Hop til indhold
Nasty2650

Ikke den smukkeste pige. MEN HOLD NU K....

Recommended Posts

Har i dag besøgt Lera som holder til i Slagelse https://annoncelight.dk/showad/284044

Det er hende på billederne og hun er virkelig sød og liderlig. Ellers skulle hun have været skuespiller :-) Hun kommer fra Letland, og er ikke særlig god til engelsk. Det går fint på SMS men forstår ikke meget mundtligt. Hun har en app på sin Ipad hun bruger til oversættelse.

Som nævnt er hun ikke den smukkeste pige i branchen, dog en ganske flot pige alligevel. Men hendes lyst og færdigheder vejer i den grad op. Hun startede ud med lidt massage som i løbet af få øjeblikke resulterede i, at hun slikke mig i røven. Hold nu kæft det var frækt... Og det gjorde hun flere gange i løbet af de 30 minutter jeg bestilte.

Hvis ikke det er min bedste oplevelse hos en GP er det ihverfald i top 2.

Hun vidste ikke om hun ville blive en eller to dage endnu... Så skynd jer. Men hun kommer tilbage.

Gentagelsesfaktor er 100% her fra.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu er skønhed jo heldigvis subjektivt. Ville blive ret ked af din anmeldelse hvis jeg læste den ved hun ikke er fra danmark men synes ikke det er særlig pænt det er selve overskriften. Hun behøvede vidst ikke komme imellem ballerne på dig for at finde et røvhul.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Hmm, jeg undrer mig over en GP rejser til danmark og opretter en annonce den 2 oktober og måske allerede jf anmeldelse, vil smutte om et par dage. Ved ikke hvad anmeldelse egentligt er oprettet for..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest allo-allo
Alkoholikeren skrev, for 3 minutter siden:

Hmm, jeg undrer mig over en GP rejser til danmark og opretter en annonce den 2 oktober og måske allerede jf anmeldelse, vil smutte om et par dage. Ved ikke hvad anmeldelse egentligt er oprettet for..

Hun arbejder formentlig i Tyskland og tester lige det danske marked af. Jeg finder det mere underligt, at hun valgte Slagelse i stedet for København. Undskyld til udkanten.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der er vil ikke noget forkert i at anmelde en GP om hun er her længe eller kort periode. havde jeg været på de kanter,  ville jeg nok have besøgt hende, på den anmeldelse 

Synes hun ser pæn ud.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har søgt på annoncens billeder og på den baggrund anmeldt annoncen for brug af falske billeder til teamet bag AL.

Billederne og andre fra samme serie optræder i en annonce i Tallinn og da denne annonce er oprettet og opdateret idag er det nok den rigtige pige. Man kan som bekendt ikke være mere end ét sted på en gang....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nasty2650 skrev, for 7 timer siden:

Har i dag besøgt Lera som holder til i Slagelse https://annoncelight.dk/showad/284044

Det er hende på billederne og hun er virkelig sød og liderlig. Ellers skulle hun have været skuespiller :-) Hun kommer fra Letland, og er ikke særlig god til engelsk. Det går fint på SMS men forstår ikke meget mundtligt. Hun har en app på sin Ipad hun bruger til oversættelse.

Som nævnt er hun ikke den smukkeste pige i branchen, dog en ganske flot pige alligevel. Men hendes lyst og færdigheder vejer i den grad op. Hun startede ud med lidt massage som i løbet af få øjeblikke resulterede i, at hun slikke mig i røven. Hold nu kæft det var frækt... Og det gjorde hun flere gange i løbet af de 30 minutter jeg bestilte.

Hun vidste ikke om hun ville blive en eller to dage endnu... Så skynd jer. Men hun kommer tilbage.

Det lyder spændende , hvor i Slagelse kan hun mødes ? Er det på hotel eller privat ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Julle26 skrev, for 16 timer siden:

Nu er skønhed jo heldigvis subjektivt. Ville blive ret ked af din anmeldelse hvis jeg læste den ved hun ikke er fra danmark men synes ikke det er særlig pænt det er selve overskriften. Hun behøvede vidst ikke komme imellem ballerne på dig for at finde et røvhul.

LOLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL hahahahahah shitttt jeg skreg højlydt af grin da jeg læste din kommentar

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Skurken
Nasty2650 skrev, den 6.10.2019 at 15:55:

Kan du beskrive lidt mere om hvordan pigen ser ud og hvor gammel hun ca. er?

Det klør i kuglerne, efter at finde noget som dur...

/Skurken

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...