Hop til indhold
Bamsen

Hadefulde angreb

Recommended Posts

Røvslikker skrev, for 1 time siden:

...vor herre til hest en børnehave, har i virkelig ikke andet at fordrive tiden med...har selv tidligere foreslået at indføre et max på 1000 indlæg hvorefter profilen slettes, men dem med + en tusse indlæg kan jo evaluere på hvem der kommenterer på alle tråde ...mega sørgelig tråd hvor bunden af situations fornemmelse er nået :rolleyes:

Børnehave? Nu synes jeg ikke vi skal være uforskammede imod uskyldige små børn. Dette er en voksenhave i fuld sving. Men jeg er helt med på det med max 1000 indlæg. Faktiskt et rigtigt godt forslag. Smid mig gerne ud og slet min profil!!! Jeg klarer det desværre ikke selv. Sådan er det jo med misbrug. Jeg er her fordi ingen stopper mig. Forbyd snus og belæg bruget med dødsstraf så skal jeg nok klare at være uden. Men sig ikke at det er dumt at bruge snus og en børnehave at snuse, det hjælper mig ikke et spor. 

Eroguide er et helt og totalt unødvendigt lort, men alligevel lidt sjovt indimellem. Lidt som snus. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Richard Kimble
Røvslikker skrev, for 11 timer siden:

...vor herre til hest en børnehave, har i virkelig ikke andet at fordrive tiden med...har selv tidligere foreslået at indføre et max på 1000 indlæg hvorefter profilen slettes, men dem med + en tusse indlæg kan jo evaluere på hvem der kommenterer på alle tråde ...mega sørgelig tråd hvor bunden af situations fornemmelse er nået :rolleyes:

Jeg er enig i, at tråden har udviklet sig i en ynkelig retning, men måske af lidt andre grunde end dine.  

Trådstarter kunne have meldt rent flag fra start af og skrevet hvad han var fortørnet over i stedet det her fedtspilleri, hvor den “krænkede” part senere  melder sig i diskussionen uden at afsløre sin personlige andel i diskussionen. 

Vor Herre til hest!

Del dette indlæg

Link til indlæg
People Pleaseren skrev, for 16 timer siden:

Hvem helt præcist er de brugere der kommenterer på alt?

Du kan jo se på antallet af indlæg hos en bruger. Selvfølgelig betyder profilens alder noget, men jeg har fx selvfølgelig kun så mange indlæg, fordi jeg i perioder kommenterer i mange tråde. Nu steg tælleren igen.

Det kunne være sjovt, hvis der var en liste over brugere med flest indlæg, flest indlæg denne måned og dette år ...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bebop skrev, for 1 time siden:

Du kan jo se på antallet af indlæg hos en bruger. Selvfølgelig betyder profilens alder noget, men jeg har fx selvfølgelig kun så mange indlæg, fordi jeg i perioder kommenterer i mange tråde. Nu steg tælleren igen.

Det kunne være sjovt, hvis der var en liste over brugere med flest indlæg, flest indlæg denne måned og dette år ...

Listen finder du delvis på forum under "leaderboard".

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Lady C

Nu har jeg også læst de omtalte personangreb.

Jeg tænker at hvis man har behov for at nedgøre og svine et andet menneske til må det være fordi man selv har det skidt indeni. Man skriver ikke sådan om andre medmindre man selv har ondt indeni og har brug for at andre også skal lide som man selv gør det. 

Jeg kan tydelig mærke hadet mellem linjerne og tænker at det er selvhadet der skinner igennem. Det er trist for det laver sådan en dårlig stemning her på eroguide og sætter sig som grim og smitsom virus  hos de medlemmer der læser med.

Det er ærgerligt at være vidne til.   

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg vil lige pointere at jeg ikke kender Trine Tease,

andet end jeg mødt hende 3 gange i foråret, og der var hun en slank lækker pige.

Jeg har ikke talt med hende om dette indlæg, og håber ikke at hun tager det ilde op.

Jeg synes bare at det var nogle unfair angreb der blev bragt imod hende, derfor startede jeg denne tråd.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Desværre jeg kender ikke @Trineteaseog har aldrig mødt hende, men efter hendes billeder og mange positive indlæg på EG jeg er overbevist om hun er en lækker og kvalitet bevidst nips, og hvis en dag jeg samler mod og lave aftaler med hende ;) og trods alt forventning bliver skuffet eller utilfreds med hendes figur, så vil jeg siger pænt nej tak, og det vil jeg ikke bliver bange at sige, ligesom at hvis jeg eller andre kommer til GP lugter af sved og alkohol, så selvfølgelig at de/vi har ret til at sige nej 

FOr dem som siger nej tak til mig eller omvendt vil jeg aldrig kom med personlig angreb, det er NO GO, så svært kan det ikke være, det gælder også om forskellige indlæg, det som er ikke interesseret for mig, jeg bare hopper over :)

Jeg vil personligt aldrig udnytte anonymt muligheder at sviner andre, det er såååååååå usmagelig 

Godt karma til alle søde mennesker her 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
Bamsen skrev, for 1 time siden:

Jeg vil lige pointere at jeg ikke kender Trine Tease,

andet end jeg mødt hende 3 gange i foråret, og der var hun en slank lækker pige.

Jeg har ikke talt med hende om dette indlæg, og håber ikke at hun tager det ilde op.

Jeg synes bare at det var nogle unfair angreb der blev bragt imod hende, derfor startede jeg denne tråd.

Jeg  må  indrømme  at jeg  blev  en  smule  forarget  da  jeg  læste  dit  indlæg  var  rettet  mod  en  bestemt  gp.

Der  er  flere  gp'er  og  også  mandlige  brugere  som  får  tur  med  grovfilen. 

Der  er  ingen  der  fortjener  at  blive  udsat  for  hetz  uanfægtet  om  de  er  slanke, normale, fede ect.  Lyse  eller  mørke  i huden.

Jeg  er  buttet/tyk  er  det  så  i din  optik  rimeligt  at  jeg bliver  betegnet  som  en  trunte?

Jeg  har  tidligere  oprettet  en  tråd lige  netop  med  at  tonen  kan  blive  for  hård... Min  pointe  er  at  vi  skal  opføre  os  ordenligt  ligemeget hvem  vi  omtaler.  

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kære Nemtøs.

Jeg ville med glæde møde dig, det har jeg faktisk skrevet til dig i en af dine tråde.

Hvor jeg skrev at det var 'urimeligt' at det kun var jyderne der fik glæde af dig.

Og nej der er ikke nogen der fortjener at blive kaldt trunte, tykke ,fede eller over i den anden grøft , skinny eller spiseværinger,

Vi skal omtale hinanden med respekt. Det har du fuldstændig ret i.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Den flittige
Guest Richard Kimble skrev, den ‎09‎-‎10‎-‎2019 at 07:45:

Det forstår jeg ikke. Hvis der er nogle, som generer jer herinde, så kan I bare klage til moderator. 

Problemet er at moderator ser den anden vej, og ikke gør noget ved problemet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
AalborgLook skrev, den 9.10.2019 at 14:41:

Jeg vil ikke hænge nogen ud, da det er et person angreb...
Men hvis du kigger i det politiske forum og ser på nogle af de aktive bruger der, så opstår det nogle gange når de forvilder sig ud i de øvrige forrums.

Enig - i det politiske forum er det snarere "comme il faux" med personangreb  og mangel på debatkultur på argumenter, indhold, synspunkter, holdninger, påstande,  belæg og hjemmel.

Den mest udbredte form for argument er: 

Argumentum ad hominem

Som med en enkelt undtagelse som underkategori almindeligvis anses som usaglig argumentation.

2 andre usaglige argumentationsformer ses også udbredt i det politiske forum:

Argumentum ad ignorantiam

Og

Argumentum ad populum

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...