Hop til indhold
Guest Servicesboy

Dating seriøs

Recommended Posts

Guest Servicesboy

Hej med jer alle sammen

Jeg er blevet skilt fra konen, ingen panik vi er stadig gode venner, men jeg begynder nu, at savne en partner, eller kæreste, ikke en bolle veninde, men n jeg kan være sammen med i hverdagen, jeg har været på dating Dk, men det gav ikke noget brugbart..

Måske jeg skal kigge i retwn af Thai eller afrikansk ,men hvor finder jeg lige sådan en pige??

nogen der kan hjælpe med gode råd?jeg er 61 år og stadig på arbejdesmarked 

takker jeres Servicesboy 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tzatiki

Hvor du finder en thaipige? Du tager til Thailand. Problem løst på ingen tid. Bortset fra at nu har du et nyt problem :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Servicesboy
AalborgLook skrev, for 8 timer siden:

Hvorfor er der så mange der spørger om det på et site for betalings sex... 

Undskyld, jeg troede dette var en hyggeside

Del dette indlæg

Link til indlæg
Servicesboy skrev, for 10 timer siden:

Hej med jer alle sammen

Jeg er blevet skilt fra konen, ingen panik vi er stadig gode venner, men jeg begynder nu, at savne en partner, eller kæreste, ikke en bolle veninde, men n jeg kan være sammen med i hverdagen, jeg har været på dating Dk, men det gav ikke noget brugbart..

Måske jeg skal kigge i retwn af Thai eller afrikansk ,men hvor finder jeg lige sådan en pige??

takker jeres Servicesboy 

Snakker du om at hente én hertil landet, eller at date én der allerede bor her?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej !

Det er ikke nem vej, du begiver dig ind på. Forskel i kultur og opfattelse af manden og kvindens roller i et parforhold. For ikke at tale om det økonomiske aspekt. Du skal forsørger din nye partner flere år frem. For ikke at tale om der er megen scam på internationale datingsider.

Jeg vil anbefale dig at tage på sprogkursus, fransk på Elfenbenskysten. Over flere uger, måske en måned. Der findes måske nogle af Afrikas smukkeste kvinder. Desuden er de veluddannede og dermed bedre forberedt på et nyt liv i udlandet. De kræver ligeså meget af dig som danske kvinder både psykologisk og mht materiel formåen og stabilitet.

Skilmisseprocenten er højere for par der kommer fra hvert sit land end for danske par. Men lykke til !

Mvh

Ulv

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Servicesboy
Sammy skrev, for 3 timer siden:

Snakker du om at hente én hertil landet, eller at date én der allerede bor her?

Hej Sammy

Næ, jeg skal ikke hente nogen, vil kun hvis det er en " dansker" der taler dansk eller lidt dansk, jeg magter ikke og starte op fra Zero

kh Servicesboy 

Redigeret af Servicesboy

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Servicesboy
Ulv skrev, for 2 timer siden:

Hej !

Det er ikke nem vej, du begiver dig ind på. Forskel i kultur og opfattelse af manden og kvindens roller i et parforhold. For ikke at tale om det økonomiske aspekt. Du skal forsørger din nye partner flere år frem. For ikke at tale om der er megen scam på internationale datingsider.

Jeg vil anbefale dig at tage på sprogkursus, fransk på Elfenbenskysten. Over flere uger, måske en måned. Der findes måske nogle af Afrikas smukkeste kvinder. Desuden er de veluddannede og dermed bedre forberedt på et nyt liv i udlandet. De kræver ligeså meget af dig som danske kvinder både psykologisk og mht materiel formåen og stabilitet.

Skilmisseprocenten er højere for par der kommer fra hvert sit land end for danske par. Men lykke til !

Mvh

Ulv

Kære Ulv

Jeg skal ikke hente en direkte fra hverken Afrika, eller Øster, men jeg regner med der - måske kunne gå en single rundt her i landet, der  kunne være interessert i et godt otium her ved mig

kh Servicesboy

Del dette indlæg

Link til indlæg
Servicesboy skrev, for 14 timer siden:

Hej med jer alle sammen

takker jeres Servicesboy 

Hvis du ikke har nogen erfaring med thai eller afrikansk kultur, vil jeg nok råde dig til at holde det til det velkendte - Danske kvinder.  Tanken om en meget yngre kvinde er selvfølgelig dejlig fræk osv - virkeligheden er som regel en anden.

Hvis jeg var dig, ville jeg tage det stille og roligt, søge på almindelige datingsites og vente til der kommer noget "brugbart".  Et eller andet sted er det vel også dels vigtigt at få bearbejdet sit ægteskab og dels at tænke fremad.   Når man er blevet senior handler et nyt parforhold nok i højere grad end tidligere også om andre ting end sex og kærlighed.  Fælles interesser og det at vide at man har en god støtte i sin partner, samt at man pludselig ikke bliver ladt alene - Kort sagt er det nok ikke usædvanligt at man i den alder tænker, det her skal holde resten af livet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Servicesboy skrev, for 2 timer siden:

Kære Ulv

Jeg skal ikke hente en direkte fra hverken Afrika, eller Øster, men jeg regner med der - måske kunne gå en single rundt her i landet, der  kunne være interessert i et godt otium her ved mig

kh Servicesboy

På facebook findes der utrolig mange sider for singler ditogdat - og mange søger kun kaffebekendtskaber, så du ikke risikerer at komme ud i noget dumt, udover at finde en at gå ture langs stranden med ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Thaimig
TheVoice skrev, for 5 timer siden:

Hvis du ikke har nogen erfaring med thai eller afrikansk kultur, vil jeg nok råde dig til at holde det til det velkendte - Danske kvinder.  Tanken om en meget yngre kvinde er selvfølgelig dejlig fræk osv - virkeligheden er som regel en anden.

Hvis jeg var dig, ville jeg tage det stille og roligt, søge på almindelige datingsites og vente til der kommer noget "brugbart".  Et eller andet sted er det vel også dels vigtigt at få bearbejdet sit ægteskab og dels at tænke fremad.   Når man er blevet senior handler et nyt parforhold nok i højere grad end tidligere også om andre ting end sex og kærlighed.  Fælles interesser og det at vide at man har en god støtte i sin partner, samt at man pludselig ikke bliver ladt alene - Kort sagt er det nok ikke usædvanligt at man i den alder tænker, det her skal holde resten af livet.

Tak for seriøst skriv på Eg, det er en mangelvare på Eg :rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Servicesboy
TheVoice skrev, for 6 timer siden:

tak for oplysninger omkring udenlandske kvinder, bare for sådan lige og slå det helt fast, så leder jeg ikke efter en betydeligt yngre kvinde, men jeg synes bare, at kvinder fra andre kulturer er mere hengivne end de danske !!! Jeg har som skrevet været på Dating Dk i to måneder, og undskyld hvis jeg er for direkte, men dem der var lidt yngre end mig, - 10 år gad ikke engang svare på en høflig forespørgsel, og andre havde så mange problemer med sig selv eller deres børn, - jeg magter sgu ikke og dele resten af liver med en som ikke hvile i sig selv og er tilfreds med tilværelsen 

Selvfølgeligt skal vi alle have ønsker/ krav til fremtiden, ogsen skal helst være bedre end det vi har i dag, og jeg er sikker på og kan give en kvinde et godt otium her, og - jan jeg vil gerne have en dansk, men drages altså også af kvinder fra andre kulturere 

Men tak for alle der har bidraget til denne diskussion, det er godt og høre jeres meninger

kh Servicesboy 

Redigeret af Servicesboy

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Thaimig
AalborgLook skrev, for 2 timer siden:

@serviceboy hvad med at få en hund fra et internat?

Det koster ikke noget og de er i landet. 

Helt ærligt, den var sku under lavmålet og har intet med hva Ts spurgte til, og helt ærlig, ska vi så ikk snart få vendt den ringe stemning som florerer på Eg, 

Jeg husker faktisk at nemtøs var så venlig at minde herom i en anden tråd, lad os nu lige kom ind i kampen, istedet for hade og useriøse kommentarer :rolleyes:

Ja enige bliver vi jo aldrig, så hvorfor bruge energien på det :shock:

Men go aften Danmark, jeg ved i kan :rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
AalborgLook skrev, for 2 timer siden:

@serviceboy hvad med at få en hund fra et internat?

Det koster ikke noget og de er i landet. 

Nå ja, det udsagn må jo være frugten af dit intellektuelle niveau. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tzatiki
Servicesboy skrev, for 18 timer siden:

Kære Ulv

kh Servicesboy

Hvis du f.eks. går til en thaimassør og siger at du er single og godt kunne overveje en thaikone, så kan dette altså godt være indgangsvejen til et lokalt netværk af thai'er. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Thaimig

Jeg syntes faktisk det er en seriøs fed tråd, fordi hvor går man hen nu til dags hvis man søger kærligheden, Gp? Ja måske, dating site, No go, Netto, ja absolut en mulighed, kærlighed er absolut en nødvendighed, uanset hvor vi finder den! Det fortjener selv den værste!

Good luck :wub:

Pas for Guds skyld på hinanden

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...