ewers Haahr, meget sent i forhold til, hvor velundersøgt mandens kønsorgan er." "Den manglende forskning skyldes, at kvinders seksualitet er gjort langt mere skamfuld og tabubelagt end mænds, siger hun" https://www.dr.dk/nyheder/viden/kroppen/aah-aah-aahhh-ja-det-sker-der-naar-kvinder-endelig-kommer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 5. Oktober, 2019 På eroguide kommer 95% af kvinderne under samleje eller lignende ifølge anmeldelserne. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Varmemester 2046 Skrevet 5. Oktober, 2019 Sutteålen skrev, for 47 minutter siden: På eroguide kommer 95% af kvinderne under samleje eller lignende ifølge anmeldelserne. Så mange a GP'erne herinde har jeg sq da ikke besøgt.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Therese 218 Skrevet 5. Oktober, 2019 Jeg er så i den modsatte kategori.....Jeg kommer ekstremt nemt og får multiplie orgasmer. Er jeg kun kommet 5 gange har det virkelig været en nedtursoplevelse. Jeg kan også få orgasme eller noget der minder om ved at fantasere om sex uden at røre ved mig selv 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Varmemester 2046 Skrevet 5. Oktober, 2019 Therese skrev, for 2 minutter siden: Jeg er så i den modsatte kategori.....Jeg kommer ekstremt nemt og får multiplie orgasmer. Er jeg kun kommet 5 gange har det virkelig været en nedtursoplevelse. Jeg kan også få orgasme eller noget der minder om ved at fantasere om sex uden at røre ved mig selv Hmm.. Dig ville jeg sq nyde at bruge en lille time på så.. Det skriver om til sidst er det der kaldes den "mentale orgasme". Det kan jeg også få ved at jeg giver pigen/kvinden orgasme. Det er en form for "tilfredsheds nydelse" for mit vedkommende. Og så behøver jeg ikke komme. Det andet er nogle gange bedre for mig. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Therese 218 Skrevet 5. Oktober, 2019 Varmemester skrev, for 17 minutter siden: Hmm.. Dig ville jeg sq nyde at bruge en lille time på så.. Det skriver om til sidst er det der kaldes den "mentale orgasme". Det kan jeg også få ved at jeg giver pigen/kvinden orgasme. Det er en form for "tilfredsheds nydelse" for mit vedkommende. Og så behøver jeg ikke komme. Det andet er nogle gange bedre for mig. Jeg kan sgu ikke holde til en time 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Varmemester 2046 Skrevet 5. Oktober, 2019 Therese skrev, Lige nu: Jeg kan sgu ikke holde til en time Hmm.. Så du kører 5, 10, 15, 20 og 30min i dit menukort eller hvad???? Nej spøg til side. Det ku nu ellers være en anelse fedt at se om man kan holde dig hen så du kun får de mentale orgasmer.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Therese 218 Skrevet 5. Oktober, 2019 Varmemester skrev, for 9 minutter siden: Hmm.. Så du kører 5, 10, 15, 20 og 30min i dit menukort eller hvad???? Nej spøg til side. Det ku nu ellers være en anelse fedt at se om man kan holde dig hen så du kun får de mentale orgasmer.. Jamen dem får jeg ikke sammen med en fyr. Jeg kan godt få sådan nogle helkrops orgasmer ved massage f.eks men hvis jeg oplever at blive pirret uden at få lov til at komme så går jeg bare død/tænder af istedet for. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Varmemester 2046 Skrevet 5. Oktober, 2019 Therese skrev, for 1 minut siden: Jamen dem får jeg ikke sammen med en fyr. Jeg kan godt få sådan nogle helkrops orgasmer ved massage f.eks men hvis jeg oplever at blive pirret uden at få lov til at komme så går jeg bare død/tænder af istedet for. Har sendt dig en besked. Ellers afspore vi tråden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtby 209 Skrevet 9. Oktober, 2019 Mange ting er fantastisk, deriblandt Mindfucking Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg