Clonatu 8 Skrevet 8. Oktober, 2019 (edited) Mit visit skete for noget tid siden. Kommunikation : via SMS, lidt kompliceret ind i mellem. Lokation : centralt, lille lejlighed med et endnu mindre badeværelse Pigen : typisk dansk pige, hverken modelsmuk eller grim, høj, smuk krop, fake bryster. Akten : har leveret alt, hvad hun skulle, intet at klage over.Tillader ikke fingering og alt er beskyttet. Positive ting : pigen er sød, med en lækker krop.God service og jeg kan lide, hun har ægte og nye billeder på hendes annonce. Mindre positiv : lejligheden er for lille.Hun slog en prut, mens jeg tog hende bagfra, næsten til at besvime, men jeg overlevede. Gentagelsesfare : hvis hun ændrer adressen og bliver lidt mere "luksus", ja, måske. Anbefales? Hvis man leder efter en dansk halvprof/amatør, klart. https://annoncelight.dk/showad/274448 Redigeret 8. Oktober, 2019 af Clonatu Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 8. Oktober, 2019 Hold da op hun ser dejlig ud. Og så klager jyderne?? Og hun slog simpelt hen en prut mens du tog hende bagfra?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Clonatu 8 Skrevet 8. Oktober, 2019 Det var en sådan stile og rolig prut, sikkert nok ikke med vilje, men stanken har næsten slået mig ud... Hun har dog mine anbefalinger. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rolias 536 Skrevet 8. Oktober, 2019 Clonatu skrev, for 1 time siden: Mindre positiv : lejligheden er for lille.Hun slog en prut, mens jeg tog hende bagfra, næsten til at besvime, men jeg overlevede. Hold op hvor jeg grinte det sker en gang i mellem, godt du ikke slikkede hende imens, ellers flot flot pige Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 8. Oktober, 2019 Clonatu skrev, for 1 time siden: Det var en sådan stile og rolig prut, sikkert nok ikke med vilje, men stanken har næsten slået mig ud... Smukke kvinders prutter lugter ikke...... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Benjamin 2633 Skrevet 8. Oktober, 2019 Clonatu skrev, for 2 timer siden: Det var en sådan stile og rolig prut, sikkert nok ikke med vilje, men stanken har næsten slået mig ud... Hun har dog mine anbefalinger. Måske noget for @Jackd97 ? Mvh Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
torbenb 339 Skrevet 8. Oktober, 2019 Har besøgt hende nogle gange igennem årene. Hun er typisk aktiv en eller to dage midt på ugen og så mest i dagtiden. Dejlig pige som er naturlig og ( synes jeg) temmelig charmerende. Med er kønt ansigt. Hun er slankere end hendes billeder giver udtryk for. T Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jackd97 16 Skrevet 9. Oktober, 2019 Benjamin skrev, den 8/10/2019 at 13:46: Måske noget for @Jackd97 ? Mvh Maybe haha eneste negative er at hun er for tynd ellers havde jeg med glæde stukket næsen i hendes numse 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg