Hop til indhold
Sillej7080

Ud af prostitution

Recommended Posts

@Bamsen 

Hvor er det dog dejligt at du også ser lyst på livet - Det gør ens hverdag meget nemmere . For en del år siden hjalp jeg selv en Pige fra A Gruppen med et lille lån på 2500 kr. Jeg skulle have penge retur den efter følgende Torsdag i Albani gade i Odense. Da jeg stod og ringede på , var der ingen som havde set den pågældende pige ,hun var ikke kommet på vagt og de tilstedeværende Damer nævnte i kor.

HVORDAN FANDEN KUNNE DU VÆRE SÅ DUM. De efterfølgende gange vor der var aftalt et møde så jeg kunne få mine penge retur, der dukkede den pågældende pige aldrig op  og skiftede der efter sit navn flere gange. 

Jeg har stor respekt for alle som gerne vil ud af dette virke som GP. Men for det lykkedes er man nød til selv at gå forrest og opsøge den hjælp som kan bringe Sillej videre.

Og jeg vil da også Spørge Sillej hvor meget du nu mangler af de 2500 kr her efter 10 dages indsamling ?? 

Madame Elisabeht

Redigeret af Madame-elisabeht(TV)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har holdt mig fra det i over 1 mdr. 

Men ja hverdag er en kamp, og der er tit man føler det nemmere og vende tilbage. Men så ser man på hvor langt man er nået, og de mennesker som har hjulpet en også tager man sig sammen.

Jeg har fået de 1250 kr af @Bamsen som jeg er taknemlig for. Prøver at spare på alt for kunne få betalt regningerne. Samt prøver at finde en løsning på de sidste penge men det ikke nemt

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sillej7080 skrev, den 15.10.2019 at 11:30:

Jeg har holdt mig fra det i over 1 mdr. 

Men ja hverdag er en kamp, og der er tit man føler det nemmere og vende tilbage. Men så ser man på hvor langt man er nået, og de mennesker som har hjulpet en også tager man sig sammen.

Jeg har fået de 1250 kr af @Bamsen som jeg er taknemlig for. Prøver at spare på alt for kunne få betalt regningerne. Samt prøver at finde en løsning på de sidste penge men det ikke nemt

@Madame-elisabeht(TV)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...