Hop til indhold
Guest hansenold

masha Thai lady

Recommended Posts

Har besøgt hende for en del år siden. Hun havde Jennys gamle biks på Ålborggade tror jeg. Jeg havde bestilt hende specifikt, men en gammel overvægtig hejre prøvede hele tiden at tage over, før Natasha, som hun hed dengang, dukkede op. Da Natasha endelig kom, var tantraen fuldstændig non-erotisk, og hele forløbet var spild af penge, alle lyster forduftede og jeg forlod stedet uden forløsning.

Senere har jeg hørt, at dem, som  betaler for FP dårligt får lov at få sjoveren indenfor, noget med at hun klemmer benene sammen. Jeg kan faktisk ikke erindre een eneste god anmeldelse af hende. Men jeg synes da du skal prøve, og så fortælle om det her..

Del dette indlæg

Link til indlæg

Masha/Natasha har givet mig nogle af de bedste og ringeste oplevelser i thaiverdenen. Hun er total hæmningsløs på hendes bedste dage og med på alt. Hvad hun formår med hendes yderst spinkle krop er fantastisk, hun elsker det hårdt i alle huller og ikke en dråbe må gå til spilde.

På hendes dårlige dage er hun en katastrofe, sur, tvær og helt umulig at have med at gøre. Stoppede med at besøge hende pga hendes DIVA mentalitet.

Havde ca. 10-12 fantastiske besøg hos hende og 3-4 dårlige, bemærk alle besøg ligger nogle år tilbage.

Håber at hun er tilbage i storform, ville være så fedt og lydløs var hun ikke, nogle gange bange for at vi kunne høres helt til Rådhuspladsen.

Ja, GamleGris, hendes bryster er eksempel på at silikone kan være slemt.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun havde en biks på Zinnsgade Østerbro for en del år siden. Har kun fået massage af hende et par gange og den var elendig. På det tidspunkt ville hun ikke andet, i værtfald med mig. Så jeg kan ikke fortælle mere. Mener der var en tråd for et års tid siden hvor der var en der sagde hun havde fået taget implantaterne ud, så måske de nu er blevet erstattet af noget bedre. Har ikke siden haft lyst til at prøve FP med hende, med henvisning til men erfaring med hendes service niveau tænkte jeg det kunne fås billigere og bedre andre steder. Den med de 27 år er nok ca. 10 år siden.

Redigeret af Sammy

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest hansenold

ok jeg tror jeg droppe det virker som om man skal være heldig på dagen.

Men tak for alle svare 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...