Pite 3295 Skrevet 8. Oktober, 2019 Hej Har set flere annoncer på det sidste som DENNE hvad er der galt med mænd over 55 ? Pite 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 8. Oktober, 2019 Der er intet galt i mænd over 55 år, men handler vel om at der skal sættes en nedre og øvre aldersgrænse. Jeg foretrækker selv ældre mænd. Der er jo flere gp'er som ikke har alderskriterier. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Coco Darling 798 Skrevet 8. Oktober, 2019 Hun skriver “Ønsker ikke kontakt med unge fyre! Min 30 år og max 55 år, og kun danske mænd!!” Jeg tænker hun ikke ønsker sex med nogle der kan været hinde børn eller far. At hun kun ønsker sex med nogle der er tæt på hinde egen aldre. Så se det ikke som der er noget galt med din aldre. Og nyd så der er andre piger, der fortrækker voksen modne mænd 5 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GenerationX 165 Skrevet 8. Oktober, 2019 Tror ikke du skal tage så personligt på det for det fungere også den anden vej jo som f.eks. i denne: https://annoncelight.dk/showad/280449 Der skal du være 40+ men generalt syntes jeg de fleste ikke er så specifikke hvad alder angår og når det endeligt er syntes jeg at se det er mere sådan noget min. 25 år eller i den dur. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 8. Oktober, 2019 (edited) Der er ikke noget galt med mænd over 55. Jeg har f.eks kun blevet mødt med velvilje og venlige ord de steder, hvor jeg er kommet. De pågældende piger aner bare ikke, hvad de går glip af , men det er deres eget problem. Der er jo mange andre fisk i akvariet til dem over 55. Redigeret 8. Oktober, 2019 af Borende X 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rolias 536 Skrevet 8. Oktober, 2019 Ved godt at dette ondlæg kan giver problemer, men hvis du ikke skal vise kørekort kan du justere lidt på alderen, det er der en del GP'ere der gør, og er du 57 så tag chancen hun ser meget spændende ud Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Olddick 82 Skrevet 8. Oktober, 2019 Ro på, der er masser af unge lækre piger der tager godt imod mænd, der er langt over 55 at der så er enkelte, som frasiger sig modne mænd, må vi leve med. hende der henvises til i annoncen ser faktisk ikke ud til at være særlig ung elle lækker, så lad da hende styre det. Hvis hun mener hun kan vælge mænd i en bestemt aldersgruppe er det jo fint, måske hun bliver klogere med alderen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
spritsaillateen 164 Skrevet 8. Oktober, 2019 ... og kun danske mænd. Det er vel egentligtaget ulovligt. Det kunne være interessant at lave en indberetning til ligebehandlingsnævnet. Det er dog ikke ulovligt at forskelsbehandle på grund af alder. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest allo-allo Skrevet 8. Oktober, 2019 Der skal vel bare moms på...? Fx Chantall på Cassiopeiastars har vel været 38 i de seneste 10 år eller deromkring. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9413 Skrevet 8. Oktober, 2019 Mon ikke bare at kvinden ikke gider at dyrke sex med gamle mænd. Hun har så sat grænsen ved 55 år, sikkert ud fra den betragtning at hun godt er klar over, at mænd gerne lyver sig yngre. Så i praksis handler det måske mere om, at sikre sig at hun ikke modtager mænd over 65 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 8. Oktober, 2019 spritsaillateen skrev, for 20 minutter siden: og kun danske mænd. Det er vel egentligtaget ulovligt forhåbentlig ikke. Man bestemmer vel selv hvem man vil have sex med. Og det gør partneren så også. Og kun hvis man vil have sex med hinanden, har man sex. Alt andet er vel egentlig ulovligt..... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MizzAnne 1216 Skrevet 8. Oktober, 2019 spritsaillateen skrev, for 32 minutter siden: ... og kun danske mænd. Det er vel egentligtaget ulovligt. Det kunne være interessant at lave en indberetning til ligebehandlingsnævnet. Det er dog ikke ulovligt at forskelsbehandle på grund af alder. Det er der så til gengæld rigtig, rigtig mange piger der kører med -- mig selv inklusive!! Og det er der super gode grunde til - derfra og så til at lave en indberetning - jamen, held og lykke med det da - én ting er når det gælder varer og services af mindre personlig karakter -- når det gælder noget så personligt som sex, så er der dæleme ingen andre der skal bestemme det - ligesom jeg også vælge båtnakker fra Pite skrev, 1 time siden: Hej Har set flere annoncer på det sidste som DENNE hvad er der galt med mænd over 55 ? Pite Der er absolut INTET galt med mænd over 55 Det er jo bare en smagssag - ligesom en del vælger mig fra som gp, fordi jeg ikke er 25 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pite 3295 Skrevet 8. Oktober, 2019 allo-allo skrev, for 31 minutter siden: Der skal vel bare moms på...? Fx Chantall på Cassiopeiastars har vel været 38 i de seneste 10 år eller deromkring. Besøgte Chantall i 2001 eller der omkring i det lille grønne hus på Langelinie i Vejle og der var hun 34 år, så ...... men hun er stadig lækker Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 8. Oktober, 2019 (edited) spritsaillateen skrev, 1 time siden: ... og kun danske mænd. Det er vel egentligtaget ulovligt. Det kunne være interessant at lave en indberetning til ligebehandlingsnævnet. Det er dog ikke ulovligt at forskelsbehandle på grund af alder. Prostitution er et ikke anderkendt erhverv og området er ulovreguleret. Dette medføre, at prostituerede ikke er underlagt lovregulering om diskrimination og, heldigvis for dette, så de prostituerede selv kan vælge, hvem de vil have sex med. Så derfor er det ikke ulovligt, når en prostitueret kun ønsker sig kunder med en vis etnisk baggrund eller frabeder sig andre. Redigeret 8. Oktober, 2019 af Gæst Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Seductiongirls 4002 Skrevet 8. Oktober, 2019 spritsaillateen skrev, for 49 minutter siden: ... og kun danske mænd. Det er vel egentligtaget ulovligt. Det kunne være interessant at lave en indberetning til ligebehandlingsnævnet. Det er dog ikke ulovligt at forskelsbehandle på grund af alder. Nu handler det jo ikke om en vare på en hylde i Fakta, men om lyst, vi alle tænder på hver sit og gudske tak for det Men i dag kan folk jo blive støtte over alt, fra en flødebolle bliver kaldt en n....bolle eller kan finde noget galt i så meget med farve, at de finder det diskriminerende Vi fik engang en mail fra en fyr, hvis “ven” tog det stødende at der var en pige hos os ( udad på det tidspunkt 24 faste piger ) hvor der stod modtager kun skandinavisk gæster. Han ville gå til ekstra bladet, medierne, kontant og meget andet med det som vores svar tilbage var, alle mennesker har hver sin lyst, begær og behov, ingen skal tvinges til at tage nogen de ikke tænder på, har kemi med eller har lyst til. Men han var da mere end velkommen til at gå videre med det. Der er piger, der siger nej til tusset fyre, rocker lignede fyre, tynde fyre, overvægtige, kørestolsbrugere, handikappet, skaldet fyre, unge fyre, gamle mænd, Danske fyre, udenlandske fyre, veludrustet fyre osv. Lige så vel som i gæster vælger ud i pigerne, efter hvad der tænder jer, så er det vel ikke for meget af nogen piger også gør Der skal 2 til Tango, så spiller melodien meget bedre... 13 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 8. Oktober, 2019 MizzAnne skrev, for 20 minutter siden: Det er der så til gengæld rigtig, rigtig mange piger der kører med -- mig selv inklusive!! Og det er der super gode grunde til ...... Der har været mange tråde/indlæg herinde om, hvorfor man kun modtager "danske mænd", og det er vel i grunden bare en politisk korrekt omskrivning af, at man ikke ønsker at dele seng med muhammedanere og turbanésere. Og det er der vel netop "supergode grunde til", f.eks deres generelle kvindesyn. Jeg ville da heller ikke ligge og stikke i én, der grundliggende foragtede mig eller så ned på mig. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 8. Oktober, 2019 Seductiongirls skrev, for 2 minutter siden: Vi fik engang en mail fra en fyr, hvis “ven” tog det stødende at der var en pige hos os ( udad på det tidspunkt 24 faste piger ) hvor der stod modtager kun skandinavisk gæster. Han ville gå til ekstra bladet, medierne, kontant og meget andet med det som vores svar tilbage var, alle mennesker har hver sin lyst, begær og behov, ingen skal tvinges til at tage nogen de ikke tænder på, har kemi med eller har lyst til. Men han var da mere end velkommen til at gå videre med det. Hvis man tvinges til at have sex med een man ikke vil have sex med, er det et overgreb, og seksuelle overgreb er da langt mere alvorligt en en eventuel stødende kommentar..... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Seductiongirls 4002 Skrevet 8. Oktober, 2019 tvr skrev, for 5 minutter siden: Hvis man tvinges til at have sex med een man ikke vil have sex med, er det et overgreb, og seksuelle overgreb er da langt mere alvorligt en en eventuel stødende kommentar..... Lige præcis... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 8. Oktober, 2019 (edited) spritsaillateen skrev, 1 time siden: ... og kun danske mænd. Det er vel egentligtaget ulovligt. Det kunne være interessant at lave en indberetning til ligebehandlingsnævnet. Det er dog ikke ulovligt at forskelsbehandle på grund af alder. Hmmm, sidder der mon så for enden en dommer som i min hadereklame nr. 1, "Spangsbergs flødebollelov", og dømmer "du må godt"? I øvrigt er det faktisk ulovligt at forskelsbehandle på grund af alder, men alligevel bliver mange "sølvræve" afskediget – og med alle mulige andre begrundelser end netop alder. Redigeret 8. Oktober, 2019 af Borende X 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
spritsaillateen 164 Skrevet 8. Oktober, 2019 Borende X skrev, for 11 minutter siden: I øvrigt er det faktisk ulovligt at forskelsbehandle på grund af alder, men alligevel bliver mange "sølvræve" afskediget – og med alle mulige andre begrundelser end netop alder. Det gælder kun på arbejdsmarkedet. Du må gerne forskelsbehandle når du sælger en service (rabat for visse aldersgrupper, diskoteker kun for visse aldersgrupper etc.) 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
spritsaillateen 164 Skrevet 8. Oktober, 2019 Sutteålen skrev, for 23 minutter siden: Prostitution er et ikke anderkendt erhverv og området er ulovreguleret. Dette medføre, at prostituerede ikke er underlagt lovregulering om diskrimination og, heldigvis for dette, så de prostituerede selv kan vælge, hvem de vil have sex med. Så derfor er det ikke ulovligt, når en prostitueret kun ønsker sig kunder med en vis etnisk baggrund eller frabeder sig andre. Tak for informationen. Det var jeg faktisk ikke klar over. Jeg ved blot at det er et krav at alle der sælger sex skal registrere sig som selvstændige erhvervsdrivende hos SKAT, og troede derfor at der galt samme regler som for alle andre erhvervsdrivende. Dertil skal det lige siges at jeg sagtens forstår hvorfor nogle ikke ønsker sex med visse etniske grupper. Har blot gået og funderet over den finurlige juridiske problemstilling jeg troede det var. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 8. Oktober, 2019 (edited) spritsaillateen skrev, for 8 minutter siden: Tak for informationen. Det var jeg faktisk ikke klar over. Jeg ved blot at det er et krav at alle der sælger sex skal registrere sig som selvstændige erhvervsdrivende hos SKAT, og troede derfor at der galt samme regler som for alle andre erhvervsdrivende. Dertil skal det lige siges at jeg sagtens forstår hvorfor nogle ikke ønsker sex med visse etniske grupper. Har blot gået og funderet over den finurlige juridiske problemstilling jeg troede det var. Prostitution befinder sig i en "grå-zone". Det kan være både godt og skidt, og forstår da godt din undren. Der er en retskilde inden for jura, der hedder forholdets natur. Denne går egentlig bare ud på, at man bruger sin sunde fornuft til at bedømme en given sag. Denne ville man nok anvende i sådan en situation, da ens sunde fornuft burde komme frem til, at en prostitueret selv må bestemme hvem de dyrker sex med. Modsat så kunne det jo tyde på tvang, hvilket er ulovligt, som jeg tror en anden bruger også gør opmærksom på. Afsluttende, så må det vel bare konstateres, at man ikke kan sammenligne prostitueredes annoncer med andre erhverhvsannoncer. Redigeret 8. Oktober, 2019 af Gæst Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest kenderen Skrevet 8. Oktober, 2019 Pite skrev, for 2 timer siden: Hej Har set flere annoncer på det sidste som DENNE hvad er der galt med mænd over 55 ? Pite måske pigerne kan graduere prisen alt efter hvor lækker/sød kunden er... det tror jeg at jeg ville gøre i samme "profession" Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 8. Oktober, 2019 kenderen skrev, Lige nu: måske pigerne kan graduere prisen alt efter hvor lækker/sød kunden er... det tror jeg at jeg ville gøre i samme "profession" Fanerme en god ide - så skal jeg til at tjene nogen gysser og ha masser af fisssssss på samme tid Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 8. Oktober, 2019 spritsaillateen skrev, for 46 minutter siden: Det gælder kun på arbejdsmarkedet. Du må gerne forskelsbehandle når du sælger en service (rabat for visse aldersgrupper, diskoteker kun for visse aldersgrupper etc.) Nu forstod jeg det sådan, at du talte helt generelt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg