Hop til indhold
Bamsen

Hadefulde angreb

Recommended Posts

Hej derude. Hvad er det der går galt herinde. 

Der er så mange hadefulde angreb på kryds og tværs.

Kalder pigerne for falske , trunter , fede kvinder osv

Hvad fanden sker der. Er der virkelig så mange hadefulde mænd, der åbenbart enten er impotente eller er blevet svigte af en kvinde og nu hader alle kvinder

Jeg er selv et positivt menneske, der ser lyst på tingene.

Jeg elsker kvinder i almindelighed, og kan ikke forstå hvorfor mange af de skønne piger der gider lege med os halvgamle og halvtykke mænd, skal svines til

Og jeg har mødt nogle af de piger der får kniven her , bla fra et nyt medlem der kalder  sig Clonatu oprettet i fredags og kun hadefulde indlæg....Hvorfor??

Han må være 100% impotent, siden den bitterhed

Det er ikke så underligt der er krig i verden med sådanne personer

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Richard Kimble

Hvis du har ret i, at der er nogle som kaldes for fede, så kan du anmelde tråden til moderator.

Vi er dog trætte af kvinder, som henter fotos af unge smukke piger på nettet, og bruger dem som sine egne. Det er falsk markedsføring, som vi gerne vil afsløre.

Derudover forstår jeg ikke dit indlæg. Vi plejer altid at være meget underdanige i forhold til glædespigerne. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Clonatu skrev, for 8 minutter siden:

I wanna be famous... :roll:

Det kan man altså blive på andre og mere positive måder.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Trinetease

EG er blevet Prostitutions branchen’s udgave af Nationen. Det er alt for nemt at sidde og skyde med skarpt på mennesker, man aldrig har mødt, eller har n***** til at møde i virkeligheden. 

Og for nogle brugere herinde, er det deres udgave af Facebook. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Richard Kimble
Trinetease skrev, for 9 minutter siden:

EG er blevet Prostitutions branchen’s udgave af Nationen. Det er alt for nemt at sidde og skyde med skarpt på mennesker, man aldrig har mødt, eller har n***** til at møde i virkeligheden. 

Og for nogle brugere herinde, er det deres udgave af Facebook. 

Det forstår jeg ikke. Hvis der er nogle, som generer jer herinde, så kan I bare klage til moderator. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg synes at flertallet af skribenter herinde er positive eller ikke hadefulde, men desværre får de hadefulde og negative for megen opmærksomhed, som lige nu.

Jeg tror nu heller ikke at det gør det mere positivt at "provokere" med impotent og svigt.

Måske @Richard Kimbles forslag om at anmelde til moderat istedet for at kommenterer på de hadefulde indlæg.

God, dejlig dag til alle og hvis det er i dag du møder den bedste GP så smil og vær glad og husk den gode anmeldelse :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Trinetease
Richard Kimble skrev, for 10 minutter siden:

Det forstår jeg ikke. Hvis der er nogle, som generer jer herinde, så kan I bare klage til moderator. 

Det er sandt, men det giver jo ikke nogen mening at klage til en Moderator over den generelle stemning. Eller klage over at nogle skal kommentere i ALT, også det som ikke vedkommer dem. Jeg tænker at moderatorerne har rigeligt at se til i forvejen. 

Der er den Generelle, til tider Hetz agtige stemning jeg taler om. Og der sidder altså en håndfuld herinde, som har et behov for at blive set/hørt i alt.

Redigeret af Trinetease

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Hmm alle indlæg bør som udgangspunkt være saglige og med et ordentligt sprogbrug det er trods alt mennesker vi skriver om, og den vinkel med personhad eller tilsvarende er ikke ok, men men de der annoncere med falske fotos - eller falske ydelser/priser eller ikke vil levere det aftalte, de der snyder de der........bør anmeldes herinde og stadigvæk vil det være rette gode stil at bevare en ordentlig tone - At side anonym bag en skærm og skrive som TS beskriver er ikke ok,  jeg syntes der er meget langt imellem de helt grimme  indslag om de skønne kvinder - men rent principielt har trådstarter da helt ret, måske trådstarter kunne komme med en del eksempler fra guiden, når der som der skrives   "Hej derude. Hvad er det der går galt herinde. Der er så mange hadefulde angreb på kryds og tværs."

Jeg tænker (foreslår) blot 30 indlæg, der er som beskrives i citatet i over en 30 dages periode, svarende til 1. anmeldelse om dagen der lever op til de kriterier ? 

Kunne @Bamsen TS det?

DBH 

Alko

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Røvslikker

....hmmm for at stoppe afsporingen( ja..der er nogle som skal kommentere på alt), og vende tilbage til TS's indlæg....oplever nu ikke en så kraftig negativ beskrivelse af pigerne som ts skitserer, og på den anden side er det nok der rummeligheden er på sin plads...:)

Redigeret af Røvslikker

Del dette indlæg

Link til indlæg

Mange af de tråde der ender i hadefulde kommentar og personangreb, skylde at der er nogle brugere som har en tendes til at skulle kommentere på næsten ALLE tråde.
Selv hvis det er en tydelig troll, der bare kommer med en dum kommentar, føler disse brugere sig forpligtet til at kommentere på det.

Nogle indlæg skal man bare lade stå uden at kommentere på dem, men det er der nogen som ikke magter.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bamsen skrev, for 11 timer siden:

Der er så mange hadefulde angreb på kryds og tværs.

Bamsen skrev, for 11 timer siden:

Han må være 100% impotent, siden den bitterhed

meget flot at "et positivt menneske der ser lyst på tingene" lige slutter af med et angreb der ikke har baggrund i noget som helst viden men bare er trukket op af angrebsskuffen

fej for egen dør Bamse

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Richard Kimble

Jeg savner dokumentation for påstanden om hadefulde angreb. Kan I linke til tråde, hvor I føler, at der bliver gået over stregen?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Trinetease
Richard Kimble skrev, for 35 minutter siden:

Jeg savner dokumentation for påstanden om hadefulde angreb. Kan I linke til tråde, hvor I føler, at der bliver gået over stregen?

At linke til hvad man føler er et angreb, giver kun anledning til at starte en dum debat forfra.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Tatra
Trinetease skrev, for 2 minutter siden:

At linke til hvad man føler er et angreb, giver kun anledning til at starte en dum debat forfra.

Ligesom det kan foranledige dem, der absolut hele tiden skal kommentere alt og alle, til at fortsætte deres gøremål.

Del dette indlæg

Link til indlæg
AalborgLook skrev, for 5 timer siden:

Mange af de tråde der ender i hadefulde kommentar og personangreb, skylde at der er nogle brugere som har en tendes til at skulle kommentere på næsten ALLE tråde.
Selv hvis det er en tydelig troll, der bare kommer med en dum kommentar, føler disse brugere sig forpligtet til at kommentere på det.

Nogle indlæg skal man bare lade stå uden at kommentere på dem, men det er der nogen som ikke magter.

Trinetease skrev, for 6 timer siden:

Det er sandt, men det giver jo ikke nogen mening at klage til en Moderator over den generelle stemning. Eller klage over at nogle skal kommentere i ALT, også det som ikke vedkommer dem. Jeg tænker at moderatorerne har rigeligt at se til i forvejen. 

Der er den Generelle, til tider Hetz agtige stemning jeg taler om. Og der sidder altså en håndfuld herinde, som har et behov for at blive set/hørt i alt.

Tatra skrev, for 12 minutter siden:

Ligesom det kan foranledige dem, der absolut hele tiden skal kommentere alt og alle, til at fortsætte deres gøremål.

Hvem helt præcist er de brugere der kommenterer på alt?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Richard Kimble
Tatra skrev, for 22 minutter siden:

Jeg vidste slet ikke, at der en øvre grænse for indlæg :-o

Del dette indlæg

Link til indlæg
People Pleaseren skrev, for 12 minutter siden:

Jeg vil ikke hænge nogen ud, da det er et person angreb...
Men hvis du kigger i det politiske forum og ser på nogle af de aktive bruger der, så opstår det nogle gange når de forvilder sig ud i de øvrige forrums.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Richard Kimble
Trinetease skrev, for 31 minutter siden:

Igen! Er der tale om hadefulde personangreb, så anmelder du du bare indlægget til moderatoren, så tager de fat i vedkommende. Jeg kan ikke tage jeres påstande om hadefulde angreb seriøst når I ikke vil linke til eksempler på dem. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Trinetease
People Pleaseren skrev, for 15 minutter siden:

Hvis jeg nu skriver det her - så starter jeg jo balladen helt forfra. Og laver iøvrigt et personangreb. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Richard Kimble
AalborgLook skrev, Lige nu:

Jeg vil ikke hænge nogen ud, da det er et person angreb...
Men hvis du kigger i det politiske forum og ser på nogle af de aktive bruger der, så opstår det nogle gange når de forvilder sig ud i de øvrige forrums.

“Politik” er rigtigt nok blevet til en platform for indebrændte typer til højre for Djengis Khan, men jeg har endnu tilgode at læse hadefulde indlæg fra de herrer i andre fora...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Trinetease
Richard Kimble skrev, for 2 minutter siden:

Igen! Er der tale om hadefulde personangreb, så anmelder du du bare indlægget til moderatoren, så tager de fat i vedkommende. Jeg kan ikke tage jeres påstande om hadefulde angreb seriøst når I ikke vil linke til eksempler på dem. 

Så lad være med at tage det seriøst - Andre end jeg har set/oplevet det. Så jeg tænker at vi ikke er helt galt på den.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Richard Kimble skrev, Lige nu:

“Politik” er rigtigt nok blevet til en platform for indebrændte typer til højre for Djengis Khan, men jeg har endnu tilgode at læse hadefulde indlæg fra de herrer i andre fora...

Du ved udemærket godt at de slemme postes jo bliver slette efter de er blevet anmeldt, så det er lidt svært at linke til dem.
Nemtøs var ude for en slem omgang af et par forsmåede bruger, men de indlæg er nu slettet.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Alle.

Jeg skrev dette indlæg, fordi jeg synes at Trine Tease, blev angrebet unødvendigt hårdt.

Jeg har mødt Trine 3 gange i foråret, og kalde hende en tyk eller fed trunte, er bare ikke i orden.

Den Trine jeg mødte , var den gang hun havde sine meget store bryster ( jeg er babsoman)

Dengang vil jeg skyde hende til at veje mellem 60 og max  65 kg

Det er i min optik en slank kvinde, hvilket også var mit indtryk af hende.

At jeg mente at man må være impotent, er måske hårdt nok sagt/skrevet, men den bitterhed der bliver lagt for dagen, især fra den person der var mest voldsom i sine angreb,

Jeg har læst alle den persons indlæg ca 21 på 3-4 dage. alle indlægene er negative. Hvorfor?

Hvis en pige ikke lever op til det man forventer, er det da muligt at gå igen 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Røvslikker

...vor herre til hest en børnehave, har i virkelig ikke andet at fordrive tiden med...har selv tidligere foreslået at indføre et max på 1000 indlæg hvorefter profilen slettes, men dem med + en tusse indlæg kan jo evaluere på hvem der kommenterer på alle tråde ...mega sørgelig tråd hvor bunden af situations fornemmelse er nået :rolleyes:

Redigeret af Røvslikker

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...