Prostate massage 129 Skrevet 9. Oktober, 2019 Hejsa Havde godt gang i skriveriet med en blond kurvet rimelig godt skruet sammen sugarbabe, pludselig forsvandt hun mens vi skrev sammen profil væk Hvis der er nogle der har oplysninger om hende er min mailbox åben Hun lå på mellem 800-1200, rimelig store nødder og former fra Ørestaden. Og nej ikke Kiki Takker Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest BadGuy Skrevet 9. Oktober, 2019 Prostate massage skrev, for 6 minutter siden: Hejsa Havde godt gang i skriveriet med en blond kurvet rimelig godt skruet sammen sugarbabe, pludselig forsvandt hun mens vi skrev sammen profil væk Hvis der er nogle der har oplysninger om hende er min mailbox åben Hun lå på mellem 800-1200, rimelig store nødder og former fra Ørestaden. Og nej ikke Kiki Takker hvis hun er væk, er hun nok ik interreseret i dig alligevel, vil jeg tro Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Prostate massage 129 Skrevet 9. Oktober, 2019 BadGuy skrev, for 6 minutter siden: hvis hun er væk, er hun nok ik interreseret i dig alligevel, vil jeg tro Hahaha, arrh det lød bestemt som om at hun var klar (GP'er) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Tatra Skrevet 9. Oktober, 2019 Prostate massage skrev, for 12 minutter siden: Hejsa Havde godt gang i skriveriet med en blond kurvet rimelig godt skruet sammen sugarbabe, pludselig forsvandt hun mens vi skrev sammen profil væk Hvis der er nogle der har oplysninger om hende er min mailbox åben Hun lå på mellem 800-1200, rimelig store nødder og former fra Ørestaden. Og nej ikke Kiki Takker Nu ved jeg ikke hvad du vil med det her, men hvis det er for at vi andre skal checke om hun stadig er der, eller om du bare er blevet blokket, så ville det nok hjælpe i eftersøgningen at nævne hendes sb-navn. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest BadGuy Skrevet 9. Oktober, 2019 Prostate massage skrev, for 3 minutter siden: Hahaha, arrh det lød bestemt som om at hun var klar (GP'er) tyder på hun har blokeret dig nemlig .. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Prostate massage 129 Skrevet 9. Oktober, 2019 (edited) Jo jo, kan godt se at det virker såen. Men så er det ved en fejl, får hun var nået til tilbud og tider Fik ikke fat i hende SB navn ;( Redigeret 9. Oktober, 2019 af Prostate massage Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Prostate massage 129 Skrevet 9. Oktober, 2019 Men hun virkede erfaring og tænkte om nogle "kendte" hende men tak for hjælpen, det var forsøget værd Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Tatra Skrevet 9. Oktober, 2019 (edited) Prostate massage skrev, for 4 minutter siden: Men hun virkede erfaring og tænkte om nogle "kendte" hende men tak for hjælpen, det var forsøget værd Tjah, sådan kan det gå, jeg er også selv kommet til at blokere ved en fejl, jeg at krydse til højre istedet for til venstre, eller hvordan det nu er.... PS: Men hvis du husker alder og nogle nøgleord fra hendes profiltekst (udover "rimelig store nødder og former fra Ørestaden") kunne det være at vi kunne genkende hende. Redigeret 9. Oktober, 2019 af Tatra Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Prostate massage 129 Skrevet 9. Oktober, 2019 Tatra skrev, for 47 minutter siden: Tjah, sådan kan det gå, jeg er også selv kommet til at blokere ved en fejl, jeg at krydse til højre istedet for til venstre, eller hvordan det nu er.... PS: Men hvis du husker alder og nogle nøgleord fra hendes profiltekst (udover "rimelig store nødder og former fra Ørestaden") kunne det være at vi kunne genkende hende. Tjo skal prøve.... Fra København (husker ikke byen) men hun skrev Ørestaden tilbage. Hun havde 5 stjerner, profil billede viste hendes ansigt. Lyst langt hår og iført top der afslørerede en ret dybt kavalergang Normal hudfarve, ikke bleg eller brun. Hendes profil tekst var såen mellem lang men ikke til at misforstå at der var noget at hente, noget i stil med frække møder korte eller lange stod der eller gode oplevelser. Hun skrev også at hun havde former som passede til hendes figur. Hun var ret direkte Hun skrev blandt andet : Blid sanselig sex og lidt hård sex samt dybt anal. BJ var dybt og uden kondom Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Tatra Skrevet 9. Oktober, 2019 Alder? 31? Et godt bud er Frøken Luna https://sugardaters.dk/show?alias=FrøkenLuna Kan du se hende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest BadGuy Skrevet 10. Oktober, 2019 Tatra skrev, den 9/10/2019 at 14:29: Alder? 31? Et godt bud er Frøken Luna https://sugardaters.dk/show?alias=FrøkenLuna Kan du se hende? Det er hende, godt fundet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hansens 20 Skrevet 23. November, 2019 Hun er ret prof, ikke så meget sugarbabe over det... Er dog villig til en del for 1200... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg