Hop til indhold
Sillej7080

Ud af prostitution

Recommended Posts

Kære @Sillej7080, send mig en pm, jeg vil gerne hjælpe dig fordi jeg har arbejdet med godgørende projekter verden rundt, du kan låne fra mig, om du kan aflevere det om 1år eller om 100 år betyder ikke noget for mig,vigtigste er du skal væk fra det som du kan ikke lide, og love med gud og alt som jeg holder af i mit liv , jeg vi intet af dig, det er snart jul så jeg vil hjælpe dig og jeg har en datter som er min øjesten og derfor vil jeg gerne at du har det godt 

Ja, jeg har en livs regler, godt gerninger giver dig godt tilbage ;)

Og understreger, intet fra dig, kun en pæn tak er nok 

Mkh Sebmus

Del dette indlæg

Link til indlæg
Frodige Ida skrev, for 55 minutter siden:

De fleste kreditorer er til at snakke med med henstand af gæld i en korter periode. Mon ikke det er den bedste løsning.

Absolut. Håber det løser sig for dig og du kommer videre i livet. De bedste ønsker herfra. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tvr
Sebmus skrev, for 3 timer siden:

Kære @Sillej7080, send mig en pm, jeg vil gerne hjælpe dig fordi jeg har arbejdet med godgørende projekter verden rundt, du kan låne fra mig, om du kan aflevere det om 1år eller om 100 år betyder ikke noget for mig,vigtigste er du skal væk fra det som du kan ikke lide, og love med gud og alt som jeg holder af i mit liv , jeg vi intet af dig, det er snart jul så jeg vil hjælpe dig og jeg har en datter som er min øjesten og derfor vil jeg gerne at du har det godt 

Ja, jeg har en livs regler, godt gerninger giver dig godt tilbage ;)

Og understreger, intet fra dig, kun en pæn tak er nok 

Mkh Sebmus

Klasse !!!! Respekt.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej alle dejlige mennesker 

Jeg fik mange positive respons, også i pm, det er dejligt, jeg vil understreger at jeg har jeg mulighed for det , og jeg er i kontakt/dialog med stakkels pige, håber at det kan blive en godt hjælpe for hende, hun har spøgte mig om er det en MEN, og det er en MEN, og det er at hun skal lovet mig at hun kommer aldrig i den branche igen, åbenbart det er ikke til hende 

Tak for ros og rådgivning 

Kh Sebmus

Husk at elske og respektere hinanden 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg syntes det at kontakte kommunen er meget grænseoveskridende da jeg stadig er på et stadie hvor jeg flov over det.

Findes der nogle private steder og søge hjælp?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sillej7080 skrev, for 2 timer siden:

Jeg syntes det at kontakte kommunen er meget grænseoveskridende da jeg stadig er på et stadie hvor jeg flov over det.

Jeg ville nu syntes det er mere flov at tigge penge herinde end at få hjælp fra det offentligt.

Går man til det offentligt vil de naturligvis kigge efter i sømmene om der nu også er betalt skat den korte tid du var i erhvervet. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Frodige Ida skrev, for 40 minutter siden:

Går man til det offentligt vil de naturligvis kigge efter i sømmene om der nu også er betalt skat den korte tid du var i erhvervet. 

Den der fisen lugte kan, det er fisens ejermand - som man siger. 

Frodige Ida skrev, for 40 minutter siden:

Jeg ville nu syntes det er mere flov at tigge penge herinde end at få hjælp fra det offentligt.

Flot at træde på en der ligger ned, flot!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Frodige Ida skrev, 1 time siden:

Hun spurgte, om det var nogen herinde, som havde et job/en opgave, som hun kunne løse, hvor hun kunne tjene 2500.- (ikke noget seksuelt) - Det er da fair nok?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kære Sillej

Hvor længe har du været Snap/Glædespige ?

Hvor gammel er du?

Hvad har du arbejdet med før end du begyndte at sælge Snaps ?

Og hvad vil du gerne arbejde med, for at tjene penge til livets ophold istedet for at snappe ?

2500 kr er jo reelt inden for et reelt mål da vi nu kun har d. 10. 

http://www.relationmedia.dk/ Mangler altid medarbejder i hele landet, til mange forskellige spændende opgaver. Så tænker at der må være noget du vil kunne være dygtig til og på nogle dage har du hurtigt tjent lidt penge. Det kræver selvfølgelig at du er stabil og møde ansvarlig. (men en sjov og spændende arbejdsplads) hvor du selv bestemmer dine arbejdsdage.

Både Bilka og Føtex mangler også altid medarbejder til diverse opgaver i stort set alle byer.

Skulle du ikke ønske dig et reelt arbejde, så ville jeg også tage en tur på Kommunen og få dig en sagsbehandler, for inden længe så starter der jo en ny måned.

Jeg håner du finder en løsning.

Madame Elisabeht

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej sillej7080.

Hvor i Danmark bor du .

På Sjælland?

Hvis det af en eller anden grund glipper med Sebmus, vil jeg kunne hjælpe dig, så giv lyd her i tråden

Pas godt på dig selv

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bamsen skrev, for 7 timer siden:

Hej sillej7080.

Hvor i Danmark bor du .

På Sjælland?

Hvis det af en eller anden grund glipper med Sebmus, vil jeg kunne hjælpe dig, så giv lyd her i tråden

Pas godt på dig selv

Jeg bor på Lolland. Kan jeg evt sende dig en besked 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sillej7080 skrev, den 8/10/2019 at 13:37:

hjælp

Du laver en tråd her. Fortæller du er GP, gerne vil stoppe og møde en lidt ældre fyr med styr på tingene. Du får en masse henvendelser og vælger fornuftigt en tiltrækkende og pålidelig fyr med styr på økonomien, der tænder på at være sammen med en sexet ex GP'er. I flytter sammen og problemet er løst.

Del dette indlæg

Link til indlæg

På sin vi ser det jo smukt, at flere træder til, og vil hjælpe med økonomi m.v.  meeeeen

Ønsker man at træde ud af branchen, burde man nok ikke have den store lyst til, at begynde at opbygge flere relationer til køberne.   Sagt på en anden vis:  Det er let at sige "Jeg vil forlade branchen" det er faktisk ret svært at gøre det. og det kan der være mange grunde til.

Jeg synes man skal opsøge professionel hjælp og støtte.  Ja, det er muligt at man er lidt flov over det, men det forsvinder hurtigt når man opdager, at der faktisk findes instanser, der dels vil hjælpe og dels er klædt på til den slags opgaver.

Google man lidt "hjælp til at komme ud af prostitution"  vælter det op med en masse link, instanser m.v.  Det kan bestemt anbefales at læse en masse af disse links, og så rette henvendelse der hvor man føler, at de kan hjælpe en.

I de fleste tilfælde handler det jo ikke bare om lidt penge for en kort periode, hvorefter man er selvkørende i en ny tilværelse.   En ting er, at man føler at man er stærk, og sagtens kan skabe en ny tilværelse, noget andet er at have modet til, at søge hjælp, for ikke at plumpe i igen, i erkendelse af at det er sværere gjort end sagt.

Redigeret af TheVoice

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja Thevoice. Du har selvfølgelig ret.

Men i Sillej tilfælde drejer det sig ifølge hende selv at klare sig frem til den 1 november , hvor der kommer su.

Og hvis det er rigtigt er det jo småpenge som hun mangler, i forhold til det vi bruger f.eks på de skønne piger der vil lege med os.

Så hvis jeg springer et enkelt møde over, og det kan hjælpe en pige som Sillej.

Så er det Ok med mig det overlever jeg nok ,også økonomisk

Redigeret af Bamsen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Alkoholikeren
Sillej7080 skrev, den 9.10.2019 at 18:40:

hej silje - test om det er muligt at få støtte her,  de behøver ikke kende noget til din fortid i branchen, oprigtigt held og lykke Alko  http://gribverden.dk/sadan-far-du-rad/legater-og-tilskudsordninger

Del dette indlæg

Link til indlæg
Alkoholikeren skrev, for 3 timer siden:

hej silje - test om det er muligt at få støtte her,  de behøver ikke kende noget til din fortid i branchen, oprigtigt held og lykke Alko  http://gribverden.dk/sadan-far-du-rad/legater-og-tilskudsordninger

Hej

Tak, så lige på det du havde linket og man skal være 16-19 år for at kunne søge og jeg bliver 21 denne måned

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Alkoholikeren
Sillej7080 skrev, for 9 timer siden:

Hej

Tak, så lige på det du havde linket og man skal være 16-19 år for at kunne søge og jeg bliver 21 denne måned

Ærgerligt med der findes måske andre "legatvejvisere" -  Tal med din SU vejleder...de ved en masse..

Del dette indlæg

Link til indlæg
TheVoice skrev, for 17 timer siden:

På sin vi ser det jo smukt, at flere træder til, og vil hjælpe med økonomi m.v.  meeeeen

Ønsker man at træde ud af branchen, burde man nok ikke have den store lyst til, at begynde at opbygge flere relationer til køberne.   Sagt på en anden vis:  Det er let at sige "Jeg vil forlade branchen" det er faktisk ret svært at gøre det. og det kan der være mange grunde til.

Jeg synes man skal opsøge professionel hjælp og støtte.  Ja, det er muligt at man er lidt flov over det, men det forsvinder hurtigt når man opdager, at der faktisk findes instanser, der dels vil hjælpe og dels er klædt på til den slags opgaver.

Google man lidt "hjælp til at komme ud af prostitution"  vælter det op med en masse link, instanser m.v.  Det kan bestemt anbefales at læse en masse af disse links, og så rette henvendelse der hvor man føler, at de kan hjælpe en.

I de fleste tilfælde handler det jo ikke bare om lidt penge for en kort periode, hvorefter man er selvkørende i en ny tilværelse.   En ting er, at man føler at man er stærk, og sagtens kan skabe en ny tilværelse, noget andet er at have modet til, at søge hjælp, for ikke at plumpe i igen, i erkendelse af at det er sværere gjort end sagt.

Jeg må desværre give The Voice ret. Hvis man er 21 år og ønsker at træde ud ad prostitution, så er det eneste sted man ikke skal bevæge sig, på sider som denne. Men så er det vigtigt at bruge de muligheder som findes til det.

Jeg vil vove at påstå at det du sidder og laver her er lige så meget prostitution, som at sælge dine snaps . 

Madame Elisabeht

Redigeret af Madame-elisabeht(TV)
fejl

Del dette indlæg

Link til indlæg
Madame-elisabeht(TV) skrev, for 3 timer siden:

Jeg må desværre give The Voice ret. Hvis man er 21 år og ønsker at træde ud ad prostitution, så er det eneste sted man ikke skal bevæge sig, på sider som denne. Men så er det vigtigt at bruge de muligheder som findes til det.

Jeg vil vove at påstå at det du sidder og laver her er lige så meget prostitution, som at sælge dine snaps . 

Madame Elisabeht

Helt enig men hopper nogen i med begge ben er det jo nemt tjent penge.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej. Ja jeg er nok en af disse mænd der hopper i med begge ben, det er måske naivt,

men jeg har hjulpet Sillej lidt økonomisk. Snyder hun mig, det ved jeg ikke...

Men der er da en reel chance for at det hun fortæller er sandt. Og gør hun ikke får jeg jo det ikke at vide,

så jeg kan i min tiltro til mennesker og deres ærlighed, have den tror, at jeg har været godgørende, og det er egentlig en rar fornemmelse.

Er jeg bare en naiv gammel herre, måske...det er muligt. Men jeg lever med det...:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bamsen skrev, for 3 timer siden:

Hej. Ja jeg er nok en af disse mænd der hopper i med begge ben...

Jeg må indrømme at jeg er i samme båd som dig. Jeg har fulgt tråden, og det var først da jeg læste @Madame-elisabeht(TV) og @Frodige Ida's indlæg, at det gik op for mig, at der kunne være "en tvist" til @Sillej7080's indlæg...

Bamsen skrev, for 3 timer siden:

...så jeg kan i min tiltro til mennesker og deres ærlighed, have den tror, at jeg har været godgørende, og det er egentlig en rar fornemmelse...

Ja! - Og uanset om du har investeret i, at Sille fik et lidt lysere syn på kommende tider, eller om hun nu har en Gucci-taske, så har du i hvert fald investeret i troen på det gode i os allesammen. - Og dét, takker jeg i dén grad for.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej MickeyM.

Tak for de pæne ord.

Når jeg skriver at jeg måske er en naiv ældre herre. Er det nok ikke helt rigtigt ( Det med det Naive)

Jeg er rundet de 60 år og har trukket mig tilbage fra arbejdsmarked (det der hedder frivilligt pension)

Men i mit proff arbejdsliv , tilbragte jeg ca 20 år i en virksomhed som levede af at hjælpe folk ( Falck)

Jeg var Redder i dette firma, Hvilket betyder at man møder rigtig mange mennesker og skæbner.( Vestegnen)

Og et stor del af vores job var at beskæftige os med unge mennesker, der var kommet galt afsted. Kriminalitet , Vold , Narko  og alm armod/fattigdom/svigt osv

Og jeg har en gang for meget , hentet unge mennesker, f.eks i Istedgade kvarteret, som havde fået deres sidste fix

( nogen gange også deres første og sidste fix) Dem husker jeg desværre stadig alt for godt.

Så jeg kender alt for godt til , hvad der sker når unge mennesker og især piger ryger igennem vores såkaldte sikkerhedsnet i danmark

Ikke at jeg tror Sillej har den slags problemer ( Slet ikke).

Men jeg har bare mange gange i mit liv, haft den tanke at bare man kunne have gjort noget, ( det var desværre ofte for sent)

Og selvfølgelig havde jeg den tanke ,som bliver luftet af et par andre i tråden,  At det var en nem måde at tjene på Men hvad så.

Jeg ser i dag lyst på livet , men er godt klar over at det ikke er en dans på roser , for alle her i danmark

Mvh  Optimist Bamsen

Redigeret af Bamsen

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...