Hop til indhold
Guest Aalborggenseren

Rosa Rosa Rosa. Bare du var min.

Recommended Posts

Guest Aalborggenseren

Nu gik den ikke længere. Efter at have set en masse gode anmeldelser, tænkte jeg “nu skulle det være”:) 

Link https://annoncelight.dk/showad/273663

Jeg skrev til Rosa, for at høre om tilgængeligheden, og fik arrangeret 1 time med mega og så med kys. 

Jeg kom til den aftalte tid og sted. Udfra de positive anmeldelser, må jeg bare sige at jeg kan kun give alle ret. Sikke en indlevelse hun har. Den perfekte krop, der selv får den kræsne mand til at savle. Hendes kys er dybere end jeg nogensinde har prøvet før. Hendes øjenkontakt er perfekt og der er meget af det. Jeg er en mand, der tænder på følelsen af hænder over alt på kroppen, og må bare sige at det forstod Rosa at gøre. 

Selve agten er mellem os. Men jeg kan sige at den er ALLE pengene værd. Desværre vil Rosa måske gerne videre og finde et andet sted. Så de herre. Skal i have den perfekte oplevelse med den perfekte kvinde inden hun smutter fra Aalborg. Så skal det være nu. Jeg har allerede bestilt en tid imorgen eftermiddag igen. :) 

God fornøjelse til jer alle brødre. 

Pigen. 10 (Billederne er ægte)

Stedet. 8 

Sex. Min skala er lige sprunget. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg fik også endelig tiden til at passe med et besøg hos hende. Desværre kun 15 min, og af en eller anden grund ville min pik sku ikke rigtigt være med. Det er ellers normalt ikke et problem, men shit happens. Any way Rosa var pæn, model smuk, ikke sådan naturlig smuk, men model smuk, hvis det giver en ide om hvad der menes. Hun var sød og høflig, og vi fik efter lidt start problemer gang i dyret. Hun tog det hele meget pænt, selv om der kun var betalt for 15 min. Masser af øjen kontant imens hun sutter, og kæft et syn at blive redet af hende!!

Hun sagde hun kom igen i næste måned.

Del dette indlæg

Link til indlæg
poulhansen skrev, for 19 timer siden:

Jeg fik også endelig tiden til at passe med et besøg hos hende. Desværre kun 15 min, og af en eller anden grund ville min pik sku ikke rigtigt være med. Det er ellers normalt ikke et problem, men shit happens. Any way Rosa var pæn, model smuk, ikke sådan naturlig smuk, men model smuk, hvis det giver en ide om hvad der menes. Hun var sød og høflig, og vi fik efter lidt start problemer gang i dyret. Hun tog det hele meget pænt, selv om der kun var betalt for 15 min. Masser af øjen kontant imens hun sutter, og kæft et syn at blive redet af hende!!

Hun sagde hun kom igen i næste måned.

Enig. er man til det visuelle, er det endnu et plus. Hun er gudelækker....og kysser som en drøm

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...