Hop til indhold
Prostate massage

SB i Ørestaden missing the action ;)

Recommended Posts

Hejsa :) 

Havde godt gang i skriveriet med en blond kurvet rimelig godt skruet sammen sugarbabe, pludselig forsvandt hun mens vi skrev sammen :( profil væk :( 

Hvis der er nogle der har oplysninger om hende er min mailbox åben ;) 

Hun lå på mellem 800-1200, rimelig store nødder og former fra Ørestaden. Og nej ikke Kiki ;) 

Takker 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest BadGuy
Prostate massage skrev, for 6 minutter siden:

Havde godt gang i skriveriet med en blond kurvet rimelig godt skruet sammen sugarbabe, pludselig forsvandt hun mens vi skrev sammen :( profil væk :( 

Hun lå på mellem 800-1200, rimelig store nødder og former fra Ørestaden. Og nej ikke Kiki ;) 

Takker 

hvis hun er væk, er hun nok ik interreseret i dig alligevel, vil jeg tro ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Tatra
Prostate massage skrev, for 12 minutter siden:

Takker 

Nu ved jeg ikke hvad du vil med det her, men hvis det er for at vi andre skal checke om hun stadig er der, eller om du bare er blevet blokket, så ville det nok hjælpe i eftersøgningen at nævne hendes sb-navn.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest BadGuy
Prostate massage skrev, for 3 minutter siden:

Hahaha, arrh det lød bestemt som om at hun var klar (GP'er) 

tyder på hun har blokeret dig nemlig ..

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jo jo, kan godt se at det virker såen. Men så er det ved en fejl, får hun var nået til tilbud og tider ;) 

Fik ikke fat i hende SB navn ;( 

Redigeret af Prostate massage

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Tatra
Prostate massage skrev, for 4 minutter siden:

Men hun virkede erfaring og tænkte om nogle "kendte" hende :( men tak for hjælpen, det var forsøget værd ;)

Tjah, sådan kan det gå, jeg er også selv kommet til at blokere ved en fejl, jeg at krydse til højre istedet for til venstre, eller hvordan det nu er....

PS: Men hvis du husker alder og nogle nøgleord fra hendes profiltekst (udover "rimelig store nødder og former fra Ørestaden") kunne det være at vi kunne genkende hende.

Redigeret af Tatra

Del dette indlæg

Link til indlæg
Tatra skrev, for 47 minutter siden:

Tjah, sådan kan det gå, jeg er også selv kommet til at blokere ved en fejl, jeg at krydse til højre istedet for til venstre, eller hvordan det nu er....

PS: Men hvis du husker alder og nogle nøgleord fra hendes profiltekst (udover "rimelig store nødder og former fra Ørestaden") kunne det være at vi kunne genkende hende.

Tjo skal prøve.... 

Fra København (husker ikke byen) men hun skrev Ørestaden tilbage. 

Hun havde 5 stjerner, profil billede viste hendes ansigt. Lyst langt hår og iført top der afslørerede en ret dybt kavalergang ;) 

Normal hudfarve, ikke bleg eller brun.

Hendes profil tekst var såen mellem lang men ikke til at misforstå at der var noget at hente, noget i stil med frække møder korte eller lange stod der eller gode oplevelser. Hun skrev også at hun havde former som passede til hendes figur. 

Hun var ret direkte 

Hun skrev blandt andet

Blid sanselig sex og lidt hård sex samt dybt anal. BJ var dybt og uden kondom 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...