Hop til indhold

Recommended Posts

Mit visit skete for noget tid siden.

Kommunikation : via SMS, lidt kompliceret ind i mellem.

Lokation : centralt, lille lejlighed med et endnu mindre badeværelse

Pigen : typisk dansk pige, hverken modelsmuk eller grim, høj, smuk krop, fake bryster.

Akten : har leveret alt, hvad hun skulle, intet at klage over.Tillader ikke fingering og alt er beskyttet. 

Positive ting : pigen er sød, med en lækker krop.God service og jeg kan lide, hun har ægte og nye billeder på hendes annonce.

Mindre positiv : lejligheden er for lille.Hun slog en prut, mens jeg tog hende bagfra:roll:, næsten til at besvime, men jeg overlevede.

Gentagelsesfare : hvis hun ændrer adressen og bliver lidt mere "luksus", ja, måske.

Anbefales? Hvis man leder efter en dansk halvprof/amatør, klart.

https://annoncelight.dk/showad/274448

Redigeret af Clonatu

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tvr

Hold da op hun ser dejlig ud. Og så klager jyderne??

Og hun slog simpelt hen en prut mens du tog hende bagfra?? 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det var en sådan stile og rolig prut, sikkert nok ikke med vilje, men stanken har næsten slået mig ud... 

Hun har dog mine anbefalinger. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Clonatu skrev, for 1 time siden:

Mindre positiv : lejligheden er for lille.Hun slog en prut, mens jeg tog hende bagfra:roll:, næsten til at besvime, men jeg overlevede.

Hold op hvor jeg grinte :P det sker en gang i mellem, godt du ikke slikkede hende imens, ellers flot flot pige B)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tvr
Clonatu skrev, for 1 time siden:

Det var en sådan stile og rolig prut, sikkert nok ikke med vilje, men stanken har næsten slået mig ud... 

Smukke kvinders prutter lugter ikke......

Del dette indlæg

Link til indlæg
Clonatu skrev, for 2 timer siden:

Hun har dog mine anbefalinger. 

Måske noget for @Jackd97 ?

Mvh

:shock:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har besøgt hende nogle gange igennem årene. Hun er typisk aktiv en eller to dage midt på ugen og så mest i dagtiden. 
Dejlig pige som er naturlig og ( synes jeg) temmelig charmerende. Med er kønt ansigt.

Hun er slankere end hendes billeder giver udtryk for.

T

Del dette indlæg

Link til indlæg
Benjamin skrev, den 8/10/2019 at 13:46:

Måske noget for @Jackd97 ?

Mvh

:shock:

Maybe haha eneste negative er at hun er for tynd ellers havde jeg med glæde stukket næsen i hendes numse 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...