MrRamlosa 36 Skrevet 5. Oktober, 2019 Hejsa. Hører gerne om andres erfaringer med VM inden jeg selv køber profil. Findes der kvinder som vil lege på nettet? Gerne ligesindede som blot vil hygge og have p.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9590 Skrevet 5. Oktober, 2019 Var det ikke den der blev hacket for nogle år siden, hvor mange tusinde mænds personlige oplysninger blev offentliggjort. (der var vist kun mandlige brugere samt nogle "bots" der udgjorde de kvindelige profiler). 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sweetstone 2765 Skrevet 5. Oktober, 2019 var der i en gratis prøve mdr, kort efter det var startet, uden en eneste respons. en gratis annonce på al, tror jeg giver samme resultat. som mand kræver det man kan byde ind med noget virkeligt ekstra ordinært, for at kvinderne melder sig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtvestagurken 830 Skrevet 5. Oktober, 2019 (edited) Jeg har tidligere for 5 og 3 år siden haft ganske gode erfaringer med VM, og har to gange fundet elskerinder derigennem som jeg har mødtes med mange gange. Jeg er temmelig sikker på at jeg også kunne have fået flere hvis jeg ville. Der var i hvert fald et par møder mere, der var meget lovende. Har desuden haft lidt onlinesex med en kvinde fra USA. Det skal siges at jeg er meget almindelig. Ikke noget ekstraordinært her. Det kræver dog at man som mand er meget aktiv og udfarende, prøver sig frem med hvordan man får kontakt, og at man indstiller sig på at skulle igennem rigtig mange forsøg på at få kontakt, uden at der kommer noget ud af det, før man så evt. finder noget der er seriøse muligheder i. Hvis man bare sidder og venter på respons på sin profil, sker der ingen ting. Udfordringerne er blandt andet: -Det er kvindernes marked = mange afvisninger -Man skal være realistisk (nej, man får ikke en 20 år yngre fotomodel, hvis det er det man drømmer om). Mit held er at jeg tænder på buttede kvinder, som er lidt yngre end jævnaldrende. -Er der kemi og tiltrækning? Det hjælper jo ikke at man kommer igennem nåleøjet, hvis man ikke tænder på nålen. -Forventningsafstemning og logistik. Kan man få det til at hænge sammen i praksis. -Mange falske profiler, men de fleste er meget nemme at spotte -Det er smådyrt, men faktisk ikke sammenlignet med købesex, hvis man får gevinst - VM er en pengemaskine der prøver at lokke med idiotiske tilbud og hvor det er svært at komme ud igen, og få dem til at ophøre med at trække penge fra ens konto. Men det hjælper at true med bål og brand, jura og GDPR, så stopper de. -Det virker som om chancerne på VM er blevet dårligere end for nogle år siden -Det hjælper stærkt på det hele hvis man tænder lidt på spændingen og sporten ved jagten - Det er afgørende at skrive en god profiltekst. Og at have fotos på som kun kan ses af dem som man giver en nøgle. Opret en falsk profil som kvinde og undersøg hvad de andre mænd skriver, og spørg dig selv hvordan du kan gøre det bedre og sjovere Redigeret 5. Oktober, 2019 af Midtvestagurken 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jogge 1497 Skrevet 5. Oktober, 2019 Brug tinder istedet for og blive betalende medlem - det virker. Giv superlikes til almindelige piger som du syntes ser søde ud. Lad være med at spilde tid på de super lækre babes, med mindre du kan marche det. Find noget du kan - og skriv det og vær ærlig. Så pludselig er der gevinst. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
People Pleaseren 875 Skrevet 5. Oktober, 2019 Tror du skal regne med det er spild af penge, måske endda ren svindel. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tip toe 1745 Skrevet 6. Oktober, 2019 (edited) Jeg kan 100% tilmelde mig alt hvad midtvejsagurken skriver. Præcis samme erfaring. Har i løbet af nogle år haft mange gode oplevelser fra VM og haft et par lange og en del kortere affærer. Men, det kræver tid, engagement, kommunikation, energi og tålmodighed. Det kræver en relativ stor fleksibilitet i sin fritid eller arbejdsliv. Det kræver også at man giver utroligt meget af sig selv, altid med risiko for at det bliver for meget. I det seneste års tid er VM dog blevet værre og værre. Der er vanvittigt mange falske profiler - både nogle som VM formentlig selv har oprettet, men også nogle andre der forsøger at lokke brugerne over i andre datingsites. Det er er marked hvor der foregår ufattelig meget svindel. Slag på tasken: Cirka 80% af de kvindelige profiler er falske på den ene eller anden måde. Hvis det ikke nærmere er 90%. Hvis man vil starte på VM nu, er det desværre nok det værste tidspunkt i VMs historie. Redigeret 6. Oktober, 2019 af Tip toe 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg