Holm69 8 Skrevet 6. Oktober, 2019 Hej, Jeg er helt ny inden for sugar dates. Jeg har fået et en aftale i stand med denne søde pige. Men hun forlanger et gebyr på 400 kroner før et møde. Så jeg vil meget gerne lige høre om der er nogen der kender hende og eventuelt kan give en anmeldelse Link til profilen: https://sugardaters.dk/show?alias=Alishaare Med venlig hilsen Holm Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
EksilKøbenhavner 1478 Skrevet 6. Oktober, 2019 Du bliver snydt for 400,- hvis du betaler forud, det garantere jeg dig. Kender ikke pigen, men lad være. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Holm69 8 Skrevet 6. Oktober, 2019 Ja syntes os det virket lidt lumsk. Selvom hun siger hun har haft en profil der er inde i 4 år Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Casten 861 Skrevet 6. Oktober, 2019 Holm69 skrev, for 5 minutter siden: Ja syntes os det virket lidt lumsk. Selvom hun siger hun har haft en profil der er inde i 4 år Så skulle hun altså være startet på SD som 16-årig ?! Jeg tror, at jeg ville fravælge hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Holm69 8 Skrevet 6. Oktober, 2019 Casten skrev, for 5 minutter siden: Så skulle hun altså være startet på SD som 16-årig ?! Jeg tror, at jeg ville fravælge hende. Du siger noget det har jeg slet ikke tænkt på! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Tatra Skrevet 6. Oktober, 2019 At hun har været der i 4 år tror jeg gerne, det er vel ca. 4 år siden jeg mødte hende. Alderen er nok noget med + moms men gammel er hun i alt fald ikke. Nu skriver du ikke noget om hvordan og hvor mødet skal foregå, men jeg ville ikke være bleg for at give 400 forud til netop hende her. Da jeg mødtes med hende mødtes vi om ikke på halvvejen, men i alt fald 150 km fra hende af, og det var hun ikke bleg for at tage afsted til. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Holm69 8 Skrevet 6. Oktober, 2019 Tatra skrev, for 4 minutter siden: At hun har været der i 4 år tror jeg gerne, det er vel ca. 4 år siden jeg mødte hende. Alderen er nok noget med + moms men gammel er hun i alt fald ikke. Nu skriver du ikke noget om hvordan og hvor mødet skal foregå, men jeg ville ikke være bleg for at give 400 forud til netop hende her. Da jeg mødtes med hende mødtes vi om ikke på halvvejen, men i alt fald 150 km fra hende af, og det var hun ikke bleg for at tage afsted til. Okay, Det er planen jeg skal mødes ved hende, Og jeg har et godt stykke vej til Falster plus færge overgang. Så syntes det var lidt underligt jeg skulle betale 400 forud når det kun er mig der har noget at tabe på turen ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Tatra Skrevet 6. Oktober, 2019 Holm69 skrev, for 2 minutter siden: Så syntes det var lidt underligt jeg skulle betale 400 forud når det kun er mig der har noget at tabe på turen ? Og det har du så meget ret i. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DK fyr 34 4439 Skrevet 6. Oktober, 2019 Jeg ville holde mig fra at betale forud, betale gebyrer osv. Lad tvivlen komme DIG til gode....... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Holm69 8 Skrevet 6. Oktober, 2019 DK fyr 34 skrev, for 39 minutter siden: Jeg ville holde mig fra at betale forud, betale gebyrer osv. Lad tvivlen komme DIG til gode....... Jeg det tror jeg du har ret i, med mindre der er nogen her inde der kan sige god for hende ?. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sting222 Skrevet 7. Oktober, 2019 Hun har været på længe og har altid forsøgt at lokke penge ud ad folk uden hun tilbyder noget sexuelt. Så lad være at hoppe på den. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GREYlight 1 Skrevet 10. November, 2019 Hun indkassere penge og så blokere hun. Taler af erfaring. Så den er go nok hun er en tyv. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg